You are not logged in.
Oishan se antanut, mutta levy-yhtiö ei antanut. Ihan samaa mieltä, täähän on perusdiscoa, ei kovin muuta kuin mikätahansa Idolsgimmelpimmel.
Joo, en tajua yhtään että miksi moni fiksu ja filmaattinenkin kuuntelee tätä ja saa juttuja irti.
Sama. Ulkomusiikilliset?
Olen ilmeisesti onnistunut välttämään kaiken mediapauhun, koska Vartiainen ei juurikaan minua ärsytä. Toisaalta en ole kuullut juuri hänen musiikkiaankaan, mikä saattaa sekin vaikuttaa. "Ihmisten edessä"-biisistä olen tykkäillyt mutta varmaankin vain vaimoa ärsyttääkseni.
"[K]yseessä on hyvä ja joutuisasti etenevä kertomus irlantilaissiirtolaisesta, joka pakenee kauas länteen ikävää paholaismenninkäistä."
IMO, ennemmin kuuntelen Jippua ku Jenni Vartiaista. Esim. "Huono mies" on ihan timanttinen biisi, ei koskaan hymy käänny ympäri - "sitä, salaa vessassa"
Mutjoo, ihan samaa radio/soundtrack/tv-höpöhöpöä tää on. Ilmeisesti on vaan tehtävä vähän tälläistä, jotta levyt myy.
aika jännä että tää nyt näin herättää keskustelua, mun mielestä parin radiossa pyörineen biisin perusteella ehkä keskivertoa hieman laadukkaampaa iskelmäpoppia, mutta ei tää kyl suuria tunteita herätä.
Kyllä muuten herättää
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
no eihän se pahannäköinen ole
En kuuntele näiden musaa ollenkaan, kattelen vaan kuvia.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
näiden? ei ne tissit musaa tee ;)
Joo, en tajua yhtään että miksi moni fiksu ja filmaattinenkin kuuntelee tätä ja saa juttuja irti.
Cheers mate
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Voi hyvinkin olla vuoden kotimainen levy. Mikäs se oli viime vuonna? Lauri Tähkä?
Jenni vaikuttaa ihanalta naiselta, mutta ei se ihan riitä siihen että alkaisin jonkun suomalaisen akan tekemää musiikkia kuuntelemaan. Onko levyllä hittiä?
Jenni vaikuttaa ihanalta naiselta, mutta ei se ihan riitä siihen että alkaisin jonkun suomalaisen akan tekemää musiikkia kuuntelemaan. Onko levyllä hittiä?
qdes wrote:Jenni vaikuttaa ihanalta naiselta, mutta ei se ihan riitä siihen että alkaisin jonkun suomalaisen akan tekemää musiikkia kuuntelemaan. Onko levyllä hittiä?
Eipä löydy levyhyllystä oikein ulkomaalaisten akkojenkaan tekeleitä kovin montaa. Sarah Brightmanille tosin
Mutta edelleenkin, onko levyllä "Ihmisten edessä" -tasoista hittiä varmistamaan levymyyntiä?
Asuin ikimuistoiset vuodet 90-luvulla Konalassa sijaitsevassa rivarilääväkommuunissa. Olin jo muuttanut siitä veks, kun silloisille vuokralaisille tuli tieto että nyt ulos. Irtisanomisen syytä ei kerrottu, mutta "pintaremppaa" tehtiin. Sitten tuli eka Popstarsin tuotantokausi ja Gimmelin tytöt muutti meidän nurkkiin :roller::peuk:
Ohjelmassa näkyi monta kertaa mun siniseksi maalaama porraskaide
Ko. kommuunin muita ex-asukkaita allekirjoittaneen lisäksi (gimmelin jälkeinen historia ei enää tiedossa):
- Yksi ex-foorumisti
- Kolme Neukkulan pupumiksillä esiintynyttä artistia
- Jos oikein muistan, hetken aikaa myös toinen tämän vuoden Suomen euroviisuedustajista
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Jos Ihmisten edessä oli nykyiskelmää, perun pahat puheeni nykyiskelmästä.
Kainalot ajeltu, iso miinus
aika jännä että tää nyt näin herättää keskustelua, mun mielestä parin radiossa pyörineen biisin perusteella ehkä keskivertoa hieman laadukkaampaa iskelmäpoppia, mutta ei tää kyl suuria tunteita herätä.
Vähän sama, tai oikeastaan kuuntelin yhden illan aika fiiliksissä noita uuden levyn hittejä. Hyviä biittejä ja kertsejä niistä löytyy. Aika kertakäyttökamaa tosin, nyt oon jo kyllästynyt.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Jenni Vartiaisen koirat syövät pikkuhousuja
Laulajakaunotar Jenni Vartiainen kertoi koiriensa Paavo Lepposen ja Urho Kepposen harrastuksista Voice-kanavan haastattelussa tänä aamuna.
Heräämön toimittaja kysyi Vartiaiselta pahimmasta tuhosta, mitä hänen koiransa ovat saaneet aikaan. Vartiainen tunnusti niiden syövän eniten hänen pikkuhousujaan. Koirat olivat hampsineet myös hänen kirjovehkansa.
Tuplaplatinaa Seili-albumillaan myynyt Vartiainen julkaisi tänään uuden videonsa Nettiin.
No, johan se todettiin ettei eläimiinsekaantuminen oo rikos
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Jotenkin kuvottavaa toi että joka saatanan lehdessä kerrotaan sen koirien nimet. Urho Kepponen, HE HE HE
Vittu että ottaa taas vaikeasti meikällä
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Aamuisin kahdeksan aikaan
Urho suukoilla herättää
Se naukuu kuin kissa ja venyttelee
Heti tahtoisi leikkimään
Kun tulee pissahätä
Sen kuulee jokainen
Ja kun pientä Urhoa kiukuttaa
Niin se kostoksi pieraisee
Urho Keppo-keppo-keppo-keppo-kepponen
Viekas Keppo-keppo-keppo-keppo-kepponen
Hurja Keppo-keppo-keppo-keppo-kepponen
Urho Kepponen on iloinen
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Jos Ihmisten edessä oli nykyiskelmää, perun pahat puheeni nykyiskelmästä.
Mitähän vittua moon taas sekoillu? Sen huippubiisin nimihän oli Tunnoton.
PASKAA
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Koirien nimet voi vittu argh
Mut oon kyl semisti diggaillut uutta levyä, mut toi ämmä vaikuttais olevan aika dorka
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Yllättävää et joku suomalainen akka on dorka eiq qdeksella nämä
en ole kolmekybänen emoboy
Yllättävää et joku suomalainen akka on dorka eiq qdeksella nämä
Mut onneks ulkomaisetkin akat on enimmäkseen aika dorkia eiq
organizing the boy scouts for murder is wrong