You are not logged in.
..kun Puyol tökerösti torppasi miehen kumoon boxissa ja otti samalla punaisen.
Näytti kyl enemmän siltä että Cesc sotkeutui miehen jalkoihin. Mun mielestä ei pilkun eikä ikinä punaisen arvoinen tilanne.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
shanks wrote:..kun Puyol tökerösti torppasi miehen kumoon boxissa ja otti samalla punaisen.
Näytti kyl enemmän siltä että Cesc sotkeutui miehen jalkoihin. Mun mielestä ei pilkun eikä ikinä punaisen arvoinen tilanne.
Jpp. En jäänyt katsomaan ottelun jälkeisiä hidastusanalyyseja, mutta ottelun aikana näytetyn hidastuksen mukaan näytti ainakin vahvasti, että Cesc tökkäsi jalkansa Puyolin jalkojen väliin ja sitten mentiin.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Tökerösti lähinnä siksi, että varmasti Puyol ei tahallaan Cesciä kaatanut, mutta pilkku oli kyllä silti ihan oikea tuomio ja punainen kortti annetaan aina jos vie vastustajalta maalintekotilanteen ja tässä tapauksessa kun Cesc oli latomassa palloa maaliin kolme metriä maalista ei minusta tuomarilla oikein ollut muuta mahdollisuutta.
Näytti että Puyol vaan pysähty, seiso paikallaan ja nosti kädet pystyyn. Ärsyttävää.
Last edited by Jean-Babtiste (01.04.2010 13:16)
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Mitä Cesc sano eilen Arsun molarille parin haamupelastuksen jälkeen?
"Äl nyt sit al munia."
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Barca vei 70 min pelistä ylivoimaisella dominoinnilla ja Guardiola taisi sanoa ettei joukkue ole montaa kertaa pelannut paremmin. Arsenal kyllä antoi aivan liikaa tilaa Barcan syöttömyllylle, kun Barca vastaavasti prässäsi tyylilleen uskollisesti ja voitti pallon monta kertaa turhan helposti takaisin. Taisi olla ensimmäinen kerta pitkään aikaan kun Arsua vastaan pelaa joukkue jonka syöttöpeli on sitä parempaa.
Hyvä nousu Arsulta kuitenkin viimeisen 20 min aikana joka antaa teoreettiset saumat toiseen osaotteluun. Teoreettiset lähinnä siksi, että Fabregas, Arshavin ja Gallas ovat sivussa. Toki heidän kanssaankin Barcan voittaminen Nou Campilla olisi todella vaativa tehtävä.
Almunia on ollut Arsun ehkäpä heikoin lenkki jo pari kautta, vaikka eilen venyikin ekalla jaksolla hienosti. Barcan ensimmäinen menee kuitenkin ainakin osittain hänen piikkiinsä. Kuten meni Brumin tasoitusmaali viikonloppuna jne.
Barca vei 70 min pelistä ylivoimaisella dominoinnilla ja Guardiola taisi sanoa ettei joukkue ole montaa kertaa pelannut paremmin. Arsenal kyllä antoi aivan liikaa tilaa Barcan syöttömyllylle, kun Barca vastaavasti prässäsi tyylilleen uskollisesti ja voitti pallon monta kertaa turhan helposti takaisin. Taisi olla ensimmäinen kerta pitkään aikaan kun Arsua vastaan pelaa joukkue jonka syöttöpeli on sitä parempaa.
Hyvä nousu Arsulta kuitenkin viimeisen 20 min aikana joka antaa teoreettiset saumat toiseen osaotteluun. Teoreettiset lähinnä siksi, että Fabregas, Arshavin ja Gallas ovat sivussa. Toki heidän kanssaankin Barcan voittaminen Nou Campilla olisi todella vaativa tehtävä.
Almunia on ollut Arsun ehkäpä heikoin lenkki jo pari kautta, vaikka eilen venyikin ekalla jaksolla hienosti. Barcan ensimmäinen menee kuitenkin ainakin osittain hänen piikkiinsä. Kuten meni Brumin tasoitusmaali viikonloppuna jne.
