You are not logged in.
joo sanoin tomskille keikan päätteeksi et olihan se "ihan hyvä" tarkoitin toki radiopuhelimet-asteikolla, ne on aina parempia ku muut. toki arki-ilta vähän estää enempiä hulinoita mut pakkohan se oli lopussa jo vähän joratakin ja terveisiä oulusta -sirpa tosiaan piristi iltaa vaikka muuten ehkä turhankin rauhallinen meininki yleisössä. missä suklaamies? j.a. mäki on muuten varmaan suomen tyylikkäin mies, ja jos joku muuta väittää niin veikkaan että ehdottaa tilalle raatikaista ja mitä nyt siihenkään voisi sanoa.
settilistasta sen verran että muistaakseni alkoi kappaleilla 1933 ja perään viisi tähteä ja sit tuli niitä uuden levyn biisejä ja jossain välissä jäätie ja varmaa hapuilua ja varsinaisen setin päätteeksi hei hei, josta tulikin varsin komea versio ja väliin ne pari juttua kosmos kiihdyttää -kappaleesta kuten on ollut tapana. uudelta levyltä tosiaan tuli kaikki paitsi hauki puhuu ja hiljaa paha tulee. globaalissa anaalissa sanoja oli ajanhenkeen sopivasti muutettu niin että laulettiin tuhkapilvestä. encorena sit jimi tenorin avustuksella (huilu ja saksofoni) hailuoto ja minä rakastan sinua ja toinen encore vielä jossa tuli jäämeri ja musta lakana. muistelen että viisi tähteä -levyn aikoihin eivät soittaneet lakana-biisiä joten siinä mielessä kiva. en ihan tajua miksi 1933:sta on muodostunut sellainen keikkavakio, varsinkin kun sitähän ei ole mukana edes kokoelmalla eli sitä ei ole käsittääkseni vielä ikinä cd-muodossa julkaistu
tänään sit neljältä äxät käteen, känni päälle ja eturiviin eiq mitäs
jaha, ILR kiilas kun kirjoittelin mutta vastaus löytyy tästä postauksesta
Sirpalle , nainen mun makuun. Ja olihan se taas
Olipas kyllä parhaimpia pitkään aikaan näkemiäni rokkikeikkoja.
Sent from my iPhone 16
encorena sit jimi tenorin avustuksella (huilu ja saksofoni) hailuoto
Levy ostettu ja kuunneltu. Hyvää, muutama todella kova biisi, mutta oon kuunnellu sen vasta kerran ohimennen, joten en sano mitään. Tänään varmaan ja uutta kuuntelua.
Odotukset kuopion keikkaa kohtaan on katossa, 7.5. KIIMA PÄÄLLE.
En ole aiemmin kuullu jäämerta livenä. Ehkä paras puhelinkeikka mitä olen tähän mennessä nähnyt.
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Kohta Äxässä
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
no missä pelaa raportit? hyvä keikka, akustinen kvartetti (raatikainen kuulemma häippäs heti new yorkiin ku lentokentät aukes) ja kuultiin ainakin jäämeri, salaisuus, globaali anaali, opetus, talvipäivänseisaus, hailuoto, hei hei ja encorena tänä iltana, hyvä show
crowdsurfingia ei "yllättäen" nähty mut mäki käveli toki välillä yleisön sekaan. ei kukaan tietenkään äänittänyt tätä?
Ahh vitun huippu toi!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Tällä kertaa kiima ei muutamaa biisiä lukuunottamatta ollut mikään ihan hirmuinen, kun en tunnistanut biisejä ja ne ei ollut bändiä parhaimillaan. Mutta siten kun keikan viiimeinen biisi, eli "Minä rakastan sinua" rävähti tokan encoren lopuksi, niin voi hyvä jumala, mikä fiilis.
Last edited by Phlegm (08.05.2010 04:16)
Tällä kertaa kiima ei muutamaa biisiä lukuunottamatta ollut mikään ihan hirmuinen, kun en tunnistanut biisejä ja ne ei ollut bändiä parhaimillaan. Mutta siten kun keikan viiimeinen biisi, eli "Minä rakastan sinua" rävähti tokan encoren lopuksi, niin voi hyvä jumala, mikä fiilis.
Kuopiossa? Miksaaja olisi sietänyt saada kuonoonsa.
Joo. Nyt kun mainitsit, niin soundi tosiaan saatto olla aika puuroa. Tosin olin kännissä ja tulpat jotenkuten korvissa, niin en tarkemmin osaa sanoa.
kohta kikkeä vituttaa
ARVASIN
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Moi kikke
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Moi kikke
Meinasin postata saman mutta en kuitenkaan viittiny. Pitäs ehkä perustaa "melkein hassuttelin" topik näille.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
sup?
Uudelle levylle
Uuden levyn kannelle
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Uudelle levylle
Uuden levyn kannelle
Sama
Mielikseen tätä uutta kuuntelee, toisin kuin edellistä.
Ei oo kompit ehkä niin kiperiä kuin esim. K.O:lla, mutta samaan tahtiinhan tässä on itsekin vanhennuttu ja löllöönnytty, eli toimii mulle
mikäs vika edellisessä muka oli :mad2:
No kansi nyt ainakin vikana
Empä tiijä, muutamaan kertaan tullut vaan kuunneltua ja kun ei oikein jäänyt mitään mieleen, niin unohtunut hyllylle viisi tähteä
Kai sitä vois tehosoittaa joskus, jos vaikka aukeis sitten.
No mitä vittua. Viisi Tähteä on melkein paras levy näiltä.
No mitä vittua. Viisi Tähteä on melkein paras levy näiltä.
Melkein... 12 parhaan joukossa!
Joo, mäkään en oo oikein päässyt tohon sisään ikinä. Toinen semmonen "vaan ihan hyvä" on Tänään!...
Last edited by tomitarmo (25.05.2010 08:55)
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
tänään! on mulle ainoa hieman laimeampi. pitäiskö tehdä jonkinmoinen lista, tosin varmaan vaihtuis päivästä riippuen mutta kokeillaas:
1. k.o.
2. avaruus
3. oulu on kaupungin nimi
4. maasäteilyä
5. jäämeri
6. maalla
7. pian, pian
8. hiljaista!
9. rokkiräjähdys
10. viisi tähteä
11. radiopuhelimet rakastaa sinua
12. tänään!
nyt kävi näin mutta sen verran kovia klassikoita että vaikea näiden uusien sinne ihan huipulle yltää vaikkeivät hirveästi jälkeen jää, eihän tuolla ole ainuttakaan hutia mukana. hassu juttu, tein vastaavan listan fall-orkesterista fall-foorumilla ja uusi levy pääsi myös sijalle 11
1. K.O.
2. Pian, pian
Kolmosesta eteenpäin jotain muuta