You are not logged in.
[quote:b37cabfa9a="ex-kolja"][quote:b37cabfa9a="Prakk"][quote:b37cabfa9a="hiirimattona"]Olin lisäämässä siihen jotain, mutta painoinkin vahingossa delete, enkä edittiä, niin nyt kävi näin.
Laitoin juuri soimaan Delta Momma Bluesin.[/quote:b37cabfa9a]
Toi on varmaan mun vähiten suosikkin Townesin 70-luvun levyistä, mutta pitääpä joskus koittaa taas jos toimisi paremmin. [/quote:b37cabfa9a]
Tähän eri. Mielestäni hieman liian vähälle huomiolle jäänyt. Todella vahva ja tasainen kokonaisuus.[/quote:b37cabfa9a]
Smaa. Delta Momma on kova.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
mulla on omat säännöt.
nyt kävi näin :?
jotta jotain asiaakin, lemonheads versioi tätä uudella levyllään, ja pitkään on pitänyt muutenki tutustua.
mikäs toi, on pitäny jo pitkään tutustua tuotantoonsa, jatkot townes-topikissa (kai sellainen on?)
Täällähän tämä näköjään ja jotain juttua on boksistakin ollut. Tuossa siis neljään levyyn ahdettu 7 ekaa Poppy- ja Tomato-levyä (-yks live) ja jotain bonusmatskua. Viime aikoina hinnat olleet siinä $100:n pinnassa mutta alunperinhän tuo ei kauhean kallis boksi mut painos ollut jo pari vuotta loppu.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
siis toi texas troubadour -boxi on loppuunmyyty?
nyt taas kiinnostais tutustuu mut mieluummin ottaisin kerralla boksillisen, tähänkö tää taas kaatu
siis toi texas troubadour -boxi on loppuunmyyty?
nyt taas kiinnostais tutustuu mut mieluummin ottaisin kerralla boksillisen, tähänkö tää taas kaatu
Oli, mutta uusintapainos tulee siis vihdoin tänä sunnuntaina.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
taidan siis odotella että se tulee paikallisiin kauppoihin enkä ala hankkimaan erillisiä levyjä
EDIT: tai siis jos joku luottokortillinen haluaa jeesata niin tuoltahan sen halvalla sais, mut tuskinpa kukaan viittii
Texas Troubadour boxi on auttanut minut yli monesta pahasta hetkestä. Ehdottomasti suositeltavaa kamaa.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
mainitaan täälläkin että boxi hankittu
vähän nolottaa mutta townesin erinomaisuus ei ole ihan vielä meitsille auennut
onhan siellä hyviä biisejä mut joku siinä vielä tökkii, jatketaan harjoituksia
Suhde on loppu, eikä puhuminen enää toimi. Liian monta rakennettua muuria ja sanottua ja sanomatona sanaa. Viimeinen hetki kun ystävät jättävät toisensa. Silti elämä jatkuu, ja ilmassa on katkeransuloinen tuoksu tulevasta.
"Warm bed ain't worth the pain, I will go and you remain."
Älyttömän hieno biisi, tää summaa mun kevään aika hyvin.
Nostetaanpa vaikka vaihteeksi ylös. Vihdoinkin sain hankituksi Our Mother The Mountainin ja onhan tämä upea levy
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Jep
bzort glorf bööth
http://www.myspace.com/video/searching- … e/57849195
tää ihan huikee townes-dokkari löytyy näköjään netistä, kantsii kattoa
Townes Van Zandt tuli myös hankittua, mutta jostain syystä en innostunut siitä enää aivan niin paljon kuin Our Mother The Mountainista. Ei s/t huonokaan ole, mutta taisi olla hieman epätasaisempi ja jotenkin ei vaan temmannut ihan samalla tapaa mukaansa. Hyvä levy joka tapauksessa.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
mihinköhän oon hävittäny mun townes-boksin, pitäis varmaan siivota
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Spotifyssä on Townes Van Zandtin Tavastian keikka vuodelta 1993. Levyllä Down, Home & Abroad.