You are not logged in.
Tavastian sivulla tais olla kans toi 21.30.
Varikset komentavat
Jes. Ehtii just sopivasti käydä suihkussa Cupin matsin jälkeen.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Hmm.. maanantaina ja tiistaina ei ollut vielä yhtään filistä mut nyt alkaa olla jo KIIMA!
Tulispa tää
Ei kyllä varmaan tuu
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
mikähän siinä ku ei kiinnosta nyt yhtään tää mut luitteko aamun nyt-liitteestä jutun että j. mascis olis asunu helsingissä joskus 90-luvulla
niin ja millasta settiä nää on viime aikoina soitellu?
tässä toi juttu, lieneekö totta?
mutta onks se muka vaan 45-vuotias
Esim.
http://www.setlist.fm/setlist/dinosaur- … 4d7b1.html
http://www.setlist.fm/setlist/dinosaur- … 4ca1d.html
en ole kolmekybänen emoboy
wau, nyt alko kiima nousemaan
tulispa feel the pain
j. mascis olis asunu helsingissä joskus 90-luvulla
Heh. Kuulin tosta just nimenomaiselta Hakkolalta joskus toissa syksynä.
höj. Terveisiä barcelonan lentokentältä. Ilr tiedottaa, että jos jollain on myydä jippua tämän illan keikalle, hän ostais
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
KIIMA!
Varikset komentavat
Kiima laski, kun soitin itse niin hyvät kituratreenit, että nyt jäi mäscis kakkoseks,
en löydä mun dino-levyjä mistään, minne lie hautautuneet, laitoin omar souleymania soimaan
Nostatan kiimaa tällä:
Olihan se kova! "Raisans" mulle se huippuhetki mutta kaikki biisit toimi mainiosti. Eihän noilla soundeilla voi valittaa
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
helicon voi niin ja laulu kuulu vähe heikosti
mutjoo, olihan se yhtä juhlaa, feel the painkin tuli, ainoo mitä jäin kaipaamaan oli the wagon. tietyl taval huiput oli freak scene ja no bones ja kylhän tää harvey milk -runpali osas asiansa, vuoden keikkoja ehdottomasti.
Feel The Painille ja Out Therelle
Debyytin biisien heikolle esiintymiselle taas
Ei kyllä todellakaan vuoden keikkoja. Tosi rutiininomainen. Jäi vähän sellanen fiilis, että tässäkö tää nyt oli. Onneks tuli kaks vuotta sitten nähtyä ihan tajuttoman kova keikka näiltä.
Prlöööö jooo
Haters keep hatin, ite tykkäsin kyllä ja olin oikeestaan päättäny jo ennen keikkaa tykkääväni :peuk:
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
katoppas, kikke puhuu asiaa eiq
tosin tajusin vasta tänään että repulsionkin jäi kuulematta ja oisivat voineet sen bulbs of passioninkin soittaa. ei mut, hieno keikka. jälkeenpäin näin settilistan liimattuna jonkun paitaan ja joku otti siitä kuvia joten lienee jo intternetissä, etsikääpä ja postatkaas tänne. varsinkaan niitä loun laulamia biisejä en tunnistanu, ilmeisesti encoren vika oli gargoyle? mutjoo, hieno keikka sanokaa mitä sanotte
Varsinaisen setin vikan biisin kitarasoololle täysin vilpitön ja epäironinen :peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk:
Älä päästä painiks sitä
jaa niin chunks oli siis se vika, gargoyle varsinaisen setin vika, ei näitä kaikkia muista
1. Thumb
2. Budge
3. Imagination Blind
4. No Bones
5. Pieces
6. Out There
7. Feel the Pain
8. Over It
9. Little Fury Things
10. Raisans
11. Freak Scene
12. Gargoyle
Encore:13. Just Like Heaven (The Cure cover)
14. Chunks
Ei tää nyt mikään superklassikko ollu, mutta ihan hyvä maku jäi lopulta. Viis vuotta sitten oli toki paljon parempi ja yleisökin enemmän messissä. Sillon keikkapäivä tais olla keskiviikko.
en ole kolmekybänen emoboy
hyvä että väki on pitänyt keikasta, ehkä mulla oli vaan ankee sunnuntaimeininki tai en vaan uskaltanut pomppii ja sekoilla. sellasta
hyvä että väki on pitänyt keikasta, ehkä mulla oli vaan ankee sunnuntaimeininki tai en vaan uskaltanut pomppii ja sekoilla. sellasta
laulujen puuttuminen siinä edessä kyllä vähän rassas
Pettymys.Aika laimee meininki.Jotenkin jengi vaan seiso ja odotti ja odotti ja mitään ei tapahtunut.Saundit jees, laulusta ei saanu mittään tolkkuu.
Eikä soittanut I Dont Wanna Go There.
Mutta perjantaina kävin katsomassa Lapkoa ja se oli parempi.Sori!
en tiä mitä laimeeta tossa nyt oli, eipä j koskaan mikään kovin riehakas kaveri oo tainnu olla, slacker-meininki ja hyvä niin, antaa kitaran laulaa vaan, muusta niin väliä
sen tosin muistan edellisestä et lou heilu siihen malliin et siltä putos rillit lavalle ja se steppaili siinä sen verran kovasti et hermoilin koska se astuu ne rikki
Pari vuotta sitten nähty keikka oli parempi, mutta oli tämäkin oikein hyvä. Sunnuntai ja täpötäysi Tavastia varmasti vaikutti ihmisten vähäiseen innostuneisuuteen, mutta olisi silti suurin osa yleisöstä voinut edes vähän liikehtiä eikä seisoa koko keikkaa paikallaan kuin tatit. Ja tietysti eteeni änki heti keikan alussa joku "poikaystävä osti lipun ja oli pakko tulla"-tapaus, joka ärsyyntyi jokaisesta pienestäkin hipaisusta ja liikkeestä, jotka oli mahdotonta välttää siinä tungoksessa. Vituttaa tuollainen!
Varsinaisen setin vikan biisin kitarasoololle täysin vilpitön ja epäironinen :peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk::peuk:
Ei vittu mitä paskaa se hetki oli.
Mut joo, muuten keikka oli ihan mitä loistavinta rokkia. No Bones oli mun suosikkihetki koko keikasta, vaikka en ollut ikinä ennen kuullut koko biisiä. Pitänee ostaa joku päivä se ihan levyllä.