1. Index
  2. » Koneempaa
  3. » M.I.A.

#451 30.05.2010 20:21

ydis
vegan princess
Registered: 07.03.2006

Re: M.I.A.

just kuuntelin arularin, vittu on hyvä levy.
noi uudet provoilut ei kiinnosta pätkääkään, levyn kuuntelen ihan mielenkiinnolla kun sitä netistä saa

#452 30.05.2010 21:22

greenie
Member
Registered: 25.06.2009

huïg wrote:

taas näitä sun täysin perusteettomia oletuksias, tiedä vaikka olisi vedättänut koko ajan. ja hei:

take a chill pill dude spede

Voihan se tietty olla, että on vedättänyt koko ajan - sitten se paniikki vasta iskeekin. Puuh puuh!  yyhhhh

Psykis vei kaikki namit  huig

hodari.png

#453 30.05.2010 22:34

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005

nää sun juttus kertoo enemmän susta kun M.I.A:sta, perustappa blogi niin liityn välittömästi seuraajaksi

Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

#454 30.05.2010 22:57

greenie
Member

Toi NYT:n juttu oli musta hyvä siinä mielessä, että se oli aika kattava kuvaus tädistä. Musta on ollut aina mielenkiintoista, että miten musabisneksessä imagoja rakennellaan ja muuta. M.I.A:n tapauksessa oon jotenkin toivonut viime vuodet, kun oon fanittanut, että kyseessä ei olis ihan sellainen tapaus, kuin miltä alkoi yhä enemmän vaikuttamaan kannanottojen, biisien ja esiintymisten myötä. Ei sillä, että tosiaan pitäis olla joku Mitään UG:tä ei ole olemassa-biittiä duunaava beduiinifilosofi, ennenku vois ottaa kantaa Lähi-Idän juttuihin taiteen kautta - en vaan pitänyt M.I.A:a ihan näin pyrkyrinä.

Selkeesti M.I.A:n imagoa on pyritty rakentamaan yksittäisillä "kohahduttavilla" jutuilla, mutta heti kun tulee vähän haastavampaa kritiikkiä tai tutkivampaa journalismia, niin ollaan tuotantotiimissä paniikissa. Sitten vedetään (kuten taisin jo ennen artikkeleitakin otaksuakin, että käy?) esiin "Noh, mähän oon vaan taiteilija..." -kortti, joka luonnollisesti vapauttaa kaikenlaisten ristiriitaisuuksien ja omien sanomisten vastuusta, ja minkä jälkeen voidaankin mennä ihan dadalinjalle, kunnes taas sanotaan, että "ollaan ihan tosissaan".

Blah!

Onneks on muusikoita kuten vaikkapa Jori Hulkkonen, Vladislav Delay, Jimi Tenor ja monet muut, jotka vaan tekee helvetin hyvää musiikkia, eikä tosiaan harrasta mitään tälläistä primadonnailua ja muuta. Ei sillä, että muusikot eivät saisi ottaa kantaa asioihin, mutta jos tosiaan sen jälkeen perusteluna jollekin väitteelle on: "oon taiteilija", niin buu!

On mul blogi, mut se on Mitään UG:tä ei ole olemassa ja sinne oon kirjoitellut lähinnä Hesan taidenäyttelyistä kavereille icon_wink

Last edited by greenie (30.05.2010 23:00)

hodari.png

#455 30.05.2010 23:20

ootko sukua echtlederille? samaa logiikan koulukuntaa, ja tuntuu tulevan niin luonnollisesti että on varmaan geneettistä

mut hienoo et tiedät M.I.A.n imagoa tuottavasta tuotantotiimistä. noissa artikkeleissa on selkeesti käsitelty Mayaa vaan melko ristiriitaisena subjektina joka on juttuineen vähän hakoteillä. melko inhimillistä, mielestäni, varsinkin joltain joka myöntää ettei välttämättä ole mikään poliittinen nero. mut sun julkaisemattomat lähteesi näköjään tietää paremmin

