You are not logged in.
ai niin tuo sekaannus
itekkään tuskin huomasin sitä runpalia kun oli niin piilossa ja sit jälkeenpäin kuulin et se oli panda bear
JUMALAUTA! Omar Souleyman ja M.I.A. varmistuneet!!
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Siika!
Missä corpsulit?
JUMALAUTA! Omar Souleyman ja M.I.A. varmistuneet!!
JUMALAUTA!
M.I.A. ny kiinnosta itseäni kakan vertaa, mutta ihan jo pelkästään Omar Souleymanin takia pitää hankkia lippu. Eiköhän siellä muutakin mielenkiintoista tule olemaan.
organizing the boy scouts for murder is wrong
tomitarmo wrote:JUMALAUTA! Omar Souleyman ja M.I.A. varmistuneet!!
JUMALAUTA!
M.I.A. ny kiinnosta itseäni kakan vertaa, mutta ihan jo pelkästään Omar Souleymanin takia pitää hankkia lippu. Eiköhän siellä muutakin mielenkiintoista tule olemaan.
Klubilla myös Awesome Tapes From Africa!! En tiä mitä se meinaa, mutta jos sillä toivottavasti on jotain tekemistä samannimisen musablogin kanssa, niin VOI SAATANAN SAATANA!!
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Awesome Tapes from Africa on newyorkilaisen Brian Shimkovitzin huippusuosioon noussut blogi, jossa mies esittelee matkoillaan keräämiään afrikkalaisia kasettiharvinaisuuksia. Blogissa kuullut toismaailmalliset groovet ovat tuoneet kasettispesialistille laajan faniryhmän, ja suurin osa musiikista on materiaalia jota ei ole koskaan kuultu alkuperäismaiden ulkopuolella. Shimkovitzin kasettisoittimin toteuttama DJ-setti Flown Takapihalla tarjoaa taatusti jotain ennenkuulematonta sekä uusille afro-diggareille että asiaan syvällisemmin vihkiytyneille.
Vaikuttaa lupaavalta!! Aikamoista VOI SAATANAN SAATANA! potentiaalia tän vuoden Flow'ssa!
Ja M.I.A. ei vaan ole yhtään mun juttu, yritetty on useasti Mut mä veikkaan, että eräs innostuu sen keikasta niin paljon että raahaa mut mukanaan sinne, eli tullee varmaan tsekattua
Aivan huikee ohjelma tänä vuonna.
Huutonaurua Flown esiintyjille jälleen kerran
Kiki Pau
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Huutonaurua Flown esiintyjille jälleen kerran
Souleymanin keikka tulee olemaan niin kova, että muakin huutonaurattaa jo etukäteen
MIA ja Souleyman, totta mooses, nyt nussitaan
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Joo, mullekaan ei yrityksistä huolimatta M.I.A. oikein tipu pidemmän päälle. Kumpaakin levyä olen kuunnellut aina pari viikkoa aika innoissani, mutta sitten lopahtaa...
Mutta OMAR!!!!
Hulluu.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Kassublogaaja kiinnostais! Omar Souleyman taas pikaisella myspace-kuuntelulla vaikuttaa.. no juurikin SF-kamalta eli iskee allekirjoittaneeseen yhtä vähän kuin pensselisetä tai crazy frog.
ours is not to reason why.
^ väärin kuunneltu
Valitettavasti on käynyt rosvo.
^ väärin kuunneltu
Hitto miten hyvä kattaus! Tollasia isoja nimiä uuden levyn tiimoilta LCD ja M.I.A., sitten dj-puolella Villalobos ja Harvey (noihan on siis ku hevimiehelle sanois Slayer ja Metallica), sit indie poppi valinnatkin paremmasta päästä, Girlsistä tykkään kovasti, Beach House ja Drumskin kiinnostelee jonnin verran. Ja Omar Souleyman sit viä, helvetti sentää. Ja just uransa ehkä siisteimmän levyn julkaissut Four Tet. Ja livenä hiukka tylsä Airkin viä. Däääääm!
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
HUUUUUUUU!
-
järjettömän kova setti! kiitos flow 2010!
ja kun suomi pelaa lätkää
se iskee joka jätkään
kaljaa koneeseen ja ukkometsoon
Kovaa kamaa. Nyt vielä Panda Bear, Hot Chip ja Pavement, niin tästä tulee kovin flow koskaan.
Last edited by börjeslandet (20.04.2010 12:37)
en ole kolmekybänen emoboy
No niiiin. Kesällä menee vihdoin mun Flow-neitsyys.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Ja vaikka hinnat taas nousi hieman, niin huomauttaisin, että nää festarit on halvemmat kuin esim. Ruisrock tai Provinssi
en ole kolmekybänen emoboy
Tajutonta!
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Ja vaikka hinnat taas nousi hieman, niin huomauttaisin, että nää festarit on halvemmat kuin esim. Ruisrock tai Provinssi
102e olis kolmen päivän lippu tiketin mukaan.
http://www.tiketti.fi/tapahtuma/6319
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
kääk,. mia, souleyman ja muut hehkutukset kyl pisti jännäkakan päälle mut sit onki täynnä näitä xx + surfer blood tyylisiä hipsterrunoffeja jotka katoo ku vaatemuoti muuttuu. jos vaikka osuis hyvät jutut yhelle päivälle niin sitähän vois suunnitella reissunsa tolle ajalle
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
onhan tuolla pari ihan kelvollista artistia. soyleymanin levy oli kyllä heikointa mitä oon sublime frequencilta kuullu, liian borat-vibat tuli siitä.
Mutta OMAR!!!!
Hulluu.
Smaaaaa
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Mutta missä SunnO)))? Eiks ne olleet viime reissulla täällä kertoneet kavereilleen et nähää sit Flowssa?