#121 28.07.2006 21:32

ex-kolja
Sexy MF Doom
Registered: 26.06.2005

Re: Listaorgiat: vuosikymmenten parhaat levyt järjestykseen

turston wrote:

Ex-kolja vois kyllä lopettaa ton henkilökohtaisuuksista jeesustelun kun itse sitä harrasti irkin puolella.

ketjun alkupuolella oli tällainen jutska:

ex-kolja wrote:
Acedia wrote:

Teen sit tässä lähipäivinä, jos ei kauheesti vituta.  icon_redface

Odotamme innolla.  icon_biggrin peuk

Ex-kolja selvästi odotti että pääsisi vittuilemaan joistain levyistä mutta ässykkä veikin koljaa 100-0 kun pisti listat hyvine perusteluineen. Ja sitten kun joku vielä meni niitä kehumaan. Siitä johtunevat raivarit  icon_rolleyes

Jaahas. Ilmiselvästi?! Mutta ihan kiva, että analysoit minua, ihan viihdyttävää.  icon_lol peuk Tekisi mieli kääntää tämä kiehtova tulkinta ympäri, mutta en viitsi.

Ei se siitä johdu... Johtuisikin. Kyllähän tuo lista on suurin piirtein sellainen kun arvelinkin... Onko tuossa nyt muka mitään kovin yllättävää?!

Miksi luulet, etten enää jaksa irkkailla? Ja jos tässä on taas kyse siitä yhdestä jutusta, niin luulin että tämä on jo käyty läpi, mutta ei näköjään...

Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!

#122 28.07.2006 21:39

turston
turska the wonder, tuohtunut vegaani
From: jojo
Registered: 13.06.2005

Johtuiko raivarit siis ainoastaan siitä kun Ässä oli sulle joskus jotain vittuillu? Aika erikoinen suhtautuminen toisten viesteihin, jos näin tosiaan on.

Kerropa miksi et irkkaa?

ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!

#123 28.07.2006 21:46

ex-kolja
Sexy MF Doom

[quote:c0d8b3d2dd="turston"]Johtuiko raivarit siis ainoastaan siitä kun Ässä oli sulle joskus jotain vittuillu? Aika erikoinen suhtautuminen toisten viesteihin, jos näin tosiaan on.

Kerropa miksi et irkkaa?[/quote:c0d8b3d2dd]

Ei pelkästään siitä. Voi olla erikoinen suhtautuminen, mutta kuten edellinen kommenttisi antaa olettaa, en ole ainoa joka suhtautuu viesteihin (yms.) tuolla tavalla. En minä kauan mieiti ennen kuin painan lähetä nappia tai kirjoita näitä kovinkaan pitkään ja huolella, ja jos on vittumainen olo, niin se voi levitä myös pään ulkopuolelle. Ei mikään erityisen hieno piirre ihmisessä, mutta kuten sanoin, näköjään en ole ainoa, joka toimisi (ainakin osaksi) noin. 

Se ei sinulle kuulu, täten jätän sen arvailujesi varaan, mikä tarkoittanee, että saamme lukea sen kohta tuosta alta.

Ja kiva, että turston ratsastaa "apuun". Sitähän tässä kaipasinkin.

#124 28.07.2006 21:50

turston

[quote:bb3476ab8e="ex-kolja"]
Ja kiva, että turston ratsastaa "apuun". Sitähän tässä kaipasinkin.[/quote:bb3476ab8e]

Kenenkäs apuun mä tulin ja mihin hätään? Itsehän olet tehnyt itsestäsi tässä otsikossa pellen raivareillasi.

#125 28.07.2006 21:53

ex-kolja
Sexy MF Doom

[quote:4bb289accb="turston"][quote:4bb289accb="ex-kolja"]
Ja kiva, että turston ratsastaa "apuun". Sitähän tässä kaipasinkin.[/quote:4bb289accb]

Kenenkäs apuun mä tulin ja mihin hätään? Itsehän olet tehnyt itsestäsi tässä otsikossa pellen raivareillasi.[/quote:4bb289accb]

Minä mitään raivareita ole saanut!!  icon_lol

Apu-sana oli mielestäni varustettu lainausmerkeillä, vai näenkö väärin?! Mutta kiitos vaan nimittelystä, tuli tarpeeseen.

