You are not logged in.
Olen nähnyt valon, eipä muuta...
...kuin että vuoden keikka! No contest!!
Ja tottakai oli pakko mennä kiittämään oikein kädestä Ash Bowieta!
Oli kyl ihan käsittämättömän hyvä! Kävin kans kiittää Bowieta keikan jälkeen kun sattu olemaan röökillä. Mun lemppari, eli Fast Canoe tuli ja tietty kaks ekaa Today's Active Lifestylestä. Oliks Vibracobra ainoo ekalta? Funin uudet biisit kuulosti hyviltä. Toivottavasti saavat levyn julki jotain kautta.
Sent from my iPhone 16
Pitkiin aikoihin en ole kuunnellut vanhempia levyjä, mutta kyllä sieltä pari tuttua ja toimivaa biisiä tuli. Encoren jälkeen meininki nousi sitten ihan huippuun. Oli mukava nähdä bändi tuollaisessa tilassa, Primaverassa '08 jouduin pettymään, mutta nyt lähti paljon paremmin.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Ei kai ne Vibracobraa soittanu? Täs settilista vähän hätäisesti kuvatusta lapusta luettuna:
Thermal Treasure
Bat Radar
Fast Canoe
Enemy Insects
Beggar's Bowl
Lazy Comet
Feather of Forgiveness
'new one'
Right the Relation
Uuden levyn ja aktiivisen lifestylettelyn ulkopuolelta ei juuri mun suosikkeja, joten sikäli en ihan edellisten kirjoittajien hekumaan lähde yhtymään. Hieno kokemus kyl toki mut tarkempi rapsa vaik myöhemmin kunhan on aikaa kirjoittaa.
Bonuksena vielä Smooth Criminal Sundberg:
Älä päästä painiks sitä
Munkin piti ottaa kamera mukaan, mutta sehän unohtui himaan, kun lähdin liikenteeseen. Täytyy siis vaan tyytyä telefoonin rupukuviin, joita pistinkin jo muutaman feispuukkiin.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
smooth criminal sundbergille
mitäs ne encore biisit olivat? mä muka kirjoitin ylös jotain settilistaa keikan aikana kännykkääni, mut aamulla ei sitä enää sieltä löytyyt
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Eiks se envoreraja menny just tossa ennen kahta vikaa biisiä? Nehän venytti oikeastaan joka kappaletta Beggar's Bowlia lukuunottamatta aika joviaalisti et seittemässä ekassa meni melkeen se tunti jo.
Keikalla kuultiin melko muheva siivu Polvoa ja tää äänimaailma oli just niin uniikki kun saattoi kuvitella. Levyiltä tykkään eniten siellä pinnan alla jurnuttavasta bassonsoitosta mutta tuolla kaikki huomio kyl keskittyi heti alusta alkaen kitarakiemuroihin. En löytänyt mitään erityistä punaista lankaa että kumpi olisi minkätyylistä näppäilyä harrastanut mutta Ash Bowiella oli enemmän semmoista venkoilua menossa joten sitä tuli enemmän seurattua. Tosi omituinen kitaransoittotyyli, otekäsi oli kuin käärme siinä kaulan ympärillä. Ja se vitun havaijipaita oli tosi jostain syystä tosi härskin oloinen.
Niinkun aiemmin tuli todettua, en hirveesti innostunut soitettavaksi valkatuista kappaleista. Shapesilla ja Drawingilla on hetkensä mut en silti lähtis niistä sen kummemmin soittolistaa rakentamaan kun just noita Vibracobria ja Tragic Carpet Ridejäkin ois. Ilahduttavasti molemmat uuden levyn kappaleet toimi hyvin varsinkin kun siitä Beggar's Bowlista on vähän jähmeempääkin videota tullut joskus tuubista katottua.
Yleensä mua stimuloi livetilanteissa kun bändi on tehny selvästi omia sovituksia kappaleista soitettavaksi. Polvon tapauksessa se kävi välillä vähän äärirajoilla kun niiden biisit on jo lähtökohtaisesti niin kiemuraisia et joskus haluais vaan muutaman semmoisen etäisesti tutun ankkurisoinnun raikumaan mihin vois sit tarttua. Kai tossa vaikuttaa se kun näillä on oikeasti vuosikymmenen breikki, eikä back-katalogi varmastikaan se kaikkein helpoin uudelleentreenattava.
Mut hieno kokemus, kivat puistoetkot ja tämmöistä artistin ehdoilla menemistä täytyy aina kunnioittaa.
Tulipas muuten otettua paljon kuvia tuol. Siinä teille Vilkkuva Ash Bowie. Pistäkää Fushitsushaa taustalle soimaan.
Älä päästä painiks sitä
Ei kai ne Vibracobraa soittanu?
Jostain sain päähäni että olisivat soittaneet. En tosiaan mee takuuseen. Näissä geimeissä luotan kyl paremmin teikäläiseen, kun humalatilakin oli aika vahva tuossa vaiheessa.
Sent from my iPhone 16
...kuin että vuoden keikka! No contest!!
Et sit vissiin ollu Zun keikalla?
tomitarmo wrote:...kuin että vuoden keikka! No contest!!
En, olin samana päivänä aika hyvällä Woven Handin keikalla...
harry-irene wrote:tomitarmo wrote:...kuin että vuoden keikka! No contest!!
Kaikki viime viikolla kokemani keikat oli vuoden tähän asti parhaimpia: http://www.noise.fi/blogi/?p=3083
Mutta kaipa se Polvo jäi voimakkaimmin mieleen koska se oli ensimmäinen kerta kun näin yhtyeen livenä. Zu oli ihan yhtä kova vuosi sitten Barcelonassa, ja ne vielä soitti yhteisencoren Dälekin kanssa!
Sent from my iPhone 16
Zu ois pitäny nähä, mut kylhän toi Polvo oli enemmän sitä "omaa" musaa...
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Zu ois pitäny nähä, mut kylhän toi Polvo oli enemmän sitä "omaa" musaa...
Olis ehdotomasti. Nyt oltiin vaan mun muistin mukaan ekan kerran siinä tilanteessa, että maassa on samaan aikaan kaksi must-ulkomaanelävää, ja valintoja oli pakko tehdä...
harry-irene wrote:tomitarmo wrote:...kuin että vuoden keikka! No contest!!
Itsehän olin molemmilla...
(ja Zu oli vielä parempi)
Kuuntelen näiltä vain biisejä "Tilebreaker" ja "Time isn't on My Side"
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
We Have Signal: Polvo from We Have Signal on Vimeo.
Kuuntelen krapulassa CTNDA vittu best ikinä
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
jostain syystä taas ollut kuuntelussa, missatut keikat -topikissa jatkot
Tiättekö kuka on suomen hitain autovaras?
No Polvo Markkanen tietty
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!