sun pop-artisti ihantees nyt on tullu selväksi jo pitkän aikaa sitten, turha sun on yrittää tehdä siitä jotain universaalista kaavaa. musiikkimaailma on aina ollut täynnä hakoteillä olevia tyyppejä ja suoranaisia mulkvistejä. mut tässä on ongelmana se, että ne elävät elämiään subjekteina ja tekevät virheitä ja varmasti omaa tylsyyttäänkin provosoivat, ihan vitun sama. sä taas tutkit niitä "imagoina" joita "rakennetaan", ikäänkuin kaiken taustalla olisi jokin kapitalistis-esteettisesti puhdas pyrkimys, mutta mä väitän että suuressa osassa tapauksista nämä henkilöt ovar huomattavasti vähemmän mitään taustavoimien sätkynukkeja kuin mitä maalailet. jutuistas kaikuu salaliittoteoreettinen kammiovärinä, mieleen tulee väkisinkin taannoinen "pete doherty on bill drummondin keksimä vedätys" -vedätys, joka oli kyllä mojovaa satiiria.

#456 31.05.2010 00:08

greenie
Member

Mitä vaikkapa tuohon NYT:n artikkeliin on uskominen, niin siinä tosiaan oli niitä lähteitäkin mainittu. On levypomoa, tuottajaa, vaatteidentekijöitä jne.

Esim. Diplohan artikkelissa kertoi, että hänen mielestään M.I.A. on lähinnä hyvä hyödyntämään muita, vaikka ei ole taiteellisesti erityisen lahjakas. Tästä vois pohtia, että tyyppi tarvitsee porukoita, jotka jelppii sitä enemmänkin, eli ts. tuotantotiimiä, joka sisältää jos jonkinlaista porukkaa. Ei sillä, ei tässäkään ole mitään uutta auringon alla, mutta ei ihan niin DIY kuin on annettu olettaa. Tietty yhteistyö on tärkeää, mutta mutta... jotenkin mulle tulee aina tälläisissä mieleen enemmän jo se, että keitäs ne tekijät on oikeesti ja että kenellä ja missä se luovuus lymyilee.

En väitä M.I.A:n olevan sätkynukke, kuten kirjoitat - kyllä se varmaan ihan tietoisesti ja omatoimisestikin myy "itseään" ja sitä imagoa, mitä se/ne on rakentaneet.

Kapitalistis-esteettistä Rebelgear/Rebelwear-kuuloke/vaatemallistoa odotellessa.

hodari.png

#457 31.05.2010 00:15

börjeslandet
stetoskooppisetä
Registered: 20.06.2005

biggrin EI VITTU SAATANA. Ei niin DIY kun on annettu olettaa? Kukakohan on taas olettanut... Eiköhän nyt ole levyjen kredutietoja katselemalla ollut jo aika selvää, että M.I.A. kaipaa aina tuottajan yhteistyötä biisejä tehtäessä. Ei se silti tarkoita sitä, että nainen on markkinakoneiston vietävänä ja pelkkä taustamiesten rakentama imago. Jos jotain tosta NYTimesin artikkelista jäi käteen, niin se on juurikin se, että langat on erittäin paljon Mayan omissa käsissä. Ja jos joku sitä imagoa rakentaa ja vie soundia lähemmäs poppistarbaisuutta tai mitä lie, niin se on Maya itse.

en ole kolmekybänen emoboy

#458 31.05.2010 00:34

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Website

greenie wrote:

Esim. Diplohan artikkelissa kertoi, että hänen mielestään M.I.A. on lähinnä hyvä hyödyntämään muita, vaikka ei ole taiteellisesti erityisen lahjakas. Tästä vois pohtia, että tyyppi tarvitsee porukoita, jotka jelppii sitä enemmänkin, eli ts. tuotantotiimiä, joka sisältää jos jonkinlaista porukkaa.

vaikka käyttää "hyväkseen" lahjakkaita ihmisiä/tuottajia saavuttaakseen taiteelliset päämääränsä ei silti tarkoita etteikö olisi itse lahjakas, esim. david bowiea voisi varmaan syyttää ihan samasta.

Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

#459 31.05.2010 01:41

greenie wrote:

Mitä vaikkapa tuohon NYT:n artikkeliin on uskominen, niin siinä tosiaan oli niitä lähteitäkin mainittu. On levypomoa, tuottajaa, vaatteidentekijöitä jne.