#126 28.07.2006 21:55

turston

[quote:9bad2970cc="ex-kolja"][quote:9bad2970cc="turston"][quote:9bad2970cc="ex-kolja"]
Ja kiva, että turston ratsastaa "apuun". Sitähän tässä kaipasinkin.[/quote:9bad2970cc]

Kenenkäs apuun mä tulin ja mihin hätään? Itsehän olet tehnyt itsestäsi tässä otsikossa pellen raivareillasi.[/quote:9bad2970cc]

Apu-sana oli mielestäni varustettu lainausmerkeillä, vai näenkö väärin?! Mutta kiitos vaan nimittelystä, tuli tarpeeseen.[/quote:9bad2970cc]

No itkenyt sitte. Ja ton lopun arvasinkin, Ex-koljahan sellaista saisi vain harrastaa.

#127 28.07.2006 21:57

turston

En oikein ymmärrä miten nuo lainausmerkit tässä muka muuttaa asiaa?

#128 28.07.2006 22:01

ex-kolja
Sexy MF Doom

[quote:efc9887bc5="turston"][quote:efc9887bc5="ex-kolja"][quote:efc9887bc5="turston"][quote:efc9887bc5="ex-kolja"]
Ja kiva, että turston ratsastaa "apuun". Sitähän tässä kaipasinkin.[/quote:efc9887bc5]

Kenenkäs apuun mä tulin ja mihin hätään? Itsehän olet tehnyt itsestäsi tässä otsikossa pellen raivareillasi.[/quote:efc9887bc5]

Apu-sana oli mielestäni varustettu lainausmerkeillä, vai näenkö väärin?! Mutta kiitos vaan nimittelystä, tuli tarpeeseen.[/quote:efc9887bc5]

No itkenyt sitte. Ja ton lopun arvasinkin, Ex-koljahan sellaista saisi vain harrastaa.[/quote:efc9887bc5]

Itkenyt? Onko tämä nyt jotain irkkisanastoa, jota en tajua? Saisi harrastaa mitä? Nyt en tajua.

On se nyt helvetti, että jos koen minulle vittuillun, ja jos antaa takas (kahdella "eri"-sanalla, jotka mielestäni ovat perusteltavissa), niin vähintään kolme foorumilaista on kurkussa. Ja sitten väittivät vielä joskus, että Turussa on jonkinlainen "hyvä veli" -meininki... Hahah. En ymmärrä, miten tämä koskee teitä ellei Acedia itse vastaa mihinkään...

Joskus tuntuu, etten puhu samaa kieltä kuin muutama foorumisti. En ymmärrä puolta siitä, mistä syytätte minua. Kuin olisin tappanut jonkun. Kirjoitin kaksi kertaa sanan "eri", mikä jälkeen minun "uskomatonta paskaani" kommentoitiin. Jos ollaan rehellisiä, niin kumpi on enemmän provoa. Ärsyynnyin, mikä varmasti vaikutti seuraavaan kommenttiini, jonka sävy saattoi olla jossain määrin riitaahaastava -riippuen tulkinnasta, totta kai.

#129 28.07.2006 22:08

turston

[quote:f6c3410edf="ex-kolja"]
On se nyt helvetti, että jos koen minulle vittuillun, ja jos antaa takas (kahdella "eri"-sanalla, jotka mielestäni ovat perusteltavissa)[/quote:f6c3410edf]

Siis vittuiliko Acedia arvosteluissa jotenkin sinulle vai hä? Ihme touhua jos Acedian arvostelut on huonoja sun mielestä ihan vaan sen takia että se on joskus vittuillu sulle.

