You are not logged in.
"Se" tuli! Mahtava paketti! Eka kassu jonka olen saanut! Mieletön setti: koottavia Jeesuksia, sarjiksia, siemeniä ravinnetikkuineen! Nyt lähti joku mahtava psykejytäversio I'm a Believeristä
Taitaa oman mixin hienosäätö jäädä tältä päivältä tätä feelistellessä. Mutta ehtiihän se pääsiäiseksi jos huomenna postittaa, eix vaan
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
feelistellessä.
En ookkaan tätä ennen hiffannu, mut näinhän se tulee kirjottaa!
"Se" tuli! Mahtava paketti! Eka kassu jonka olen saanut! Mieletön setti: koottavia Jeesuksia, sarjiksia, siemeniä ravinnetikkuineen! Nyt lähti joku mahtava psykejytäversio I'm a Believeristä
Taitaa oman mixin hienosäätö jäädä tältä päivältä tätä feelistellessä. Mutta ehtiihän se pääsiäiseksi jos huomenna postittaa, eix vaan
Jesus Was a Crossmaker, yksi lempibiisejäni ikinä :peuk:
Epäilykset syyllisestä ovat todella vahvat, mutta kuunnellaan ensin loppuun
JWACM on kyl kova.
Missä mun on.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Huomenna lähtee vasta mullakin. Kyrsii, koska koitin kyllä ajoissa, mut kansien kanssa meni niin säädöks ja semmosta.
tulee vähän huono omatunto ku jengi kuuluu panostavan näihin niin paljon
Tiistaina ehdin mäkin vasta postiin pistää mutta vakuutan että paketti on ajoissa perillä.. joohan..
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Pope wrote:feelistellessä.
Eikä kuulu. Lainasanat kuuluu mukauttaa suomen kirjoitusjärjestelmään; s.o. grafeemifoneemi-vastavuus siinä olla pitää.
"[K]yseessä on hyvä ja joutuisasti etenevä kertomus irlantilaissiirtolaisesta, joka pakenee kauas länteen ikävää paholaismenninkäistä."
Torstaina on paketti perillä viimeistään, taisi tulla parempi kun edellisestä
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
bernardbläk-bläk-bläk?
Erittäin viihdyttävä kokonaisuus, eri puolet teemoittuvat Herramme Vapahtajamme ja kuluvan vuodenajan ympärille. Kuunneltavaa tuntui olevan aivan älyttömästi (varsinkin kun itse teen aina sellaisia lyhyen CD-albumin mittaisia mixxejä, en tiä mixx). Mahtavasta oheismatskusta ja hyvistä osumista vielä peukut. Huomenna uudestaan soimaan :peuk:
bernardbläk-bläk-bläk?
Erittäin viihdyttävä kokonaisuus, eri puolet teemoittuvat Herramme Vapahtajamme ja kuluvan vuodenajan ympärille. Kuunneltavaa tuntui olevan aivan älyttömästi (varsinkin kun itse teen aina sellaisia lyhyen CD-albumin mittaisia mixxejä, en tiä mixx). Mahtavasta oheismatskusta ja hyvistä osumista vielä peukut. Huomenna uudestaan soimaan :peuk:
Joo ja kuviakin yritän saada aikaiseksi jossain välissä. Kätkeytyikö tuonne biisilista, siitä en ole vielä aivan selvillä.
Pope wrote:bernardbläk-bläk-bläk?
Joo ja kuviakin yritän saada aikaiseksi jossain välissä. Kätkeytyikö tuonne biisilista, siitä en ole vielä aivan selvillä.
B-I-N-G-O!
B-I-N-G-O!
B-I-N-G-O!
And Bingo was his name-Oh!
Eli määhän se olin! Kiva että tykkäät.
Ja joo, kyl siellä on biisilistakin mukana (ilman esittäjäin nimiä).
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
pistin "sen" liikenteeseen
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Skeletonni wrote:Pope wrote:feelistellessä.
Eikä kuulu. Lainasanat kuuluu mukauttaa suomen kirjoitusjärjestelmään; s.o. grafeemifoneemi-vastavuus siinä olla pitää.
Ai sä et feelistelly.
mites lainakielioppi
Valitettavasti on käynyt rosvo.
pistin "sen" liikenteeseen
s,aa
No tulihan se, tuli tuli
Varsin salamyhkäinen agfa paketista paljastui. Lähettäjää en kyl oikke osaa arvailla. Ensivaikutelma oli, että tää ois hrmunoidalta (tai N-liitolta), mut mut. Postileimasta ei saa selvää, mut kierrätyskuoressa on joku vanha Oulun osote Voi se olla tietty hämykin, ku eihän näistä tänkertaisista puputtajista kukaan taida olla sieltäpäin?
