You are not logged in.
maasäteilyä on paras. en oo kyl kaikkia edes kuullu
No kansi nyt ainakin vikana
Empä tiijä, muutamaan kertaan tullut vaan kuunneltua ja kun ei oikein jäänyt mitään mieleen, niin unohtunut hyllylle viisi tähteä
Kai sitä vois tehosoittaa joskus, jos vaikka aukeis sitten.
Jep. Viittä tähteä kehuttiin silloin julkaisun aikaan kovasti, mutta jotenkin mulle tuli jostain biisistä mieleen vaan Popeda ja sitten levy hautautui jonnekin. En itse asiassa edes löytänyt sitä, vaikka ajattelin testata josko se jo nyt toimisi. Tuo uusin vaan iski välittömästi.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Popeda mainittu?
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
eka biisihän sillä oli aika popedaa.
maasäteilyä on paras. en oo kyl kaikkia edes kuullu
Maasäteilyä vois olla omakin suosikki. Tai K.O.
Listan teko olis kyllä ihan mahotonta. Joku Rokkiräjähdys on heikoin alkupään levyistä, mutta sitten taas toisaalta onko se parempi kuin Hiljaista! joka on itelle jääny vähän vaisuksi. Lähtökohtasesti kaikki kyllä rajuja levyjä.
Uusinkin on älyttömän hyvä! Oikeastaan vain paria biisiä ei vaan jaksa (Kypsää kauraa, Pastoraali), jotenkin aina tökkineet tuollaiset 'ollaan rokkibändi ja soitetaan' sanoitukset, ehkä mun ongelma. Sit taas parhaimmillaan tuo on ihan parasta Radiopuhelimia, esim. Luonto on mystinen tai Minä rakastan sinua.
organizing the boy scouts for murder is wrong
No kansi nyt ainakin vikana
(Viidessä tähdessä)
eri
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Music Hunterissa oli vielä eilen Rokkiräjähdys vinyyyyyyyyyllll 34,90 eåååh
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
on sillä hintaa miksiköhän eivät viitti julkaista cd:llä, bonareiksi 2 ekaa ep:tä, luulen et tekis kauppansa.
Music Hunterissa oli vielä eilen Rokkiräjähdys vinyyyyyyyyyllll 34,90 eåååh
No jo on hinnalla lyäty!
Maksoin ehkä saman verran markoissa
Pitää vähän ottaa takasi tota aikasempaa Hiljaista! kommenttia ku pyöräytin levyn tuos pitkästä aikaa läpi. Hmm, siis jotain aivan kunkkubiisejä; Masennuksen vaippa, Hän katoaa, Linna jne. Oikeesti bändin parhaimmistoa. Helkkarin kummalliset soundit tuossa vinyylissä on, kauheen ohuet, toi varmaan vie vähän tehoa niiltä rokkibiiseiltä. Onko jollain sekä vinyyli, että cd? Harry-irene kommentoimaan tänne? Onko jälkimmäisellä jotenkin tuhdimmat äänet? Kiinnostais kuulla tuokin. Tosi pitkä levyhän tuo vinyylille tungettuna on, että sikäli ymmärtäisin varsin hyvin jos sitä olis vähän pistetty läjään jotta saadaan mahtumaan.
No joo mut, mainio levy kyllä jne.
Last edited by janne m. (27.05.2010 16:18)
mulla on sekä vinyyli että cd, mut en osaa kyl sen kummemmin sanoa onko niissä eroja, ei kai sentään siihen malliin kuin pian pian ja avaruus -levyillä joissa on tunnetusti eri miksaus. mun suosikit tolta on varmaan takaisin (saisivat soittaa tätä keikoillakin), huoneeni (mukavan psykedeelinen tunnelma) ja hän katoaa. ja se varis-paita on mun suosikki, vaimo sitä jo vähän paikkaili mut viimeisiään taitaa vedellä
Hmm... voisin kuunnella vaikka illemmalla nuo läpi. Löytyy vinyyyl ja cd-rippi.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Kikkeeeeee :lol::center
Eiku tulin ihan asiaa spämmimään tai no videota mut kuitenkin!
