You are not logged in.
huumoriyannuja!
vaikka kyllähän tuommonen INTELLIGENT METAL aina flowhun sopii
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
nyt on vaan taloudellinen ongelmatilanne.. ku LCD Soundsysteminki haluis nähä.. ja tietty jakaa just ne mitä haluun nähä niin eri päiville.
-
* 11.8.
* LCD Soundsystem (US)
*
* avajaiskonsertin kaikki esiintyjät ja lipunhinta julkistetaan 11.5.* 13.8.15.8. / Live
* M.I.A. (SRI/UK)
* The xx (UK)
* Air (FRA)
* Jónsi / Sigur Rós (ISL)
* Marina And The Diamonds (UK)
* Jimi Tenor & Tony Allen: Inspiration Information (FI//NGR)
* Ulver (NOR)
* The Drums (US)
* Beach House (US)
* Surfer Blood (US)
* Girls (US)
* Radio Dept. (SWE)
* Timo Lassy Orchestra w/ José James (FI/US)
* Omar Souleyman (SYR)
* Ballaké Sissoko (MLI)
* Villa Nah (FI)
* Husky Rescue (FI)
* Ricky-Tick Big Band (FI)
* Yona & Liikkuvat Pilvet (FI)
* Ville Leinonen & Majakan Soittokunta (FI)
* Kiki Pau (FI)
*
* 13.8.15.8. / Club
* Ricardo Villalobos (CHI)
* Major Lazer (US)
* DJ Harvey (UK)
* Diplo (US)
* Four Tet (UK)
* Joker (UK)
* Sleigh Bells (US)
* Rye Rye (US)
* Awesome Tapes From Africa (US)
* Clouds (FI)
* Hannulelauri (FI)
* DJ Didier (FI)
* Bongo Rock (FI)* lisää festivaaliviikonlopun esiintyjiä julkistetaan pian
ihan mieletön homma kyl, luin tästä tänään kännykällä tieturin vessassa oli vaikee keskittyä enää kurssiin mut päätin silti yrittää enkä edes aukassu nettiä
taidan hommaa kolmen päivän jipun
M.I.A. -päivälle tulee varmaan ostettua lippu.
Hyvä, että saatiin Ulver tonne tota absoluuttista hipsteröintiä tasottamaan. Tosin täytyy varmaan pistää sellaiset tummat lasit päähän, jotta ei tarvitse katella trendikkäitä helsinkiläisiä rumine vaatteineen. Tosin meikäkin on helsinkiläistymäs elokuus muutamaks kuukaudeks. Vois pitää etkot.
Nyt sitte lahna käteen ja nattens madrigalia pelkästään.
Last edited by suomenajokoira (22.04.2010 10:55)
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Mä meen tonne. Tarpeeks kaikkee kivaa. Pääsee tesnoilemaankin kerran vuodessa.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
stratum wrote:Mutta missä Pavement?
Primaveras
Toivottavasti jää sille matkalle. Jos Pavement saapuu Flow'hun joutunee miettimään kaupungista poistumista keikan ajaksi.
Last edited by Tomsk (25.04.2010 19:13)
Sent from my iPhone 16
Junkieman wrote:stratum wrote:Mutta missä Pavement?
Primaveras
Toivottavasti jää sille matkalle. Jos Pavement saapuu Flow'hun joutunee miettimään kaupungista poistumista keikan ajaksi.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Kuulemma toinenkin Omar S tulossa paikalle, jokohan tälläkertaa pääsee perille asti.
m.i.a. -päivä on sit lauantai 14.8.
samana päivänä omar souleyman, mut tän mukaan jo klo 14 m.i.a. oletettavasti pääesiintyjä ja vika päälavalla joten tuskinpa ainakaan menee päällekkäin.
Kuulemma toinenkin Omar S tulossa paikalle, jokohan tälläkertaa pääsee perille asti.
cool
katotaan miten käy
Täysin idiootti kaveri, ollaan kaksi kertaa ostettu jo lennot sille ja se on perunut viime metreillä ilman mitään syytä. Parempi pysyä siellä Detroitissa kaverin ja keskittyä musan tekemiseen.
TÄÄ ON TUNTEELLISTA KUUNTELE NYT SAATANA MÄ TÄSSÄ MUKIINMENEVÄSTI
KÄRSIN JA SMART CASUALISTI KONTEMPLOIN JUTTUJA
Ainoastaan snacks-eväät ja pillimehut ovat sallittuja. Omien alkoholijuomien ja myös alkoholittomien pullojuomien tuominen alueelle on kielletty johtuen panttijärjestelmästä ja alkoholilainsäädännöstä.
mun mielestä viime vuonna sai tuoda vesipulloja, nyt pitää vissiin tuoda vain korkkeja jos ne sit taas myynnissä ottaa viiden euron vesipullosta korkin pois
Saako alueelle tuoda omia eväitä?