Esim. Diplohan artikkelissa kertoi, että hänen mielestään M.I.A. on lähinnä hyvä hyödyntämään muita, vaikka ei ole taiteellisesti erityisen lahjakas. Tästä vois pohtia, että tyyppi tarvitsee porukoita, jotka jelppii sitä enemmänkin, eli ts. tuotantotiimiä, joka sisältää jos jonkinlaista porukkaa. Ei sillä, ei tässäkään ole mitään uutta auringon alla, mutta ei ihan niin DIY kuin on annettu olettaa. Tietty yhteistyö on tärkeää, mutta mutta... jotenkin mulle tulee aina tälläisissä mieleen enemmän jo se, että keitäs ne tekijät on oikeesti ja että kenellä ja missä se luovuus lymyilee.

mitäs helvettiä nyt taas. hyvät esimerkit sulla kyllä, levypomot ja tuottajat nyt on aika vakiokalustoa, eikös? ja että MIA ei kudo itse omia vaatteitaan härregud.

taas, logiikka, missä pelaa. mieti hetki: elokuvien ohjaajat. elokuvaohjaajan rooli on yleensä juuri tuollainen, hyvä hyödyntämään muita, mutta ei varsinaisesti itse tee mitään konkreettisesti. ts. se tuotantotiimi....näyttelijät, kuvaajat, leikkaaja yms. missäs se luovuus lymyilee biggrin

onks teillä siellä huoneella tällasta mehustelua jatkuvasti vai saitko sieltä karkotuksen?

#460 31.05.2010 08:02

greenie
Member

huïg wrote:

mitäs helvettiä nyt taas. hyvät esimerkit sulla kyllä, levypomot ja tuottajat nyt on aika vakiokalustoa, eikös? ja että MIA ei kudo itse omia vaatteitaan härregud.

On sedällä nyt sisäluku haussa - lue nyt mitä ne levypomot ja tuottajat sanoi.

taas, logiikka, missä pelaa. mieti hetki: elokuvien ohjaajat. elokuvaohjaajan rooli on yleensä juuri tuollainen, hyvä hyödyntämään muita, mutta ei varsinaisesti itse tee mitään konkreettisesti. ts. se tuotantotiimi....näyttelijät, kuvaajat, leikkaaja yms. missäs se luovuus lymyilee biggrin

Riippuu vähän. En oo sitä elokuvaohjaajaa automaattisesti kumartavaa porukkaa. Hyvät käsikirjoitukset ja näyttelijät on aika oleellisia.

Pysytääs kuitenkin M.I.A:ssa. Mitäs tosiaan siellä levyjen creduissa sanotaan vaikka Kalan osalta? M.I.A. ei oo kirjoittanut yhtään biisiä itsenäisesti, ei oo tuottanut yhtään biisiä itsenäisesti - "Artwork by M.I.A." ja sitten credut lista 'additionaleista' ja kuvista muille. Suurin osa biiseistä 'incorporates elements' muiden biiseistä, jotka on koko uuden biisin sielu. Ei sillä, että tää olisi mikään ylläri. Hyvä levyhän toi on silti, kuten oon sanonut, eikä sämpläyskään pelota. Uus matsku ja primadonnailut vei vaan sen maun tältä hommalta.

Mites sit vertailut Bowieen, Madonnaan ja muihin? Ehkä ne on sitten parempia vertailukohtia kuin esim. Aphex Twin, Flying Lotus ja niin edelleen.

Tilaustyönä tuotetulle "rebelöinnille" - krooh!

Last edited by greenie (31.05.2010 08:06)

hodari.png

#461 31.05.2010 14:00

greenie wrote:

En oo sitä elokuvaohjaajaa automaattisesti kumartavaa porukkaa. Hyvät käsikirjoitukset ja näyttelijät on aika oleellisia.

spede oisko noin. Tuntuu ottavan pikkasen vaikeesti ymmärtää kollaboratiivista tekemistä. Kaikkien panos on oleellista, mutta järjestävä tekijä toimii inspiraationa ja, hmm, järjestävänä tekijänä. En nyt tajua klassisesta musiikista juuri mitään, mutta sen verran kyllä, että kapellimestareita pidetään suuressa arvossa vaikka vaan heiluttavat käsiään eivätkä materiaalisesti mitenkään panosta musiikin soittamiseen tai säveltämiseen.

greenie wrote:

Pysytääs kuitenkin M.I.A:ssa. Mitäs tosiaan siellä levyjen creduissa sanotaan vaikka Kalan osalta? M.I.A. ei oo kirjoittanut yhtään biisiä itsenäisesti, ei oo tuottanut yhtään biisiä itsenäisesti - "Artwork by M.I.A." ja sitten credut lista 'additionaleista' ja kuvista muille. Suurin osa biiseistä 'incorporates elements' muiden biiseistä, jotka on koko uuden biisin sielu. Ei sillä, että tää olisi mikään ylläri. Hyvä levyhän toi on silti, kuten oon sanonut, eikä sämpläyskään pelota. Uus matsku ja primadonnailut vei vaan sen maun tältä hommalta.!

