You are not logged in.
Tänään ei pysty. Ehdottaisinkin ensi tiistaita joskus viideltä tai myöhemmin.
Hmm, no jos ei tiistai, niin miten ois huominen, eli maanantai muille?
Maanantai käy. Sääkin näyttäis suosivan huomenna iloisia kroketinpelaajia.
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Maanantai käy. Sääkin näyttäis suosivan huomenna iloisia kroketinpelaajia.
Pitäiskö sitä sitten kello viideltä yrittää?
Joo!
leposi wrote:asleep wrote:Maanantai käy. Sääkin näyttäis suosivan huomenna iloisia kroketinpelaajia.
Pitäiskö sitä sitten kello viideltä yrittää?
En ehkä ihan viideks kerkii mut jos puolelta ni sit.
Ok. Startti klo 17.30. Enää yks mukaan, niin saadaan varmasti jonkinlainen pökintä.
En pääse vaikkei sataiskaan.
Älä päästä painiks sitä
En pääse vaikkei sataiskaan.
smaa
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Oisin voinu tulla, mut unohdin taas seurata tätä ketjua eikä kukaan dinojen keikallakaan maininnu
en ole kolmekybänen emoboy
Mites ois tämmönen Polvonaluskroketti kun shinne on kuitenkin vähän yks jos toinenkin menossa?
Älä päästä painiks sitä
En pääse sunnuntaina kun joskus illemmalla. Tosin silloin tulis tennisfinaali orkl.
Lauantaikaan ei onnaa kuin about klo 19 -->
Älä päästä painiks sitä
Mulle kävis huomenna ja mahdollisesti tänään pökintä.
Saattaa korjaamon poke katsoa pitkään, jos laittaa krokettimailat narikkaan. Toisaalta tuskin niitä salin puolellekaan saa tuoda
Oliks leposi jossain jemmassa tän viikonlopun? Vai iltavuorossa?
Älä päästä painiks sitä
Ehdin jo sopimaan muita menoja illaksi, mutta huomenna tai sunnuntaina kyllä passais krokkailu. En tiedä miten olen koneella ennen huomista iltapäivää, mutta jos peliä tulee niin joku vois vaikka esim. heittää mua tekstarilla. Mulla on nyt neljä päivää vapaata.
Tänään kuudelta?
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Tänään kuudelta?
Onnistuis. Mutta laittakaa jotain tekstaria viimeistään 30 min ennen peliä, jos sellasta siis tulee. En taas ole netin äärelle ennen tuota.
Voisin tulla krapulakrokkailemaan
Eli pelit tulee, jee! Koitan ehtiä tehdä ton pitsan ennen sitä.
goddamned päivystys tai olisin kans niiin mugana: nauttikaa puolestani, liityn seuraan johkin peliin perjantain jälkeen!
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Voisin tulla kans!
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Olin niin pöhnässä kirppispäivän jälkeen että jäi tänään väliin. Koska seuraavat pelit? Oisko joku arki-ilta ensi viikolla? Mulla loppuu työt joka päivä klo 15 eli neljästä eteenpäin suunnilleen passais melkeinpä mikä päivä vaan.
anzut wrote:Olin niin pöhnässä kirppispäivän jälkeen että jäi tänään väliin. Koska seuraavat pelit? Oisko joku arki-ilta ensi viikolla? Mulla loppuu työt joka päivä klo 15 eli neljästä eteenpäin suunnilleen passais melkeinpä mikä päivä vaan.
Kirjautumishaluton ILR tääl moi, kunhan toi päivä ei oo tiistai tai maanantai niin pitäis onnistua.
Smaa. Keskiviikko tai torstai olisi minulle sopivimmat. Olen kylläkin töissä kello kuuteen tossa naapurissa, että kymmenisen minuuttia menee kun käyn vaihtamassa vaatteet himassa.
Torstai ei käy mulle.