You are not logged in.
Yleinen räppilätinä ei riitä tälle millään, suomiräppijutuista jaksetaan jauhaa ja blaa blaa blaa.
Asiahan on sillä tavalla että pitkällä kaavalla nää vaan on parasta koskaan. Ite toivon että André alkais taas räppäämään, ja parin vuoden sisään homma näyttää erittäin hyvältä. Big Boin soolo on tulossa tänä vuonna ja videokin on kai tullu jo, laittaisko tähän enpä kuule tiijä
Eka on klassikko mutta ATLiens ja Aquemini voi saaaaaatana. Täydellisiä levyjä.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
skem > jukeman > nuera > andre
bzort glorf bööth
Eka on klassikko mutta ATLiens ja Aquemini voi saaaaaatana. Täydellisiä levyjä.
Tähän sama. Sit alko mun mielestä loiva alamäki: Stankonia oli vielä hyvä ja siitä tuplalevystä olis saanut ihan hyvän yhden levyn paketin. Idlewild Uusi kama näiltä tsekataan toki aina.
Hmm... ei mulla oo itseasiassa mitään lisättävää.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Meh.
Big Boin soolo ensikuuntelussa. Ei helvetti, että kuulostaa HYVÄLTÄ!! Flow-kiima!!!
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
En olisi uskonut! Tykkääääääääääääään!!!
Sir Lucious Left Foot on aika hävyttömän kova lätty Iskee kovempaa kuin mikään Outkastin julkaisu.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Bricolage wrote:Sir Lucious Left Foot on aika hävyttömän kova lätty
Iskee kovempaa kuin mikään Outkastin julkaisu.
Vähän hit ja miss -levy tuo tuntus olevan parin kuuntelun jälkeen, mutta eipä tänä vuonna juuri parempaa räppilevyä taida silti olla tullut?
Daddy Fat Sax on aivan hävyttömän kova biisi
En nyt tiedä, tuntuu että kun Shutterbugg lähtee, tulee aivan järjetöntä tykitystä levyn loppuun asti. Ainostaan ne kaks biisiä Daddy Fat Saxin ja Shutterbuggin välissä ei oo vielä iskeneet. General Patton, Shutterbugg, Tangerine, Shine Blockas, Hustle Blood ja Daddy Fat Sax on kaikki täyttä tulta.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
en tiedä mut shutterbug on toistaiseksi ainut minkä oon kuullut enkä tykkää yhtään, joutavaa ylex-bileräppiä
pitäiskö tsekkaa the drums, eikös ne soita suunnilleen samaan aikaan flowssa
miksi vaivautua
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
enpä kuule tiijä
no joo, ehkä vähän liioittelin tossa shutterbugin suhteen mut ei se nyt niin kovin kummoiselta kuulosta. toisaalta joskus just tämmösissä tapauksissa mielipide muuttuu lisäkuuntelujen jälkeen täysin kattellaan
joutavaa ylex-bileräppiä
Levy paranee joka kuuntelulla. Mahtava levy.
voi olla et pitäis tsekkaa se levy, mut ylexillä toi on soinu jokusen kerran ja sillon herää aina ku siinä sanotaan "wu-tang" ja sit muistan mikä tää on, muuten uppoo siihen soittolista-päivänpoppiin sujuvasti.
eipä toisaalta outkast oo mulle koskaan sen kummemmin uponnu, onhan niillä jotain ihan kivoi juttui mut
voi olla et pitäis tsekkaa se levy, mut ylexillä toi on soinu jokusen kerran ja sillon herää aina ku siinä sanotaan "wu-tang" ja sit muistan mikä tää on, muuten uppoo siihen soittolista-päivänpoppiin sujuvasti.
eipä toisaalta outkast oo mulle koskaan sen kummemmin uponnu, onhan niillä jotain ihan kivoi juttui mut
Suosittelen tsekkaamaan. Enpä minäkään Outkastia mitenkään erityisemmin fanittanut, vaikka pari ihan hyvää biisiä niillä onkin, mutta tuo Big Boin levy kuulosti kyllä yllättävän kovalta. Ehdottomasti pitää käydä Flowssa testaamassa miten livenä toimii.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Hyvin pärähti The Way You Move eilen karaokessa
Älä päästä painiks sitä
liberation
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Olipas rasittava biisi mutta Andrelle toki
Draken uusimmalla oli kans Andre vierailemassa:
4:14 lähtee jos muuten ottaa vaikeasti biisin kanssa. Ei toi kyllä muuten kauheen hyvä ookaan
Pistetään vaikka tänne, en jaksa perustaa Gorillaz topikkia, ja en sellaista löytänyt haulla.
http://play.converse.com/blog/2012/02/23/doyathing/ tuolta saa ladattua
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
sitä vaan piti sanoa, että viime aikoina meitsin soittolistalla ollu melkein ygösenä HEY YA!, ihan paras biisi, ei voi kyllästyy
sielläkin
T.I. - Sorry ft. André 3000 [Explicit] by Atlantic Records
André
e: näkyyx toi playeri nyt vai ei
Last edited by kikke (30.11.2012 08:31)
kommentteja lukiessa en tainnut olla ainoa tame impala -fani joka tuonne eksyi
hyvä biisi kyllä, enkä edes muistanut vaikka onhan mulla toi levy, tulee vaan kokonaisuudessaan niin harvoin kuunneltua.
Miks tossa videossa on ATLiensin kansi, toi biisihän on The Love Below'lta.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Miks tossa videossa on ATLiensin kansi, toi biisihän on The Love Below'lta.
![]()
*
ja miks siinä on pari minsaa tyhjää lopussa
tsekkailin nyt viimein näiden vanhempiakin juttuja, atliensia ja aqueminia, ja jäi vaivaamaan miksi skew it on the bar-b:n tausta on niin tuttu, kunnes sitten välähti että sehän on masta killan no said date, joka tosin tehtiin vasta vuosia myöhemmin
ei noi hullumpia levyjä ole, mutta katotaan nyt, vaatii lisäkuunteluita.