You are not logged in.
3 visan putki sit
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Last edited by barton_funk (04.03.2010 13:37)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
3 visan putki sit
Sama + tavallaan pidempi putki tota...
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Neljäs jo. Mis vaihees visaburnout
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
^No exs sä oo ke vege
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
Sain vuorot silleen venkslattua, et ens keksiviikko kustaa kutsuu! Sit taas sitä seuraavana ei pääse.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
^No exs sä oo ke vege
joo, näin tässä käy, keskiviikkona vege mut sitä seuraaval taas messis.
Joe Caligula wrote:^No exs sä oo ke vege
joo, näin tässä käy, keskiviikkona vege mut sitä seuraaval taas messis.
No ens kerralla sitten
Tämmöstä on. Huomenna taijetaan mennä leffaan, mutta jatkossa meitsi ja Tigrushka on käytettävissä.
Bar Loosessa joka sunnuntai alkaen su 7.3. klo 19.00
15 SONGS -MUSAVISA!
HUOM! Su 20.3. voit voittaa mm. Johnny Knigan, Sammakon ja Stupido Recordsin ja tietenkin Bar Loosen lahjoittamia tuotepakintoja.
Soitamme Bar Loosen yläkerrassa dj-laitteista joka sunnuntai alkaen klo 19.00 15 BIISIÄ.
Sinun tai joukkueesi tulee tietää biisin esittäjä ja biisin nimi.
Homma menee simppelisti näin:
Kerää max nelihenkinen joukkue. Hae baarin henkilökunnalta vastauspaperi ja istu mukavasti baariin kuuntelemaan biisejä.
Joukkueen tulee tietää kunkin kappaleen esittäjä ja kappaleen nimi. Molemmista tiedoista saa yhden pisteen, eli yhdestä kappaleesta voi kerätä 0-2 pistettä. Tulokset tarkitetaan välittömästi visan jälkeen ja voittajajoukkue palkitaan heti Bar Loosen ja yhteistyökumppanien lahjoittamilla tuotepalkinnoilla.
Kannattaa osallistua joka sunnuntai, sillä kuukauden paras joukkue saa erikoispalkinnon!
Kevään paras joukkue palkitaan 30.5. järjestettävässä finaalissa ruhtinaallisesti!
Pistetääs tänneki: Kustaa Vaasan musavisa alkaa tänään puol tuntia myöhemmin, eli 20.30.
Olipas nöyryyttävä tappio tällä kertaa Kustaassa. Ruotsi i hate you.
Eipä meilläkään järkähtämätöntä tietoa ollut, mutta hevitietous oli kovaa tasoa, ja bonukset osu kohilleen, mikä riitti näyttävään ohitukseen.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Tänään Kirjasto 10:ssä Musavisa klo18. Tule testaamaan musiikkitietosi! Mukana visailemassa Samuli Putro, Mariko ja Silvia Modig. Parhaat palkitaan!
Hei, kuis moni ties, et visa tänään klo 19, ku kääkkäpeli alkaa joskus ysiltä?
Näin kuulin siis piffiltä.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
meikä ties.
muistaakseni tosta ilmoitettiin poikkeuksellisesti jo viime vizassa.
Last edited by hrmunoita (12.05.2010 17:28)
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
meikä ties.
muistaakseni tosta ilmoitettiin poikkeuksellisesti jo viime vizassa.
Joo en ollu ziel
Millon taas?
Syyskuussa kai.
Jos valeheltiin, niin tapan!
Kuulin et viime kauden voittaja ois motivaatio-ongelmissa.
Mut eiks meil oo aika hyvin tiimi kasassa, jos viime kautelaiset vaan jatkaa?
siljayves wrote:Millon taas?
Syyskuussa kai.
Jos valeheltiin, niin tapan!
Kuulin et viime kauden voittaja ois motivaatio-ongelmissa.
Mut eiks meil oo aika hyvin tiimi kasassa, jos viime kautelaiset vaan jatkaa?
Ja vahvistuksiahan olisi toki tarjolla
Joo, meithän on siis ringissä sinä, minä, Mezo, Stacy, MFFF, Moe, Lariots. Yritetään Mezolle saada tajuntaan, et jos tosta pari lähtee, Brix on the man!
Vopite nimittäin olla, että tuon tason pelimies ei lähde penkille istumaan, kausikortti avariin pitäis olla.
Mietin, että Kujista ois voinu muuttaa vaan vuosiluvuilla, mut jos joku ihan kunkkuidea tulee, niin se sitten.
Jos sul on Mezon puhnro, soita sille vaix heti ja kerro tilanne...tai sit laita mulle sen nro.
J-B kosiskeli Moronican bileiden jälkeen Toverissa mua johki jengiin. Olin kåpnish joten en muista spexejä. Kiinnostaisi kyllä palata tauon jälkeen musavisailun pariin.
Sent from my iPhone 16
Vittu mäki olin kåpnish. Varmaan näitä samoja juttuja kuitenkin sullekin sanoin
Joo, meithän on siis ringissä sinä, minä, Mezo, Stacy, MFFF, Moe, Lariots. Yritetään Mezolle saada tajuntaan, et jos tosta pari lähtee, Brix on the man!
Vopite nimittäin olla, että tuon tason pelimies ei lähde penkille istumaan, kausikortti avariin pitäis olla.
Mietin, että Kujista ois voinu muuttaa vaan vuosiluvuilla, mut jos joku ihan kunkkuidea tulee, niin se sitten.
Jos sul on Mezon puhnro, soita sille vaix heti ja kerro tilanne...tai sit laita mulle sen nro.
No ei maailma tuhoudu vaikkei vakipaikkaa olisikaan, voin mä aina käydä feataamssakin jos ei muuten mahdu Jos tilaa on niin mielelläni oon messissä.
Fetaukselle
Miten ois nimeks "Mezolan puhelinnumero"?
Tai sit se numero numeroina
Sori, olut kihahti hattuun
Joe Caligula SANO Et ei oo jengiä? Visaiset miehet älkää hajotko!
Huomiohuorat
no jopas on
Visaiset miehet älkää hajotko!
Ton nimistä visailuporukkaa ei kyl.tod.nähdä!
Ehkä tää saattaisi silti kiinnostaa vaikka olisi hyvät syyt jättää välistä. Ketään mukaan anti-yvesbabtisettisei joukkueeseen? Kait yxs kaveri lähtisi messiin, joka on melko kiva ja suht´tietävä näissä populaarimusavisa-asioissa, joten saattaa olla mahkut haastaa viisaat foorumistit!
E-P + B-F jne oletteko eläkkeellä?
Ps. Babtisey yritin saada huomiohuorasanankäänteitä riittävästi mukaan
Mikä tilanne? Oletko saanut soitettua - haluatko ton numeron
Meitsi on periatteessa eläkkeellä, mutta voin tarvittaessa tulla vahvistelemaan jotain joukkuetta silloin tällöin. Säännöllinen keskikaljoittelu musatrivian kunniaksi alkaa käydä voimille.
Jean-Babtiste wrote:Jos sul on Mezon puhnro, soita sille vaix heti ja kerro tilanne...tai sit laita mulle sen nro.
Mikä tilanne? Oletko saanut soitettua - haluatko ton numeron
Laita numero
Voisko joku paremmin tietävä listata tänne, missä näitä visoja nyt alkaa ja mihin aikoihin!
On ollu tässä useammankin kaverin kanssa puhetta osallistumisesta johonkin. Nyt on joustavat työajat, tosin pääasiassa iltavuoroa, joka loppuu vasta kympiltä, mutta periaatteessa silti mahollista.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan