You are not logged in.
Muuton uhka leijailee loppukesässä ja kaatopaikan omaista asumustamme tyhjennellään säälittävän hidasta tahtia. Voisin koota tradi/wearetheworldhyllystä läjän tai kaksi joutavia levyjä ja lähettää jollekulle, joka moisia haluaisi vastaanottaa. Ihan kaikkea löytyy, vaikka mistä päin (tosin lähinnä eurooppalaista).
Tästä jännittävä tutustumispaketti ns. "iliman eestä" (voin maksaa postikulutkin siitä ilosta että hylly tyhjenee)
Kerro montako levyä suunnilleen olet valmis ottamaan vastaan.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
vinyyleitä vai cd-muodossa? kyllähän sitä muutaman vois, mut ei ehkä ihan hirveetä läjää, ei ainakaan yli kymmentä levyä kerrallaan
vinyyleitä vai cd-muodossa? kyllähän sitä muutaman vois, mut ei ehkä ihan hirveetä läjää, ei ainakaan yli kymmentä levyä kerrallaan
Joo CD:istä nyt on kysymys. Spämmipä vaikka fbookin kautta postiosotes, laitan tulemaan jotain "pientä jännää".
Hep!
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
laitoin privaa.
bzort glorf bööth
Mulle kans!
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
laitoin privaa.
Laitoikko? Vai meneeks mulla foorumistit sekaisin? Vai oonko ihan tyhymä
Kaikille siis lähtee jotain jännää jakoon toki. Tomitarmo vois laittaa vielä tarkan osoitteensa, en oo varma onko mulla "sitä".
hiirimattona wrote:laitoin privaa.
Kaikille siis lähtee jotain jännää jakoon toki. Tomitarmo vois laittaa vielä tarkan osoitteensa, en oo varma onko mulla "sitä".
Eiq maililla siis lähestyit hyvä mie mysteeri solvattu
Kääk! Oho!
Kyllä kans kiinnostais kiitos. Privailen!
organizing the boy scouts for murder is wrong
hiirimattona wrote:laitoin privaa.
Laitoin osoitteen tulemaan... saas nähä mitä postissa tulee!
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Nonni, nyt pannaan "ilmoittautumiselle" ståppi!
Mun pitää hyväksyttää poies luovutettavat levyt isännällä (:roll:), se tulee reissusta ensi viikon alusta. Sen jälkeen on luvassa "lähetyksiä"
:psykostep::piano:
Last edited by Pope (25.05.2010 16:55)
bzort glorf bööth
ystävät, en ole unohtanut teitä enkä lupaustani. Isäntä ei vain ole suostunut/halunnut/ehtinyt/viitsinyt tehdä perinnelevyhyllyinventaariota omalta osaltaan. Ehkä ennen joulua