#130 28.07.2006 22:16

ex-kolja
Sexy MF Doom

[quote:8ca107f5c5="turston"][quote:8ca107f5c5="ex-kolja"]
On se nyt helvetti, että jos koen minulle vittuillun, ja jos antaa takas (kahdella "eri"-sanalla, jotka mielestäni ovat perusteltavissa)[/quote:8ca107f5c5]

Siis vittuiliko Acedia arvosteluissa jotenkin sinulle vai hä? Ihme touhua jos Acedian arvostelut on huonoja sun mielestä ihan vaan sen takia että se on joskus vittuillu sulle.[/quote:8ca107f5c5]

"jotka mielestäni ovat perusteltavissa" Sitä paitsi tämä käsiteltiin jo aiemmin, mielestäni, en jaksa enää uudestaan. Katso sananvaihtoni shanksin kanssa, siellä pelaa... Kyllä minä niiden mielipiteideni takana olen. Mitä ihmettä? Kaikki muut saa kirjoittaa pitävänsä jostain tai ei pitävänsä? Eikös kaikki otsikot ole täynnä paskaa-parasta -kommentointia?! Minä kirjoitin vaan "eri"!!! JA JOS EI SE NYT HELVETTI MENE PERILLE, NIIN SE SITÄ SEURANUT KOMMENTTI OLI LÄHINNÄ SUUNNATTU SHANKSILLE?!

Kyse on siitä, että miksi ihmeessä sinä minua kohtaan hyökkäät (tekstissä on selvästi hyökkäävä sävy, tai niin minä ainakin tuo tulkitsen)? Minun "eri"-sanani eivät olleet läheskään yhtä hyökkääviä, vain pieniä näpäytyksiä, mutta nyt saa kuulla vittu, paskaa ja "sä nyt olet tollanen":sta. Mitä ihmettä?! Ja minä teen kärpäsestä härkäsen? Ehkä teen, mutta menkää nyt hemmetissä itseenne myös...

pus

#131 28.07.2006 22:24

turston

heh, aiemmin kyllä sanoit että "erit" johtuivat siitä kun Ässä oli sulle joskus jotain vittuillu:

ex-kolja wrote:

Kyse on lähinnä siitä, että katson Acedian vittuilleen minulle

Huomasit kai että ekassa viestissäni oli hymiö?

#132 28.07.2006 22:27

ex-kolja
Sexy MF Doom

[quote:d44963c905="turston"]heh, aiemmin kyllä sanoit että "erit" johtuivat siitä kun Ässä oli sulle joskus jotain vittuillu:

ex-kolja wrote:

Kyse on lähinnä siitä, että katson Acedian vittuilleen minulle

Huomasit kai että ekassa viestissäni oli hymiö?[/quote:d44963c905]

Eihän se pelkästään siitä johtunut, kyllähän minä sen mielestäni perustelin...

Mistä hymiöstä puhut? En tajua. Jos haluat, niin lähetä vastaus privana, koska muuten minua syytetään "spämmistä" ja "itkuraivareilla" spämmäämisestä, niin kuin yllä on jo tehty.

#133 28.07.2006 22:39

shanks
Banned

Palataas nyt alkuperäiseen aiheeseen jo kun tää näyttää olevan käsitelty.

Forumin paskimmat kirjoittajat top-10:

1960-luku:

1. ex-kolja
2. ex-kolja
3. ex-kolja
4. ex-kolja
5. ex-kolja
6. ex-kolja
7. ex-kolja
8. ex-kolja
9. ex-kolja
10. ex-kolja

1970-luku:

1. ex-kolja
2. ex-kolja
3. ex-kolja
4. ex-kolja
5. ex-kolja
6. ex-kolja
7. ex-kolja
8. ex-kolja
9. ex-kolja
10. ex-kolja

1980-luku:

1. ex-kolja
2. ex-kolja
3. ex-kolja
4. ex-kolja
5. ex-kolja
6. ex-kolja
7. ex-kolja
8. ex-kolja
9. ex-kolja
10. ex-kolja

1990-luku:

1. ex-kolja
2. ex-kolja
3. ex-kolja
4. ex-kolja
5. ex-kolja
6. ex-kolja
7. ex-kolja
8. ex-kolja
9. ex-kolja
10. ex-kolja

2000-luku:

1. ex-kolja
2. ex-kolja
3. ex-kolja
4. ex-kolja
5. ex-kolja
6. ex-kolja
7. ex-kolja
8. ex-kolja
9. ex-kolja
10. ex-kolja

mitäs mieltä muut?  icon_lol  tongue

#134 28.07.2006 22:41

leposi
Viini-illan Göbbels
Registered: 14.06.2005

shanks wrote:

Saanko säälipisteet tälle vuosituhannelle?