Tuota ekaa kappaletta tuskin voi kompata tarpeeks - ilman useampaa haamutorjuntaa ja sitä että joku nyt vaan oli pallon tiellä noi lukemat olis olleet aika helvetin rumat. Ekan puoliajan jälkeen tuntui siltä että ei nuo kaks tiimiä kuulu samalle kentälle. Ei missään määrin ansaittu tasapeli Arsulta.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Joo yllätyin kans eilisestä Wolfsburgista. Pelasivat kuitenkin UCL:n lohkovaiheessa huomattavasti parempaa futista. Helvetin tärkeä Saksalaisille tuo kavennusmaali. Ilman sitä Fullham ois saattanut olla aika vahvoilla. Vitun siistiä kyllä miten Hodari on saanut revittyä tosta jengistä periaatteessa enemmän irti kuin mitä jengin potentiaali on.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Voi hitto. Katoin just ton matsin UEFAn nettisivujen kautta striiminä. En tienny tulosta. 1,99 makso tollanen tölläys. Ihan jees! Olipa kiimaa ja sitten tuli kuin tappiona se vierasmaali. Ens torstaina sitten taas. Tällä kertaa näkee jopa livenä.
Tänään täytys sitten yrittää etsiä joku streami, jos nyt edes tällä netillä jaksaa alkaa sähläämään, kun yle ei ilmeisesti näytäkään mittään http://yle.fi/alueet/pohjanmaa/2010/04/ … 83156.html
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
No jopas, elonen SportProkin näyttää vaan ton aikasemmin pelattavan TsSKA-Interin.
Voi kulli, miksei tätä voinut tulla vaikka kendon mm-kisojen aikana. Toivottavasti streamit pelaa...
Onneksi ei tarvitse näperrellä streamien kanssa, sillä YLE näyttää sittenkin ottelun.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Hyvä juttu. Toivottavasti Arsu ei putoa kyydistä ihan kättelyssä että saadaan jännittävä matsi. Ei ole ihan paras lähtökohta matsiin, kun puolet optimiavauksen pelaajista on sairastuvalla...
:puek:
Jotenkin tuon arvas että näytetään heti kun se ottelu olikin vain "jäissä".
Niiin, toivotaan jännää peliä, molempia joukkueita olen aina sympannut.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Ei sitten saanut ZSKA tehtyä maalia. Tai onhan tossa vielä aikaa, mutta ekan puoliskon rynnistyksellä olisi pitänyt saada tehtyä.
No niin, tästähän peli saadaan.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
No niin, tästähän peli saadaan.
Ei saatukaan.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Arsun paketti pysyi kasassa puoli jaksoa, mutta sitten repesikin kunnolla. Messi on vähän turhan hyvä, eikä auta että kentälle on pitänyt kärrätä loukkaantumissuman keskellä Mikael Silvestre.
Vaikea tuota Barcaa olisi Arsun tai minkään muun joukkueen kaataa edes parhaalla miehistöllä, saati sitten varamiehisenä.
Kuinkahan Mourinho yrittää hillitä Messin kiimaa? Siinä riittää taktikoimista...
Jos joku joukkue nyky-Barcan kaataa, niin se on juurikin Mourinhon Inter.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Kuinkahan Mourinho yrittää hillitä Messin kiimaa? Siinä riittää taktikoimista...
Kiinnostavaa on myös, miten argot pelaa Mecciä vastaan...Käsikirjotuksen mukaan tietty joku maanmies jyrää nilkan tai polven paskaks, ja Messi missaa kisat + vastuussa oleva tunari saa koko kansan vihat päälleen.
Bendtnerille huutonaurua aika äkkiä, yhden maalin tehtyään oli sen verran lohdutonta katseltavaa jätkän peli. Rosicky vielä huonompi. Walcott nyt edes yritti mutta olihan tuo nyt toisto ekasta matsista missä Arsu näytti sarjatasoa alemmalta joukkueelta. Messi oli tehokas mutta Xavin kuviot vakuutti melkein yhtä hyvin. Mourinhon juonia odotellessa.
Brits out :peuk:
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Jaahas, pitkästä aikaa finaalissa pelaa joko ranskalainen tai saksalainen seura
en ole kolmekybänen emoboy
Vähän tuo Rafaelin ulosajo latisti peliä, mutta en ole kovin pettynyt kun se johti Bayernin jatkopaikkaan...
Manchester United boss Sir Alex Ferguson on Rafael's sending-off: "Young boy, inexperience, but they got him sent off. They all rushed towards the referee. Typical Germans."
Dunphy siitä mitä munan pitäs tehdä muuttaakseen kurssinsa: "a glass of whiskey and a pistol"
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Dunphy, erittäin hieno mies
Pasi oli kans aika liekeissä studiossa. Harmi, että Kustun mulkku laittoi paskamusan soimaan kun ottelun jälkeen pukkasi mainoksia, niin ei kuullut loppukommentteja.
Raiskaaja-Olic