You are not logged in.
Ei toi joku radiossa soinut biisi ole täysin valloittanut, mutta ei hätäillä näiden asioiden kanssa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Sue pani antaen uudelle levylle 10 pojoa ja näyttäähän tuo levy jo löytyvän suolestakin (hitaasti tulloo, orklllll).
This is what happens when you fuck a stranger in the ass
Kyllähän tuo kahden kuuntelun perusteella on aika hyvä levy.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
mä ootan perjantaihin kun New York Times streamaa
-
mä ootan perjantaihin kun New York Times streamaa
http://www.nytimes.com/2010/04/25/magaz … nal-t.html
Olen kypsytellyt aika hitaasti tämän yhtyeen kanssa. Oiskohan nyt lopullisen lämpenemisen hetki. Vähän siltä tuntuisi...
I love you and dream about the Führer
Napalmipää wrote:mä ootan perjantaihin kun New York Times streamaa
http://www.nytimes.com/2010/04/25/magaz … nal-t.html
Olen kypsytellyt aika hitaasti tämän yhtyeen kanssa. Oiskohan nyt lopullisen lämpenemisen hetki. Vähän siltä tuntuisi...
Smaa
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
HYVÄ!
-
Kuuntelu kuuntelulta kovempi kiekko. Näillä ei oo ikinä ollut ihan niin kovaa knockout-stygeä (Mistaken for Strangers kävi lähellä) kuin Bloodbuzz Ohio.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
En muista, milloin olisin innostunut jostain uudesta levystä näin paljon.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Little Faith, Bloodbuzz Ohio, Runaway, Conversation 16, Vanderlyle Crybaby Geeks ständ aut
Last edited by Napalmipää (25.04.2010 13:08)
-
Tää on kyl pakko hankkia.
"Conversation 16"
Kertakuuntelu takana ja ei vakuuttanut. Mut kassellaan.
Sent from my iPhone 16
On kyl hiton hyvä tää uus, mutta miksi Terrible lovessa on ihan kauheet soundit? Joku Metallican miksaaja/masteroija käynyt sörkkimässä? Onko muilla samoja aatoksia? Mulla on levy-yhtiön promo-cd eli luulis, että kyseessä on kuitenkin "oikea versio". Ihan hiton suttuiset soundit ja laulu liian hiljaisella. Muut biisit soundaa ihan hyvältä.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
On kyl hiton hyvä tää uus, mutta miksi Terrible lovessa on ihan kauheet soundit? Joku Metallican miksaaja/masteroija käynyt sörkkimässä? Onko muilla samoja aatoksia? Mulla on levy-yhtiön promo-cd eli luulis, että kyseessä on kuitenkin "oikea versio". Ihan hiton suttuiset soundit ja laulu liian hiljaisella. Muut biisit soundaa ihan hyvältä.
Se on kai tarkoituksella demolaatuinen. Eivät olleet tyytyväisiä viimeisteltyihin versioihin biisistä. Ihan jees soundit, biisi on kuitenkin sen verran kova.
High Violetin julkaisupäivä tänään! Voi pojat
Tosin enpä pääse vielä tänään itse ostamaan
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
http://pitchfork.com/reviews/albums/14203-high-violet/
Pitchfork 8.7. Tämähän se tärkein mittari on
Eihän noita arvosteluja toki kukaan jaksa lukea.
Voi hemmetti. Koko levy spotifyssa. Mitenkähän tuota malttas olla kuuntelematta.
Last edited by Hassuttelija (10.05.2010 14:12)
how they run this show.
http://pitchfork.com/reviews/albums/14203-high-violet/
Pitchfork 8.7. Tämähän se tärkein mittari on
Eihän noita arvosteluja toki kukaan jaksa lukea.
Voi hemmetti. Koko levy spotifyssa. Mitenkähän tuota malttas olla kuuntelematta.
Ei mitenkään...nytkin soi.
On kyl hiton hyvä tää uus, mutta miksi Terrible lovessa on ihan kauheet soundit?
Meikä kuunteli sitä just ja meikästä ne soundit on just siistit, vaikka kuulostaahan se vähän eriltä kuin muut biisit. Tollasen sopivan lofit soundit, mutta kuitenkin potkua alapäässäkin. Meikästä toi toimii.
Hä, miksen mä löydä tota enää Spotifystä?
Mäpä löydän
how they run this show.
Bloodbuzz Ohion video
how they run this show.
iha hyvää settii tällä uutukaisella. en aikasemmista levyistä niiiin hirveästi ole innostunut.
joo eihän tuo ollenkaan hullumpi ole. rumpali on loistava, mikä kyllä tuli jo boxerilla selväksi. tykkään kun nää uuden levyn biisit on vähän pidempiä kuin aikasemmilla
Hyvältä kuulostaa High Violet, mutta kyllä on pakko tunnustaa, ettei kolise samalla tavalla kuin Alligator ja Boxer En kyllä myönnä vielä pettymykseksi Ehkäpä tämäkin paranee ajan myötä
how they run this show.
rumpali on loistava, mikä kyllä tuli jo boxerilla selväksi.
Rumpali on kyllä hämmentävän loistava ja tyylitajuinen, jota aiemmillakin levyillä on kyllä tullut kuunneltua. Ja se on jotenkin hämmentävää, että tän tyyliseen musaan saa jotenkin noin siistejä rumpujuttuja ilman, että ne kuitenkaan vaikuttaa itsetarkoituksellisilta tai että ne rikkos biisien harmoniaa yhtään.
rummut nousee kyllä esiin edukseen
-