Jäätie ja http://www.youtube.com/watch?v=3mZ0sSStW6Y kuin kaksi marjaa
ei helvetti, tossa kun listailtiin levyjä ylempänä, nyt pitkästä aikaa soitossa viisi tähteä ja en yhtäkkiä osaa keksiä parempaa muzaa, ihan törkeen kovaa settiä alusta loppuun :rokrok:
mut hyviä ne on kaikki, suomen paras pändi (ku liimanarinaakaan ei enää oo )
Oho, nää olis lauantaina On The Rockissa.
Vois ehkä.
eikä! nyt en kestä enää keikkauutisia, tuli yliannostus (ja pitäis mennä mökille)
Huomasin myös Tiketin sivuilta selatessani, että ovat Korjaamolla lauantaina 2.lokakuuta.
jaha, sinne sitten
Eipä ole hetkeen tullu nähtyä noin räjähtävää keikkaa näiltä. Hyviä keikkoja joo, mutta tää kävi päälle vaan niin samperisti.
Eipä ole hetkeen tullu nähtyä noin räjähtävää keikkaa näiltä. Hyviä keikkoja joo, mutta tää kävi päälle vaan niin samperisti.
Soittivat vissiin Tapionkin?
Duo AnaMäen muodostavat Radiopuhelimet ja J.A. & Alamäki -yhtyeistä tutut J.A. Mäki (laulu, huuliharppu, tampuriini) ja A. Annunen (kitara, laulu).
AnaMäki esittää cover-versioita mm. seuraavilta artisteilta:
Tuomari Nurmio, Mana Mana, Pelle Miljoona ja Sehr Schnell. Lisäksi Mäki on
suomentanut mm. Talking Heads, Union Carbide Productions ja Joy Division
?yhtyeiden kappaleita, joita duo esittää omintakeisina versioinaan.
keikkaa:
Kaiku Agency hämmentyneenä esittää:
ÄÄNI & OKSENNUS - syyskiertue:
Duo AnaMäki
Morley Duo
The Orphan
...
Tällalailla:
09.09. Kokkola, Corner's Pub
10.09. Rovaniemi, Comico
11.09. Ii, Iisakki
12.09. Oulu, 45 Special23.09. Helsinki, Liberte
24.09. Tampere, Telakka
25.09. Loimaan Teatteri (huom. päiväkeikka n. klo 15:00)
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Aika hyvä, joskaan ei erityisen tiukka settilista
Älä päästä painiks sitä
no onkos kukaan käyny keikalla katsomassa duo anamäkeä? eli siis j.a. mäki ja annunen puuhelmistä, torstaina olis libertessä mut katotaan ny jaksanko paikalle
Torstai argh. Oon leffassa.
näköjään pari videoo löytyy:
samalla vaivalla vielä pari soolo/coverprojektia, ei mikko alatalo (huono kuva) ja värinää! (huono laulusoundi). mikä toi vika biisi on?
ja kerta kiellon päälle, j.a. & alamäki
^ Elektroninen ekstaasi
bzort glorf bööth
parit akustiset illan päätteeksi:
eikö niitä radiopuhelimet- tai tommi -näytelmän juttuja löydy mistään? olis ihan mahtavaa kuulla vaikka se kiljuntekolaulu.
on kyllä hyvä toi j.a. & alamäen mana mana -tulkinta "vaarallista" tossa ylempänä ja tuli mieleen että oliko niin että näiltä on julkaistu vaan se yksi "single" eli ilmeisesti kahden biisin promo-cdr "jälkeenpäin" / "aresti" joskus 90-luvun lopulla eikä muuta?
sitten on myös tällainen kokoelma, 45 Special - On The Rocks CD, jolla myös nuo biisit, liekö sekin cdr?
Rajoitettu erä 45 bändihistoriaa vuodelta -96
Hinta 10
janne m. kopsasi ton sinkun mulle joskus aikoinaan, lienee jonkinmoinen harvinaisuus nykyään mutta nettisivujen mukaan tota kokista sais edelleen
Enpä ole ainaska mä koskaan kuullut muista julkaisuista.. Varmaan tuo cdr-sinkkukin tehty lähinnä keikkojen hankkimista varten promoksi. Harry-Irene varmaan tietää lojuuko varastoissa läjäpäin julkaisemattomia demoja tms? Samalla hää vois kertoa onko Rastakselta julkaistu kaikki mitä äänittivät? Se oli kans oikein mainio bändi!
Last edited by janne m. (22.09.2010 22:30)