Se on kuule "aika" normaalia populäärimusiikin historiassa että laulusuorituksen tekijä on bändin pääjäsen ja edustaa omalla nimellään vaikkei soitakaan mitään. M.I.A:n tapauksessa on varaa antaa Mayalle hiukka enemmän krediittiä tän suhteen sillä on koonnut materiaalinsa erilaisten yhteistöiden tuloksina, eräänlaisena kollaasina. Luin Foggy Notions -lehdestä hyvän jutun missä kerrottiin MIAn reissailuista tuota musiikkia tekemässä ympäri maailmaa tyystin erilaisissa musiikillisissa kulttuureissa ja ympäristöissä. Hän siis toimi itsenäisen aktiivisena tekijänä kohti omaa taiteellista visiotaan. Eri musisoijat ja osallistujat ovat tuoneet panostusta omasta kulttuurillisesti erilaisesta lähtökohdastaan, jolloin tulos on lähtökohtaisesti erilainen kuin se jos joku yrittäisi yksin imitoida ideoitaan näistä kulttuureista. Sinänsä siis "aidompi" tapa lähestyä tällaista musiikkia, vaikka kuinka oma intuitiosi kertoisi sulle että yksin tekeminen on ainoo oikee tapa. Ja ihan sama, voihan se sulle ollakin, mulle on ihan sama lopulta arvostatko juuri sinä tän maailman Stanley Kubrickeja vai pidätkö sitä vain egona jonka sen taustajoukot ovat tehneet jne jne, mut tää foorumi on ehkä väärä paikka perustella näitä juttuja peruskoulutason väittelytaidoilla.

Tuo itsenäisen tekemisen ihannointi ja asettaminen tekemistä arvottavaksi tekijäksi on etenkin hyvin lapsellista. Kuuluu täysin samaan kategoriaan klassisten "eihän ne soita edes oikeita instrumentteja, koneethan sen musiikin tekee!" -juttujen kanssa. Ilman MIAn panosta sen musiikkia ei olisi tehty, ja vaikka kaikki mukana olleet tyypit heitettäisiin samaan huoneeseen ja sanoittaisiin että "soittakaa muzaa", olisi tulos varmasti täysin erilainen kuin hänen ideoimanaan ja organisoimanaan. Ja kyllähän se "laulaakin" niillä levyillä huig

Mut tiedän kyllä jo nyt väittelykokemuksistasi kanssasi että et tule vieläkään näkemään valoa, joten tätä voidaan jatkaa ikuisuuksiin.

#462 31.05.2010 14:04

psykokarkki
Website

huïg wrote:

Ei tee yksin musaansa kellarissa,

tekispä sadbanana

eiqw mitäs icon_lol
mut samaa mieltä silleen et otetaas joku mark e. smith tai vaikka beefheart, laitappa niiden taustaporukat studioon, tuleeko neroutta huhhuh

Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

#463 31.05.2010 14:06

ydis
vegan princess

^ jep, paras oli tossa zappan elämäkerrassa kun oli juttua trout mask replican tekemisestä, beefheart oli vaan "ynissy" kaikki riffit ja melodiat soittajille et soittakaapa siitä kun eihän se ite osannu soittaa mitään tai kirjoittaa nuotteja tai mitään. ja ne biisit ei ees oo mitään ihan yksinkertaisimpia icon_lol

#464 31.05.2010 15:29

greenie
Member

huïg wrote:
greenie wrote:

En oo sitä elokuvaohjaajaa automaattisesti kumartavaa porukkaa. Hyvät käsikirjoitukset ja näyttelijät on aika oleellisia.

spede oisko noin. Tuntuu ottavan pikkasen vaikeesti ymmärtää kollaboratiivista tekemistä.

Kyllä mä sen ymmärrän, en vaan jaa M.I.A:n arvostusta tässä suhteessa.

Se on kuule "aika" normaalia populäärimusiikin historiassa että laulusuorituksen tekijä on bändin pääjäsen ja edustaa omalla nimellään vaikkei soitakaan mitään.