Ainoastaan snacks-eväät ja pillimehut ovat sallittuja. Omien alkoholijuomien ja myös alkoholittomien pullojuomien tuominen alueelle on kielletty johtuen panttijärjestelmästä ja alkoholilainsäädännöstä.
mun mielestä viime vuonna sai tuoda vesipulloja, nyt pitää vissiin tuoda vain korkkeja jos ne sit taas myynnissä ottaa viiden euron vesipullosta korkin pois
vuossitte sain ekana päivänä viiä vesipullon mutta tokana en!!
Sainkin jo varmistuksen, että heilun näiden kinkereiden aikaan työhommissa Lofooteilla, joten sepä siitä sitten...
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
vuossitte sain ekana päivänä viiä vesipullon mutta tokana en!!
Nää tuntuu vähän menevän miten sattuu. Mulla oli ei-festareita-varten suhteellisen snadissa olkalaukussa teleskooppisateenvarjo. Toisena päivänä piti jättää se narikkaan, vaikka ei ollut tosiaan tarkoitus sitä edes käyttää tuolla. Pay up, nigga.
Toisaalta, tyhmpimppien ehdoillahan festareilla mennään. Oon aika saletti, että mun järkkärikään ei tuottaisi katastrofia tuolla, mutta joo... kaikenlaisia urpoja löytyy.
Last edited by greenie (04.05.2010 18:06)
La Roux-späm!
13 Aug 2010 20:00
Oyafestival Oslo, Norway, NO
14 Aug 2010 20:00
Way Out West Gotenborg, Sweden, SE
Sunnuntaille?!
Krooh! Ei kyllä yksikään nimi liikuta suuntaan tai toiseen. Mulatukin on jo tällä konseptilla nähty.
mikäs toi wovenhand, oliko joku hyvä?
mut tuollahan on nyt päiväjako nähtävillä, perjantai aika nihkee noo mut ulverii väijyyn sit
ja tuleehan tonne viel uusia nimiä mut MIHNÄ PAVEMENT?
vai pitkässä kuumassa kesässä nämä sikälimikäli sellainenkin taas olis
pitänee käydä perjantaina hakemassa kolmen päivän piletti
11.8. järjestettävän avajaiskonsertin esiintyjät ja lipunhinta julkistetaan pian.
Perjantaisunnuntai
1 päivä 58
2 päivää 84
3 päivää 1o2 + lipunmyyjien toimituskulut
Kaikki viikonlopun liput ovat nyt myynnissä.
woven hand täyttä pislaria; luet. ex- 16 horsepowerin äijä. parhaimmillaan hyvinkin hypnoottista pimiää folkkia psykedeelisine rock-elementteineen. wört tseking aut!
Mulatu jäi mulla viime Suomen visiitillä näkemättä, joten hyvä että tulee uusi mahdollisuus.
mut tuollahan on nyt päiväjako nähtävillä, perjantai aika nihkee noo mut ulverii väijyyn sit
Toisin kuin väitit aiemmin Awesome Tapes From Africa on perjantaina...
en ole kolmekybänen emoboy
Uusille kiinnityksille
Pallett ja Wovenhand on molemmat muutaman viikon päästä klubikeikoilla Helsingissä, joten en oikein ymmärrä miksi ne on lisätty lineupiin. Ehkä ei "parempaa" ole saatavilla? Plus tuo viulusankari oli jo viime vuonna niin kuolettavan tylsä, ettei tarvi ainakaan sitä vaivautua katsomaan.
Pallett ja Wovenhand on molemmat muutaman viikon päästä klubikeikoilla Helsingissä, joten en oikein ymmärrä miksi ne on lisätty lineupiin.
Musta tää on just erinomainen asia. Ei oikein kiinnosta enää ravata viikolla keikoilla ellei ole jotain todella oleellista. Sunnuntait vielä menee, mutta kaikki muut keikat kiinnostaa nykyään aika vähän. Tosin voi olla että ääni muuttuu kellossa kesän lähetessä...
en ole kolmekybänen emoboy
psykokarkki wrote:mut tuollahan on nyt päiväjako nähtävillä, perjantai aika nihkee noo mut ulverii väijyyn sit
Toisin kuin väitit aiemmin Awesome Tapes From Africa on perjantaina...
en kai mä tosta mitään sanonu, omar souleymanista sanoin et se on lauantaina
suomenajokoira wrote:Kuulemma toinenkin Omar S tulossa paikalle, jokohan tälläkertaa pääsee perille asti.
cool
katotaan miten käytomi wrote:Täysin idiootti kaveri, ollaan kaksi kertaa ostettu jo lennot sille ja se on perunut viime metreillä ilman mitään syytä. Parempi pysyä siellä Detroitissa kaverin ja keskittyä musan tekemiseen.
tämä huhu oli peräisin resident advisorista missä oli sekoitettu souleyman ja detroitin omar keskenään. mutta eipä ole eka kerta kun tuolla vähä sekoillaan.
kai lentoliput oli kuitenkin jo hankittu?