#135 28.07.2006 22:41

ex-kolja
Sexy MF Doom

Törkeää, minusta.

#136 28.07.2006 22:43

turston

[quote:8268e4b892="shanks"]Palataas nyt alkuperäiseen aiheeseen jo kun tää näyttää olevan käsitelty.

Forumin paskimmat kirjoittajat top-10:

1960-luku:

1. ex-kolja
2. ex-kolja
3. ex-kolja
4. ex-kolja
5. ex-kolja
6. ex-kolja
7. ex-kolja
8. ex-kolja
9. ex-kolja
10. ex-kolja

1970-luku:

1. ex-kolja
2. ex-kolja
3. ex-kolja
4. ex-kolja
5. ex-kolja
6. ex-kolja
7. ex-kolja
8. ex-kolja
9. ex-kolja
10. ex-kolja

1980-luku:

1. ex-kolja
2. ex-kolja
3. ex-kolja
4. ex-kolja
5. ex-kolja
6. ex-kolja
7. ex-kolja
8. ex-kolja
9. ex-kolja
10. ex-kolja

1990-luku:

1. ex-kolja
2. ex-kolja
3. ex-kolja
4. ex-kolja
5. ex-kolja
6. ex-kolja
7. ex-kolja
8. ex-kolja
9. ex-kolja
10. ex-kolja

2000-luku:

1. ex-kolja
2. ex-kolja
3. ex-kolja
4. ex-kolja
5. ex-kolja
6. ex-kolja
7. ex-kolja
8. ex-kolja
9. ex-kolja
10. ex-kolja

mitäs mieltä muut?  icon_lol  tongue[/quote:8268e4b892]

Saisko 50-luvusta edes top-vitosen?

#137 30.07.2006 23:49

lintumies
Member
From: Tampere
Registered: 14.06.2005
Website

shanks wrote:

Eri.

#138 04.08.2006 13:35

Acedia
löylynlyömä lappalainen
Registered: 12.06.2005

PITKÄLLINEN ODOTUS PALKITAAN - 2000-LUVUN LISTA HUIPENTAA MIELIÄ KUOHUTTANEEN MARATONIN!

"En voinut pettää fanejani, he ansaitsevat tämän", toteaa foorumin ikuinen suosikkikasvo

Tämä on nyt se legendaarinen päivä, jolloin päätän tämän viime viikon sunnuntaina alkaneen listamaratonini. Paljon on sanottu ja paljon on tehty, ja toivotaan menon jatkuvan samanlaisena listan julkistamisen jälkeenkin. Keskustelua on syntynyt kiitettävästi ja sitä on ollut mielenkiintoista seurailla sivusta. Jatkossa haluankin rohkaista muitakin kertomaan tarkemmin oman mielipiteensä asiasta kuin asiasta ilman piiloutumista foorumin yksisanaisen slangin taakse. Sieltä käsin kun on kaikista helpointa hyökkäillä muiden kimppuun.

Katsotaan mitä tämä listaus tuo tullessaan vai onko jo fanien takki tyhjä? Olenkohan tulossa jo sentimentaaliseksi kun havaitsen pientä haikeutta tämän viestin myötä? Tuo kaste silmäkulmassani on kuitenkin vain aamukastetta vai onko? Mielenkiintoisia kysymyksiä, mutta niiden aika on myöhemmin. Kaikesta huolimatta: "Show must go on!"

Olkaa hyvä, vuoden 2000-listan sijat 10-6!!!!

10.cover8140_39116.jpg
Gary Numan - Pure

Reilu neljännesvuosisata sitten syntikkapopin ja new waven aallon harjalla ratsastaneen Numanin tuotos ottaa vaikutteita mm. NIN:ltä ja on vahvasti industriaalirockia omakohtaisiin tragedioihin perustuvilla lyriikoilla. Soundimaailma on äärimmäisen tyly ja anteeksipyytelemätön, joka vakuuttaa vilpittömyydellään. Parasta 2000-luvun Numania.
Oma suosikkibiisi = My Jesus

9.200px-CMXAion.jpg
CMX - Aion

Pitkän uran tehneen torniolaisbändin kenties paras albumi leikittelee pahoilaisteemoillaan ja sisältää sen tutun tarttuvan sinkkubiisinkin, johon ollaan totuttu. Aion on hieno osoitus uudistumiskyvystä ja halusta tehdä jotain aivan erilaista, jota fanit eivät osanneet odottaa. Yrjänä on saanut pahemmimat maneerinsa kuriin ja koko yhtyeen soitanto on kuin paholaisen lumouksen aikaansaannosta. Paras suomalainen albumi tällä vuosituhannella.
Oma suosikkibiisi = Melankolia

8.6590102-music-resized200.jpg
Eels - Blinking Lights and Other Revelations

Pelottavan aavemainen, omilla lapsuuden traumoilla ja peloilla leikittelevä tupla-albumi, jonka aikana monta kertaa huolestuu Mark Everettin henkisestä tilasta. Syöpään kuolleen äidin lapsuuden kuva levyn kannessa kuvastaa osuvasti albumin aavemaisuutta ja haikeutta, joihin kuuntelija pystyy samaistumaan omien kokemustensa perusteella. Everett kertoo omia surullisia tarinoita, jota ovat kuitenkin harvinaisen universaaleja ja kauniita. Albumin viimeiset sanat tiivistävät Mr. Everettin oleellisen sanoman: "I had some regrets/But if I had to do it all again/Well, it's something I'd like to do". Harvinaisen rehellistä.
Oma suosikkibiisi = Ugly Love

7.827.jpg
Sigur Rós - ( )

Islannin ykkösbändin vahvasti toistuviin, mutta rauhoittaviin pianomelodioihin perustuva kolmas levytys on niukasti samalla heidän paras saavutuksensa. Birgisson laulu on kuin enkelten musiikkia korville ja koko äänimaailma on kuin kauniissa unessa kävelyä; leijuvaa ja hyvin rauhoittavaa. Tämän vuosikymmenen omaperäisimmän albumin titteli on hyvin lähellä.
Oma suosikkibiisi = untitled #8" – a.k.a. "Popplagið" (The Pop Song)

6.6582783-music-resized200.jpg
New Order - Waiting for the Sirens' Call

Manchesterin lädien viimeisin tuotos on enemmänkin suunnattu vanhoille faneille kuin suoranainen täsmäisku houkutella uutta sukupolveä yhtyeen musiikin pariin. Tämä ei kuitenkaan tarkoita etteikö albumilta löytyisi heidän uransa parhaimpiin saavutuksiin lueteltavia kappaleita. Waiting for the Sirens' Call on yllättävän vahva ja tunnelmaltaan ystävällisen lämpöinen tervehdys uskolliselle fanijoukolle kaikkien näiden vuosien jälkeen. Ei paras albumi tutustua New Orderin musiikkiin, mutta parasta mitä fanit voivat heiltä yli 25 vuoden jälkeen toivoa.
Oma suosikkibiisi = Dracula's Castle

...loppu lähenee

#139 04.08.2006 20:20

Acedia
löylynlyömä lappalainen
Registered: 12.06.2005

...nyt sitten el grande finale

5.200px-Robbie_Williams_Intensive_Care_cover.jpg
Robbie Williams - Intensive Care

