You are not logged in.
teeppä gondry vähän lisää paskoja leffoja mjötööh
http://www.movieline.com/2010/03/exclus … rested.php
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
onneksi olet kaiken tämän yläpuolella!
emmä nyt ihan ensimmäisenä lähtis kyllä britniin vertaamaan mut ihan miten vaan. saatat päätyä omaan ratkaisuusi siitä että miksi gaga kiinnostaa vs joku muu ei, muitten tarkoitusperiä on aina kätevä mehustella sillä tulokseen pääsy osoittaa aina oman tajunnan ylivertaisuutta. sillä ei sit siinä vaiheessa oo väliä että onko se päätelmä väärä, sillä tärkein funktio tällä on jo saavutettu. emmä nimittäin tiedä onko jollain mutu-sosiologisilla yksinkertaistuksilla hirveesti funktiota oikeitten ilmiöiden tutkiskeluissa.
itehän diggailin kuultuani Gagaa taksissa radiosta, eikä ollut mitään havaintoa mimmin julkisuuskuvasta. mut hei mä oonki paljon parempi tyyppi ku sun valitsema hipstereiden alaryhmä! haha, hipsterit, kaikki tietää mitä ne ajattelee. etenki mä. hipsterit on kuin (tyhmiä) lampaita (jotka saa enemmän pillua ku mä), ja mä olen paimen (joka nauraa niille)
Eikä näiden kirjoittamieni juttujen tarkoitus ole arvottaa mitään musatyyliä tai musadiggaria mihinkään arvoasteikkoon.
no hyvä, käsitin sitten varmaan vähän väärin
ekaa kertaa koskaan
eiku mitäs
päivittely hyväksytään
in the name of spam!
kun lähestytään sitä että kukaan ei kuuntelis jos nää ei ois lespoja nii on pakko örähtää mutta nyt ei tainnukkaan olla semmonen käynnissä, hätäilin!
eiku tää oli vaan intertekstuaalinen foorumiviittaus. ja vielä paskasti viittasin, syytän darraa
Jösses! Lady Gaga käveli Tukholmassa alusvaatteissa
En nähny
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ei tuu äkkiseltään mieleen kovinkaan monta artistia, joiden tuotanto paranee näin paljon kuuntelukertojen myötä. Tekis nyt vaan jonkun akustisen levyn tai semmosen missä on vaihtoehtoisia versioita, noi pianojutut sun muut tuntuu olevan kaikkien mieleen. Just joku yö tuli kakkoskanavalta joku brittijanarien festivaali, Gaga söi kaikki Lilyallenit ja Tingtingsit ja muut paskaprojektit elävältä. Oikeastaan tykkään tästä enemmän ku mistään Miasta koskaan, näin se on nähtävä.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Lady Gagalle lisäkonsertti Helsinkiin
Yhdysvaltalainen laulaja-lauluntekijä Lady Gaga konsertoi Helsingin Areenassa myös 14. lokakuuta. Lady Gagan ensimmäinen, päivää aiemmin oleva konsertti varattiin tänä aamuna nopeasti loppuun.
Lady Gagan The Monster Ball -kiertueen konsertteja on myyty nopeasti loppuun myös muun muassa Yhdysvalloissa, Australiassa, Japanissa, Saksassa ja Ruotsissa.
Lisäkonsertin liput tulevat myyntiin tiistaina 27. huhtikuuta.
mullon jippu
areena-neitsyys menee!
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Oispa neitsyys mennyt areenalla.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ennoo muuten vieläkään kuullu tältä yhtään läheskään yhtä kowaa biisii ko Britnin Toxic... Oisko teillä vinkkii?
Ennoo muuten vieläkään kuullu tältä yhtään läheskään yhtä kowaa biisii ko Britnin Toxic... Oisko teillä vinkkii?
ennoo muuten vieläkään saanu fame monsteria hommattua enkä osaa tohon nyt sanoa mut britney kertoi twitterissä eilen että hänen oma suosikkibiisinsä omasta tuotannosta on kans toxic.
onkos gaga ja britney tehny mitään yhdessä, en nyt muista
Gagan ja Britneyn musassa ei paljoa kyl yhteistä ole.. Molemmilla on tissit, siinä se. Toxic on huippubiisi ja onhan Britneylla useita kovia, Piece Of Me jne, mut kyl tää Gagan tanssipoppi on koostumukseltaan kovin erilaista ku Britneyn musa. Pitäis tutustua Gaga-remixeihin, voi olla vaan loputon suo kun on näin suosittu artisti kyseessä. Vaikea pitää tilastoja fyysisistä levyistä, mutta yks viime vuoden kuunnelluimpia levyjä mun residenssissä.
Gagan ja Britneyn musassa ei paljoa kyl yhteistä ole.. Molemmilla on tissit, siinä se.
Melkein ku vertais Wendy O. Williamsia ja Anki Lindqvistiä?
Melkein ku vertais Wendy O. Williamsia ja Anki Lindqvistiä?
Molemmat huippuja
Ei mut jos oikeesti tarvit vinkkejä tän kuunteluun, niin kyl ne hitit on where is at. Telephone, Bad Romance, Alejandro, jopa Poker Facekin.. Ennen kolahtamista meitsin piti kyl kuunnella noi useaan kymmeneen kertaan. Tää on taas niitä juttuja, mitkä teinit ja muut tajuaa ekana, ja tämmöset mukamas vakavamman musan kuuntelija tyypit kuten mä tulee auttamatta jälkijunassa.
Mutta Hartsa-Irkulle piti suositella jossain kohtaa semmosta artistia ku Janelle Monae, mut väliin jäi kun ei täällä oo enää mitään privaviestibokseja!
paparatsi iski heti eli jos ei toimi niin eiku vanhainkotiin KALKKIS
Piletti fikkassa! (Tai oikeastaan jääkaapin ovessa magneetilla, mutta kuiteski!)
Vuoden nuori muotoilija.
Mutta Hartsa-Irkulle piti suositella jossain kohtaa semmosta artistia ku Janelle Monae, mut väliin jäi kun ei täällä oo enää mitään privaviestibokseja!
Tämä tyttö on tuttu Nardwuarin haastattelun kautta. Ei muistaakseni ollut ihan täpöllä mukana siinä leikissä. :biggrin::roll:
bzort glorf bööth
Lady Gagan rivo video kuohuttaa - katso kuvat ja video!
ilmeisesti toi alejandro, gaga on tykittänyt mainosta sen verran tiuhaan twitterissä ja facebookissa etten oo jaksanu vielä kattoa
Ok video ja kappale olikin parempi kuin muistinkaan.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Last edited by tigrushka (29.06.2010 15:45)
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Legendaarisen Seinfeld-sarjan luoja Jerry Seinfeld ei voi sietää Lady GaGaa
Se nainen on öykkäri. Minä inhoan häntä, Seinfeld puhisi lähetyksessä