You are not logged in.
Nooo, jos ILR on kans menossa Wilcoon ja tahtoo krokettia, niin sanokoon hän sopivan ajan. Mulle käy periaatteessa heti klo 16 eteenpäin koska vaan. On meitä nyt ainakin neljä tulossa ja koitan houkutella tota naikkosta mukaan kans, vaikka viimeseks se kuitenkin jää.
No moneltas tää on? Mulle kävis parhaiten heti viideltä!
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Emmä usko et kerkeän krokkailemaan tänä iltana ollenkaan. Tuli töitä mitkä asiakas haluaa valmiiks ennen viikonloppua ja emmä noit enää huomennakaan kerkeä säätää.
Koitan nyt saada nää hommat tehtyä röyhkeesti täs normiduunin aikana mut lähetään siitä oletuksesta et mua ei maila kädessä sit illemmalla näy. Sen kun valkkaatte vaan jonkun sopivan aloitusajan.
Älä päästä painiks sitä
No viideltä sit paikalle ne jotka pelaa?
Mä oon viideltä kirjastolla.
shanks wrote:No viideltä sit paikalle ne jotka pelaa?
Mä oon viideltä kirjastolla.
minä myös
Löytyskö tälle viikolle peliseuraa?
loppuviikosta ainakin näyttäs ihan ok keleiltä esim. torstai?
Vois kiinnostaaki. Tänäänki kävis, mut tuskin ehditään mitään sumplia näin nopeesti.
en ole kolmekybänen emoboy
Löytyskö tälle viikolle peliseuraa?
Mulle kävis lauantaina.
Huomisesta eteenpäin sopis sunnuntaihin asti lähes milloin vaan.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Torstai ja kello viisi käy
Kuin myös.
Lauantai käynee. Huominen ei.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
No mennäänkö vaiko eikö?
Tääl Sörnäisissä kai tihkuu ihan vähän, mut käy mulle. Tuun ehkä myöhässä. Soitan sulle, jos en löydä teitä.
Mennää mennää, ei tuolla pitäis vettä tulla kuin vasta illalla/yöllä. Hyvin kerkii läiskimään.
kyllähän siellä taitaa jo sataa
Hyvinhän se pallo näytti luistavan näin sadekelilläkin. Pelaajien vähäisestä määrästä johtuen peli saatiin suoritettua optimaalisesti alle tunnissa. Vähän siinä kengät kastui, mutta toivottavasti flunssalta säästyttiin.
1. grasskirt
2. asleep +2 lyöntiä
3. shänksteri +4 lyöntiä
4. börje +7porttia
Niin mites huominen?
http://www.youtube.com/watch?v=mLzzeCQR … re=related
Oon kyllä mukana, jos ei sada.
Kivat pelit eilen ja grasskirtiltä ilmiömäinen nousu voittoon. Vaihdoin hieman tekniikkaa ja taktiikkaa, mikä näyttikin toimivan lähes täydellisesti heti kättelyssä.
Pökitään joo huomenna, jos ei vaan sada. Tämän hetken ennuste näyttää vaan hieman huonolta. Katsellaan aamusella tilanne tarkemmin. Mulle käy oikeestaan mihin aikaan vaan, joten heitän vaikka klo 17. Miltä toi kuulostaa? Voidaan tietty kans pelata lautapelejä, esim. mun luona, jos jotain aktiviteettiä haluaa sateella hommailla niinku.
Forecan sääennusteen mukaan iltapäivällä satais, mutta viidellä ehkä ei. Vaikea sanoa siis.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
NYT PAISTAA AURINKO
NYT SATAA VETTÄ
Nyt taas kirkastuu. On tää aika arpapeliä. Mut lautapelejä sitten jos ei krokettia, jookos? Tosin tämän hetken ennuste vie sateet pois niemeltä.
Ois ollu kuitenkin hyvä ilma.
turston wrote:
Huomenna krokettia?