Ensimmäinen yhteistyön tulos Stephen Duffyn (ex The Lilac Timesin jäsen) kanssa, jonka Robbie otti edellisen säveltäjäkumppanin, Guy Chambersin, tilalle. Intensive Care on ensimmäinen askel kohti kokeellisempaa, elektronisen musiikin sävyjä omaavaan tyylisuuntaan, jota tänä vuonna julkaistavalla 1974-albumilla tullaan viemään vielä pidemmälle. Ensisinkku Trippingin nimensä mukainen trippaileva pop/rock gangsta-opera (artistin oma määritelmä) antoi jo ensimakua tulevasta. Uudellaan albumilla Robbien lyriikat ovat hänen uransa tähän asti hienoimmat ja Duffy on tuonut mukanaan tunnelmallisemman ja alakuloisen fiiliksen. Intensive Care ei ole samanlainen hittikokoelma kuin esim. Sing When You're Winning, mutta albumina se on hänen uransa paras ja kypsin saavutus. Peukkua miehen rohkeudelle ja taidolle uudistua.
Oma suosikkibiisi =The Trouble With Me

4.primalscream_xtrmntr.jpg
Primal Scream - XTRMNTR

Bobby Gillspien ryhmä toi punkrockin Primal Scream XTRMNTR :lla onnistuneesti uudelle vuosituhannelle samalla päivittäen soundeja, mutta tyylilajin vanhaa särmää ja rosoisuutta ei oltu unohdettu. Harva albumi alkaa niin maukkaasti kuin Kill All Hippies, jonka vetävä rumpukomppi tempaa kuuntelijan välittömästi mukaansa Gillspien manifestiin, jossa osansa saavat mm. Bill Gates (Swastika Eyes). Primal Scream oli eturivissä vuosituhannen alussa; nyt kaikenlainen USA jne. vastaisuus on jo enemmän trendi kuin artistien omia tarkoitusperiä palveleva sanoma. XTRMNTR - bändin viimeiseksi jäävä mestariteos? Nyt näyttää pahasti siltä.
Oma suosikkibiisi = Swastika Eyes (Jagz Kooner Remix)

3.afc_yoshimi.jpg
Flaming Lips - Yoshimi Battles The Pink Robots

Mielikuvituksellisin ja psykedeelisin uuden vuosituhannen albumeista, jonka 80-lukulaiset soundit miellyttävät korvia. Wayne Coynen filosofimaiset lyriikat onnistuvat osumaan maaliinsa ja jotkut ajatukset lievästä naiiviiudesta huolimatta pysäyttävät ajattelemaan ("Do you realize that everyone you know someday will die"). Albumin teemana on taistelu syöpää vastaan ja tietynläinen lääkehuurun lävitse nähtävä utuisuus on vallitsevana tilana Flaming Lipsin maailmassa. Syystä aliarvostettu albumi; bändin ehdottomasti paras ja 2000-luvun kirkkainta kärkeä.
Oma suosikkibiisi = Do You Realize???

2.image373.jpg
System of a Down - Mezmerize/Hypnotize

Alunperin tuplaksi tarkoitettu, mutta erillisinä julkaistut Mezmerize ja Hypnotize jatkoivat SOAD:in Toxicityn aikaansaamaa globaalista suosiota ja vankistivat bändin aseman genrensä suurimpna ja kauneimpana. Malakianin sävellykset ovat häkellyttävän monipuolisia, täynnä yllättäviä rytmivaihdoksia ja tarttuvia riffejä, jotka yllättävät paantuneemmankin kuuntelijan. Mezmerize on kaikinpuolin hiotumpi ja siloitellumpi kun taas Hypnotize muistuttaa enemmänkin Toxicityn pikkuveljeä. Päätös julkaista nämä erikseen oli oikea, koska molemmat ovat timantinkovia kokonaisuuksia, jotka tarjoavat kuuntelijalle enemmän kuin kylliksi pureskeltavaa. Hardcore-fanit ei tykkää vaan kuuntelevat debyä, mutta jättisuosiostaan huolimatta SOAD ei ole menettänyt nokkeluuttaan ja positiivista hulluuttaan. Memerize/Hypnotize on 2000-luvun kunnianhimoisin tuotos yhteenliitettävine levyineen ja kansitaiteineen päivineen.
Oma suosikkibiisi = Lost in Hollywood & Dreaming

