You are not logged in.
lipputiedustelut.
elokuvakulttuuri@gmail.com
Last edited by Rukoile kuolemaa (22.05.2012 14:39)
vittu et tiennyt kenelle vittuilit, mutta vittu tiedät sen nyt
Hieno tapahtuma!
en ole kolmekybänen emoboy
Suomen paras elokuvafestivaali?
Suosittelen kyllä tätä tapahtumaa varauksetta. Life is like a box of chocolates - you never know what you're gonna get.
en ole kolmekybänen emoboy
Tänne mennään!
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Kaikki ne, joille munan perseessä pitäminen ei ole arkipäivää ostavat lipun tänne! Ne joille se on, ostavat kaksi!
lähestyy!
Suosittelen kyllä tätä tapahtumaa varauksetta. Life is like a box of chocolates - you never know what you're gonna get.
Jos toi leffa muuten näytetään niin lätty lätisee. Ei toki Rukoile kuolemaan, kun se on niin iso ja ilkeä, mutta joku huonoryhtisempi olmi käppä
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
börjeslandet wrote:Suosittelen kyllä tätä tapahtumaa varauksetta. Life is like a box of chocolates - you never know what you're gonna get.
Jos toi leffa muuten näytetään niin lätty lätisee. Ei toki Rukoile kuolemaan, kun se on niin iso ja ilkeä, mutta joku huonoryhtisempi olmi käppä
Oon ideassa megessä!
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Oispa rasaa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Kiitos Järjestäjille. Pink Motel oli oikein iloinen yllätys. Muutenkin jakso yllättävän hyvin. Hieman ihmetytti herra Caligulan poissaolo.
Hieman vaan vituttaa, että hävitin lompakkoni. Ilmeisesti sit valvomishuuruissa matkalla takasin kotiin. mulle.
J.C: edusti B12:sta terassilla lauantaina siihen malliin, että oli varmaan ihan hyvä, että herra lepäsi kotona tai missä sitten lepäsikään
J.C: edusti B12:sta terassilla lauantaina siihen malliin, että oli varmaan ihan hyvä, että herra lepäsi kotona tai missä sitten lepäsikään
Ei levännyt
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Rukoile kuolemaa wrote:J.C: edusti B12:sta terassilla lauantaina siihen malliin, että oli varmaan ihan hyvä, että herra lepäsi kotona tai missä sitten lepäsikään
Ei levännyt
Jean-Babtiste wrote:Rukoile kuolemaa wrote:J.C: edusti B12:sta terassilla lauantaina siihen malliin, että oli varmaan ihan hyvä, että herra lepäsi kotona tai missä sitten lepäsikään
Ei levännyt
Hey
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Kesäkuussa mennään taas. Muutama flaba jäljellä! Hinta 35e!