Onko "normaalius" tässä jokin hyve?

Tuo itsenäisen tekemisen ihannointi ja asettaminen tekemistä arvottavaksi tekijäksi on etenkin hyvin lapsellista.

Ei se arvostus siitä ainoastaan tule, vaan myös siitä, että tietää yksinkertaisesti ketä tulisi seurata, jos diggailee jostain musiikista. Ainakin jos kuuntelee M.I.A:n uusia biisejä, niin ehkä tekee enemmän lähteä seuraamaan Diplon ja Switchin juttuja, jotka toimi aiemman levyn tuottajina.

hodari.png

#465 31.05.2010 17:12

noniin palasit siis siihen MIAn tuotannon tason kritisointiin jota aivan liian kunnianhimoisesti yritit ekstrapoloida muihin sfääreihin

jpp, uudet biisit on  snore

ja Arular on edelleen paras levy

#466 31.05.2010 17:31

greenie
Member

huïg wrote:

noniin palasit siis siihen MIAn tuotannon tason kritisointiin jota aivan liian kunnianhimoisesti yritit ekstrapoloida muihin sfääreihin

En mä tiennyt oikein, että mitä odottaa uudelta matskulta, ei mulla ole sinänsä ollut oikein mitään odotuksia ennen uuden matskun ulostuloa. Nyt kuitenkin näin vuonna 2010 näyttäisi äkkiseltään siltä, että M.I.A:n kohokohta itseä kiinnostavalla tavalla oli joskus keväällä 2008, kun jännättiin kesän tulevia keikkoja - ja jotka sitten peruttiin ilman syytä, kun M.I.A. totesi Coachellassa, että keikka oli sen vika keikka. Mut mut... voi olla, että uus levy yllättää, mutta ainakaan uudet biisit ei oo kyl liikauttaneet kauheasti. Born Free oli vahvasti ihan kiva, mutta siitä eteenpäin aika jyrkkää laskettelua, eikä nää levypromokamppikset ja lukemattomat haastattelut oo oikein auttaneet löytämään sitä kauneutta. Ei ainakaan herätä samanlaista kivaa kutinaa vatsanpohjassa kuten aiemmin.

hodari.png

#467 31.05.2010 19:50

börjeslandet
stetoskooppisetä

Mutta sun tarve valjastaa tää mututuntuma ("uudet biisit ei toimineet mulle") joksikin tuottajien ja levypomojen salaliitoksi on naurettavaa ja osoittaa, ettet ymmärtänyt lainkaan mitä esim. Diplo tossa artikkelissa sanoi, vaikka sitä useasti lainasitkin.

#468 31.05.2010 20:47

greenie
Member

börjeslandet wrote:

Mutta sun tarve valjastaa tää mututuntuma ("uudet biisit ei toimineet mulle") joksikin tuottajien ja levypomojen salaliitoksi on naurettavaa ja osoittaa, ettet ymmärtänyt lainkaan mitä esim. Diplo tossa artikkelissa sanoi, vaikka sitä useasti lainasitkin.

Noh, mitäs tohon sanoisi - sun tarve leipoa mun kirjoituksista salaliittoja lienee sun ongelma. Missä ihmeessä mä olen syyttänyt tuottajien tai levypomojen edustavan jotain salaliittoa? icon_biggrin

Ymmärsin Diplon pointin mielestäni ihan hyvin, mutta ehkä meillä on vain eroa mielipiteissä suhteessa siihen, että kun hän kuvaa M.I.A:a esimerkiksi manipuloivaksi, niin painottuuko se sinne positiivisempaan suuntaan vai negatiiviseen suuntaan. Diplo ei oo valitettavasti täällä kertomassa lisätietoja näistä jutuista. Ainakin Diplon kuvaus esimerkiksi tästä ns. aktivismista jonkinlaisena kikkana ("gimmick") ainakin mun kirjoissa putoaa aavistuksen verran sinne negatiiviselle puolelle.

hodari.png

#469 31.05.2010 21:29

greenie
Member

M.I.A. fires back at Lynn Hirschberg with new song

Now, M.I.A. has posted a new song about the perceived injustice. Entitled I'm a Singer, the tune contains lines like "Why the hell would journalists be thick as shit / Cause lies equals power equals politics." In typical M.I.A. fashion, the words sound incendiary without meaning really anything at all.