1.B000062Y9I.01._SCLZZZZZZZ_.jpg
Miss Kittin & The Hacker - First Album

Kuka olisi osannut arvata tämän albumin nappaavan ykköspaikan? Veikkaan että ei moni. Miss Kittinin & The Hackerin deby on maukkainta electroclashia (periaatteessa 80-luvun synapoppi/new wave jne. 2000-luvulle päivitettynä), jota tämä korvapari on ikinä kuullut. Hackerin luomat bassolinjat ja yksinkertaiset, tarttuvat biitit ansaitsisivat sinällänsä jo paljon hehkutusta samoin kuin Miss Kittinin tarkoituksenmukaiset hölmöt lyriikat vahvasti ranskalaisittain lausuttuna. Nursen hieno laskeva ja nouseva bassolinja, Walking In The Sunshinen aurinkoinen sekopäisyys, You And Us:in hypnoottinen biitti & bassolinja jne. ovat vain muutamia osoituksia tämän parivaljakon ensimmäisestä (ja kenties viimeisestä) yhteistyön hedelmästä, jonka synkkä flirttailevaisuus ja 80-luvun onnistunut siirto uuteen aikaan toimivat nerokkaasti. First Album on tähän mennessä parasta mitä 2000-luvulla on tehty ja ehdottomasti tutustumisen arvoinen lajityypin ystäville/siitä kiinnostuneille.
Oma suosikkibiisi = You And Us

-----------------------------------------------------------------------------------

Rakkaat ystävät, tämä listarupeama on nyt saavuttanut arvokkaan päätöksensä ja ennen kiittelyjä/onnitteluja haluaisin sanoa pari sanaa omasta puolestani. Kun tähän urakkaan ryhdyin, niin mietin vakavissani kiinnostaako tällainen perusteellinen listaus ketään ja olisiko sittenkin parempi lävättää perinteinen artisti-albumi - lista, katsoa kun pari icon_eek / center/ peuk ym. hymiötä ilmestyy sinne alapuolelle, kunnes kukaan ei seuraavana päivänä edes muistaisi listani läsnäoloa. Tämä ei tuntunut hyvältä ratkaisulta, koska listalla näkyvät kirjoittajan omat suosikkilevyt, niin kunnioituksesta artisteja + levyjä sekä kanssalukioita kohtaan ei olisi kohtuutonta panostaa siihen enemmänkin.

Toiset tietysti osoittavat kunnioitustaan muilla tavoilla, joten en ole oikeutettu arvostelemaan ketään. Kaikki ovat kuitenkin samaa mieltä, että keskustelufoorumin tarkoitus on keskustella ja aiheuttaa keskustelua, ja tässä tehtävässä olen mielestäni onnistunut. Vuoden asiakirjoittaja-palkinto mielessä en lähtenyt tähän urakkaan, vaan em. kunnianosoituksesta ja arvostuksesta, jotka saivat minut lävitse tämän ponnistuksia vaatineen savotan.

Ylläolevasta keskustelusta päätellen käyttämäni aika ei ole mennyt hukkaan, koska vaatimaton, albumeja alunperin käsitellyt listani, on laajentunut jopa koko foorumin kirjoituksia ja niiden tarkoitusperiä kyseenalaistavaksi keskusteluksi, jota toivottavasti pidetään yllä jatkossakin. Kiitoksia kaikille palautteesta ja kannustuksesta, tämä oli nyt tässä. Toivottavasti viihdyitte yhtä hyvin kuin minä. Pidetään asiakirjoittelu ja keskustelu sen ansaitsemassa arvossa jatkossakin!

#140 05.08.2006 00:00

murmur
Member
Registered: 22.06.2005

iso peuk hienosta työstä!

#141 05.08.2006 02:25

turkele
Member
From: tkü
Registered: 29.07.2005
Website

peuk jos en ole jo aiemmin pistänyt. Foorumin musapuolen parhaimmistoa.

I love you and dream about the Führer

#142 06.08.2006 13:12

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Website

Kiitos Acedia asiakirjoituksestasi.

You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

#143 09.07.2012 14:13

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Website

kiitos ässä peuk

Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

Board footer