Lykkäsin kassun korvalappusterkkoihin ku lähdin kaupungille ostoksille, huippumusaahan siellä. Urkuviihdettä, bluusia, CCR:ää, kitarajatsii ja "etnistä". Tykkään B-puolelle on jätetty jonkun v. -88 nauhoittamaa iskelmää. Tykkään
Eli kiitoksia vaan, kuka sitten oletkin! En osaa nyt arvailla kenestä on kyse.
Vai oletko se kuitenkin sinä, hrmunoita?
No tulihan se, tuli tuli
Varsin salamyhkäinen agfa paketista paljastui. Lähettäjää en kyl oikke osaa arvailla. Ensivaikutelma oli, että tää ois hrmunoidalta (tai N-liitolta), mut mut. Postileimasta ei saa selvää, mut kierrätyskuoressa on joku vanha Oulun osote Voi se olla tietty hämykin, ku eihän näistä tänkertaisista puputtajista kukaan taida olla sieltäpäin?
Lykkäsin kassun korvalappusterkkoihin ku lähdin kaupungille ostoksille, huippumusaahan siellä. Urkuviihdettä, bluusia, CCR:ää, kitarajatsii ja "etnistä". Tykkään B-puolelle on jätetty jonkun v. -88 nauhoittamaa iskelmää. Tykkään
Eli kiitoksia vaan, kuka sitten oletkin! En osaa nyt arvailla kenestä on kyse.
Vai oletko se kuitenkin sinä, hrmunoita?
En. Lähden tästä kohta vasta tulostamaan kannet omaani ja pistän postiin.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
No perhana. Sit arvaan, että N-liitto, mut jotenkin tuntuu ettei taida sekään osua oikeaan.
Postista saapui levy!
Ensifiilis on varsin hyvä, eniten omaa makua miellyttävä saamistani mixtapeista tähän mennessä noin ulkoisesti (biisilista selkeästi näkyvissä yksittäisbiiseinä). Etukäteen tuttuja artisteja on Scott Walker, Brian Eno ja Japan vaikkei kenenkään levyjä hyllylstä löydykään (no, Harold Buddin ja Enon pari levyä...). David Sylvian on ehdottomia suosikkejani, mutta Japania olen tähän mennessä inhonnut. Scott Walkerkaan ei ole vielä kolissut joten katsotaan miten tämä muuttaa asenteita. Toivottavasti löytyy jotain mistä innostun!
Tänään saapui. Laitoin soimaan ja oon just nyt kuudennessa biisissä. Ekaksi oli varsin ambientiä tunnelmaa, sit mentiin Stereolab-henkisen kaman kauttaa nostalgiseen tyttöpoppiin.
Sent from my iPhone 16
Se saapui!
Onpa hieno
Kirjoitan lisää myöhemmin, nyt annan soida ja ihastelen paketointia ja etsin biisejä pikkulapsen innolla
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Tuli!
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Psykokarkkiksen käsialaa?
Saamani miksin biisilista:
Vai oisko puputtaja sittenkin skeletonni? Ei oo kyl photoshop laulanut kansia tehdessä...
Tjoo, menee kyl niin hakuammunnaksi. Jos ei asialla oo ollut N-liitto tahi skele niin sit voi "syyllinen" kyl ilmoittautua, emmää keksi.
Voi kun söpö idea teillä!
Vai oisko puputtaja sittenkin skeletonni?
Ei oo mun tekosia.
Otsikolla Yritys hyvä kymmenen ja kannessaan laserkatseinen tipu saapui miksi tänään. Sisällöstä ei vielä ole mitään tietoa kappalelistaa ei ole(?), enkä ole vielä ehtinyt kuunnella. Kommentoidaan tarkemmin sitten kun. Kirjekuoren merkintöjen (jotka voivat toki olla tahallista hämäystä) perusteella voisi esittää epäilyjä, mutten vielä taida. Kansimateriaali ja tekstin käsiala ovat kyllä hämmentävän samankaltaiset kuin edellisessä joulumiksissä.
"[K]yseessä on hyvä ja joutuisasti etenevä kertomus irlantilaissiirtolaisesta, joka pakenee kauas länteen ikävää paholaismenninkäistä."
bernardblack wrote:Vai oisko puputtaja sittenkin skeletonni?
Ei oo mun tekosia.
No eipä joo, sähän tuossa aiemmin totesitkin että miksi lähtee postiin vasta tänään. Luetaanpa tarkemmin
Tätä menoo käyn koko osallistujalistan läpi, mut yks arvaus vielä: ajokoira? Sinäkö se oot?