You are not logged in.
Turtles ykkösen soundtrack on ensimmäinen cd, jonka olen itse valinnut, vaikka isä antoiki rahat kassalla. Parasta ikinä!
hienoin levynkansi myös, siksi mulla onkin toi vinyylinä:
TV Viisi klo 19 tänään.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
TV Viisi klo 19 tänään.
Ei vittu, toi on joku uus. Tartte näitä hehkuttaa. :x
[quote:128b0bcc92="ginipoika"]TV Viisi klo 19 tänään. [/quote:128b0bcc92]
Ei vittu, toi on joku uus. Tartte näitä hehkuttaa. :x
Smaa
bzort glorf bööth
Varikset komentavat
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Nesin ykkönen ja kakkonen on parhaita pelejä ikinä. Jumatsuigula mitä tunnelmaa, nyansseissa rikasta ja dynamiikastakin löytyy. Mahtava musa soi, mikäs sen mahtavampaa
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Nesin ykkönen ja kakkonen on parhaita pelejä ikinä. Jumatsuigula mitä tunnelmaa, nyansseissa rikasta ja dynamiikastakin löytyy. Mahtava musa soi, mikäs sen mahtavampaa
Turtles II (siis tämä "The Arcade Game") oli kyllä parhaimmillaan kuusnepalla vaikeustaso oli muistaakseni paljon kovempi vaikka NESin version kaikki pomoja ei ollutkaan mukana.
"[K]yseessä on hyvä ja joutuisasti etenevä kertomus irlantilaissiirtolaisesta, joka pakenee kauas länteen ikävää paholaismenninkäistä."
[quote:90e4e535c3="Neuvostoliitto"]Nesin ykkönen ja kakkonen on parhaita pelejä ikinä. Jumatsuigula mitä tunnelmaa, nyansseissa rikasta ja dynamiikastakin löytyy. Mahtava musa soi, mikäs sen mahtavampaa [/quote:90e4e535c3]
Turtles II (siis tämä "The Arcade Game") oli kyllä parhaimmillaan kuusnepalla vaikeustaso oli muistaakseni paljon kovempi vaikka NESin version kaikki pomoja ei ollutkaan mukana.
Yksinpelinä toi NES:n kakkonen on kans ihan semi-haastava.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
"Pizza - the breakfast of champions"
No eikö tätä muka ollut?
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
ei näköjään tässä ketjussa
Frendin kokoelmaa.
Hyvä kokoelma! Tuli mieleen, että mulla oli kans tollaset henkselit joskus ja tolla sun frendilla on myös ne samat lakanat ku mulla. 1991 malli nähtävästi.
COWABUNGA!
Jaakob wrote:[quote:90e4e535c3="Neuvostoliitto"]Nesin ykkönen ja kakkonen on parhaita pelejä ikinä. Jumatsuigula mitä tunnelmaa, nyansseissa rikasta ja dynamiikastakin löytyy. Mahtava musa soi, mikäs sen mahtavampaa [/quote:90e4e535c3]
Yksinpelinä toi NES:n kakkonen on kans ihan semi-haastava.
B,a,b,a,ylös,alas...-koodilla nämä.
Vuoden nuori muotoilija.
Lahden Vaihtarin vhs-varastossa oli lauantaina eka liveaction-Turtles-leffa vanhana vuokravideona ja melkein teki mieli ostaa se pois kuleksimasta, kun siinä oli hienommat kannet ku ostovideossa ja brittidvd:ssä, mitkä jo hyllystä löyty. Sinne jäi kyl.
Lahden Vaihtarin vhs-varastossa oli lauantaina eka liveaction-Turtles-leffa vanhana vuokravideona ja melkein teki mieli ostaa se pois kuleksimasta, kun siinä oli hienommat kannet ku ostovideossa ja brittidvd:ssä, mitkä jo hyllystä löyty. Sinne jäi kyl.
Kiitti vinkistä, käyn tänään katsastamassa.
Vaihtarille muutenkin , c-kassuja löytyy ja omistaja on retee jätkä
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan