You are not logged in.
oliks beyoncé hyvä?
ihan hirveää paskaa.
:center::lol:
Suomiräppäri Juno
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Suomiräppäri Juno
Mut onpahan kyl sievä poika ja kivat viikset. Uuh. lol
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Mut onpahan kyl sievä poika ja kivat viikset.
luin tuon lopun väärin.:roll:
bzort glorf bööth
Hienoa, että miehen paikka musiikkibisneksessä tehdään tässäkin topikissa selväksi. Etteivät vaan ala luulla itsestään liikoja.
Eiq mitäs
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Burialin Untrue
Neuvostoliitto wrote:Suomiräppäri Juno
Mut onpahan kyl sievä poika ja kivat viikset. Uuh. lol
kysyin tästä mielipiteitä suomihoppi-topikissa mut kukaan ei vastannut, jatkot "siellä"
Kuuntelen tätä playlistaa:
http://open.spotify.com/user/ozzyneito/ … CX45IhwngV
Ei saatana tuota PMMP:tä. Hirveetä vällötystä. Yh.
Kompletismi-sairauden takia piti hankkia parin Ville Leinos-raidan tähden Melkein vieraissa ja Ipanapa. Voi jumalauta mitä maailmoja järisyttävää paskaa täynnänsä nää
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Hienoa, että miehen paikka musiikkibisneksessä tehdään tässäkin topikissa selväksi. Etteivät vaan ala luulla itsestään liikoja.
Eiq mitäs
Hieman hidas sytytys, mutta you got the point!
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Ei saatana tuota PMMP:tä. Hirveetä vällötystä. Yh.
Harva bändi on kyllä omissa mieltymyksissä kokenut niin suuren arvonalennuksen kuin tuo PMMP. Lautturi ja Pariterapiaa on ihan hirvittäviä biisejä, ja haastattelujen perusteella vähän turhan spedejä tyyppejä makuuni.
Paskinta myös Midlaken uusin, venasin levyä pari vuotta ja sitten tekivät sille vain yhden kappaleen joka ei edes ole Roscoe. Parin kuukauden ajan oon yrittänyt, ja todella harmittava tapaus koko homma. Mewin viimevuotinen oli kans pettymys, mutta tää Midlake on jotenkin jo yllättävän vaisu esitys.
Paskinta myös Midlaken uusin, venasin levyä pari vuotta ja sitten tekivät sille vain yhden kappaleen joka ei edes ole Roscoe. Parin kuukauden ajan oon yrittänyt, ja todella harmittava tapaus koko homma. Mewin viimevuotinen oli kans pettymys, mutta tää Midlake on jotenkin jo yllättävän vaisu esitys.
Kyllä se kasvaa kun jaksaa kuunnella. Hittejä ei kyllä tosiaan ole.
uus LCD soundsystemin biisi Drunk Girls on aika paskaa
-
Ipanapa
Koko Ipanapa-tuoteperheelle megalomaaninen
Vähän sitä tietty miettii traumatisoituuko lapset, kun ne saa kuunnella vain ennen vuotta -85 tehtyä lastenmusiikkia. No meillä ne kyllä kuuntelee myös sujuvasti kaikkea muuta mitä muu kotiväkikin. JS666 ja Eläkeläiset ovat tosin todistaneet erityisen mahtinsa lastenartisteina.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
bernardblack wrote:Ipanapa
Koko Ipanapa-tuoteperheelle megalomaaninen
Vähän sitä tietty miettii traumatisoituuko lapset, kun ne saa kuunnella vain ennen vuotta -85 tehtyä lastenmusiikkia. No meillä ne kyllä kuuntelee myös sujuvasti kaikkea muuta mitä muu kotiväkikin. JS666 ja Eläkeläiset ovat tosin todistaneet erityisen mahtinsa lastenartisteina.
Olis kyl mielenkiintoista tietää, että tykkääkö _lapset_ noista ipanapa-biiseistä? Epäilen, että aika harva. Niille keskiluokkaisille egotrippiä kuunteleville vanhemmillehan noita tehdään.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
mun veli tykkäs kyllä ainaki hiphoppii englantii - biisistä.
-
Anna Erikssonin the garden of love kuulostaa muutaman sekunnin spotify-mainoksen perusteella aivan käsittämättömän hirveältä
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
mun veli tykkäs kyllä ainaki hiphoppii englantii - biisistä.
Mä vihasin sitä, toisaalta mä olenkin yli 30-vuotias.
Anna Erikssonin uudessa levyssä jotenkin vaivasi se että ne rummut on edelleenkin jotain sitsunsötsyn siellä taustalla. Kuka vittu noita tuottaa.
justin bieber
Sama
Voi jumalauta toi Bieber...
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Yllätyin tästä aika paljonkin, mut siis Pink Floyd - Animals.
Kuuntelin eilen Mingusin Blues & Rootsia ja paria muuta sen lättyä uudelleen ja uudelleen enkä tiedä vaikuttiko se, mutta sitten pistin ihan hetken mielijohteesta ton Animalsin soimaan ja se tuntui ihmeellisen huonolta levyltä. Ja kumminkin lapsuudessa miltei suosikkilevyni Meddlen ohella. Lyriikat tökki ehkä eniten, samoin tökkii koko se refleksi kaikilla tetyn aikakauden staroilla, siis se meininki että tehdään menestyslevyjä ja sitten aletaan näsäilemään liikemaailman toiminnasta ja siitä kun joku on kusettanut osan miljoonista itselleen. Joo ydinvoimala on kannessa, mutta selkeästi enemmän kysymys on vaan Roger Watersin primadonnamaisesta persoonasta. Gilmour yrittää, mutta sen soolot tuntuu tulevan vähän tahmeasti ja toi Dogs on kyllä selkeästi venyttämällä venytetty tollaseksi miltei albuminpuoliskon pituiseksi. Pigsin urkutsydeemi on huonoa iskelmää ja "hahaa hahaa charade you are" -on ärsyttävä laulumelodia. Sheep on kai levyn paras biisi, mut tekee vain liikaa mieli mennä potkimaan Watersia nivusiin. Vaikka muistin toisin, niin The Wall onkin korniudessaan ihan luontevaa jatkoa tälle levylle.
Hassua kyl kun vanhat suosikit osoittautuukin ihan toisenlaisiksi kuin mitä muisti.
mulla kävi ihan päinvastoin animalsin kanssa muutama viikko sitten. oon aina pitäny sitä yhtenä floydin tylsimmistä levyistä (paitsi sheepiä joka on ollu parasta aina) mut kaverin luona hivenen päihtyneessä tilassa tuo levy vaan jotenkin aukeni. joku dogs on ihan uskomaton siinä mielessä että miten niin vähistä aineksista on saatu niin pitkä biisi ja se toimii!
mulle animals on aina jäänyt vieraimmaksi pf-levyksi.
Oon kannessa-späm
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Voi jumalauta toi Bieber...
This is Justin's world now, you're just living in it.
Vuoden nuori muotoilija.