You are not logged in.
Lauantaina ennen Vashtia vois. Sunnuntaina äitienpäivä haittaa vähän tämmösiä rientoja.
Älä päästä painiks sitä
Mukana. Lauantai käy.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
If you build the track, will they come?
Miten toi lauantai nyt sopii? Meithän ei oo täs kuin kolme varmaa tulijaa. asleep? mitten? turston? grasskirt? anzut? börtsy?
Älä päästä painiks sitä
Vaikka juuri nyt ei sadakaan, ehkä tätä aloitusta voi siirtää. Ruoho on aika märkää.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Helatorstaina? Luvattu hyvää säätäkin.
turston wrote:
Käy!
Kauden tavoitteet:
1. Krokkaamisen opettelu
2. Tolppavetojen vähentäminen
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
Hyvä idea toi helatorstai. Mulle sopii.
Älä päästä painiks sitä
Huomenna vois, jos ei oo ylitöitä. Oon ilmoittautunut, mutta vähän epäilen, että niitä olisi tarjolla. Palaan asiaan myöhemmin.
Koitetaan pistää tää liikkeelle torstaina klo 15 siel Töölön kirjaston holleilla.
Älä päästä painiks sitä
Juu, meiltä tulee kaks.
turston wrote:
Ottakkee joku lisää palloja, kun nyt on jo kuusi pelaajaa tulossa. Muistaakseni mun kaikki mailat ovat ehjiä, joten niitä ei kai tartte muitten roudata, vaikka olishan se jees, että kaikilla olis niinku oma maila mitä heitellä eiq lämmitellä. Sateen uhka on, mutta ei kai pitäis oikeesti sataa. (Mä en sitten enää muista sääntöjä.)
edit: sivun vaihdolle eli tänään klo 15 kirjastolla!
Last edited by leposi (13.05.2010 10:15)
Mäki tuun!
Kas niin! Kausi avattiin hyvässä säässä. Jatkettiin siitä mihin viime kaudella lopetettiin, samat naamat siellä kärkikahinoissa edelleen oli.
Tulokset:
1. stratum
2. leposi +2 lyömtiä
3. ILR +4 lyöntiä
4. Bedderi +0 porttia
5. asleep +3 porttia
6. grasskirt +8 porttia
7. anzut +10 porttia
Olipa mukavaa pökkiä lämpimässä säässä. Alkumalja taisi olla liikaa, koska peli romahti helpolla portilla täysin ja stratum pääsi pujahtamaan ohitte. Ei näin. Jos porukalla intoa riittää, niin mie olisin ainakin valmis pelaamaan heti uudestaan sunnuntaina ennen Damon & Naomin keikkaa, eli about samoihin aikoihin startti ku eilen tai jopa aikaisemmin.
edit: ennuste näytti juuri muuttuneen ja pisarahan siellä seisoo. eikö mihinkään voi enää luottaa?
Last edited by leposi (14.05.2010 13:37)
Niin, että löytyyks kiinnostusta pökkimiselle huomenna? Mulle passais sellanen kolmen ja kuuden välinen alotus.
Klo kuuden startti on mulle ok
Älä päästä painiks sitä
grasskirt wrote:Tänään ei pääse. Jos säät jatkuu näin hyvinä, niin ensi viikolla kyllä kävisi joku ilta.
sama
sama
Okka, eli ei siis tänään. Mulle käy ens viikon ma-to joka päivä klo 16.30 alkaen. Ehdotelkaa päiviä. Nyt näyttäis sääennusteiden perusteella huominen parhaalta. Tai sitten viikon päästä sunnuntaiki.
Last edited by leposi (16.05.2010 12:48)
Torstai suunnilleen ok. Keskiviikko ei onnaa mitenkään
Älä päästä painiks sitä
Torstaina siis! Alotus joko klo 17.30 tai 18. Ok?
Ei taida ehtiä. Torstaina Wilco.
turston wrote:
No mut sehän alkaa joskus kasilta? Kultsalle munkin pitäis tosta suunnata.
Älä päästä painiks sitä
Wilco - tuo paskin tekosyy jättää kroketti väliin
Torstaina siis! Alotus joko klo 17.30 tai 18. Ok?
Molemmat sopii.
Meen pelaamaan futista torstaina mut lähiviikkoina vois krokettiakin yrittää.
en ole kolmekybänen emoboy