The best part about the song is the backing track, a thick, bristly slab of lurching dubstep -- it's wonderfully menacing. Sadly, M.I.A. can't take credit for that. All she has done has thrown a few angry lyrics overtop of Hater, a 2006 single by the British group Various Production (see video above).

Jälkimmäiseen liittyen M.I.A. ei heittänyt ees shoutoutteja sivuillaan tai missään  017

hodari.png

#470 31.05.2010 21:35

börjeslandet
stetoskooppisetä

Mee takas sinne corpsulitopikkiin, homo

#471 31.05.2010 21:37

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005

Paluu asiakeskustelun pariin icon_lolpeuk

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

#472 31.05.2010 21:39

greenie
Member

börjeslandet wrote:

Mee takas sinne corpsulitopikkiin, homo

sadbanana

I'm out and proud!  rainbow

hodari.png

#473 31.05.2010 21:42

Folkhälsan
Member
Registered: 12.12.2009

Nerokasta riistoa tää uus veto! Kuka tässä digitalisoituneessa, kutistuneessa ja lyhytjännitteisessä maailmankylässä nyt propseja tai krediittejä jaksaa heitellä.

dubstep

Vuoden nuori muotoilija.

#474 31.05.2010 23:48

psykokarkki
Website

tongue psykostep tongue
2h5k93d.gif2h5k93d.gif2h5k93d.gif2h5k93d.gif2h5k93d.gif2h5k93d.gif2h5k93d.gif2h5k93d.gif2h5k93d.gif2h5k93d.gif2h5k93d.gif2h5k93d.gif2h5k93d.gif2h5k93d.gif2h5k93d.gif2h5k93d.gif2h5k93d.gif2h5k93d.gif2h5k93d.gif2h5k93d.gif2h5k93d.gif2h5k93d.gif2h5k93d.gif2h5k93d.gif2h5k93d.gif2h5k93d.gif2h5k93d.gif2h5k93d.gif2h5k93d.gif2h5k93d.gif2h5k93d.gif2h5k93d.gif2h5k93d.gif2h5k93d.gif2h5k93d.gif2h5k93d.gif2h5k93d.gif2h5k93d.gif2h5k93d.gif2h5k93d.gif2h5k93d.gif2h5k93d.gif2h5k93d.gif2h5k93d.gif2h5k93d.gif2h5k93d.gif2h5k93d.gif2h5k93d.gif2h5k93d.gif2h5k93d.gif2h5k93d.gif2h5k93d.gif2h5k93d.gif2h5k93d.gif2h5k93d.gif
tongue psykostep tongue

#475 02.06.2010 17:48

Hassuttelija
jäbä joka diggaa Sufjanin uusinta ihan homona
Registered: 29.01.2010

M.I.A._-_Maya.jpg

Kerkesinkö muka ekana postata uuden levyn kannen?

THs56SD.gif

In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.

#476 02.06.2010 19:34

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006

Tuleeko siltä uus levy? Senhän piti lopettaa?

I HAS BEEN WRONGED

kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

#477 03.06.2010 09:11

grasskirt
Member
From: Helsinki
Registered: 08.09.2008
Website

Kansi on aivan hirveä, ja kirjoitetaanko oikeasti toi levynnimi muodossa / \ / \ / \ Y / \ ?
Mä en kestä  icon_twisted

Last edited by grasskirt (03.06.2010 09:12)

#478 03.06.2010 09:44

psykokarkki
Website

noiseidea wrote:

Tuleeko siltä uus levy? Senhän piti lopettaa?

I HAS BEEN WRONGED

soli vaan hetken äitiyslomalla

grasskirt wrote:

Kansi on aivan hirveä, ja kirjoitetaanko oikeasti toi levynnimi muodossa / \ / \ / \ Y / \ ?
Mä en kestä  icon_twisted

värimaailma ehkä liian yksitoikkoinen, muuten ihan kiva. tossa kannessahan nimi on kirjoitettu turhankin selkeästi MAYA, senhän piti olla /\/\/\Y/\ mad

#479 03.06.2010 12:07

ydis
vegan princess

nuo youtube playerit on ehkä karseinta koskaan yyh

#480 03.06.2010 12:21

Folkhälsan
Member
Registered: 12.12.2009

Tosi vahvasti ajassa kiinni!!