You are not logged in.
Pitäis hankkia Eddie Campbellin täys Alec-setti; Alec: Years Have Pants (A Life-Size Omnibus).
640 sivua "täyttä" tavaraa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Lukaisin tossa Jarno-Markuksen kauneimmat, suosittelen muille samaa tempausta. Hienoo saada nää yksiin kansiin, helkkarin kiihkeetä rietastelua
Kiimanevan kaunis Regina
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Aiemmin mainitusta Palsa-kokoelmasta tämän verran "lisä"tietoa:
Palsa, Kalervo
Heittäytyminen Kalervo Palsan sarjakuvia
Hänninen, Ville (toim.)
ISBN 978-952-5754-23-0
KL 85.32
Sidottu, 214 x 295 mm
112 sivua, mustavalkoinen
Toukokuu 2010
Svh. 28 Heittäytyminen Kalervo Palsan sarjakuvia kokoaa kohahduttaneen ja keskustelua herättäneen taiteilijan lyhyiden sarjakuvatarinoiden parhaimmiston yksiin kansiin. Yli satasivuisessa kirjassa on runsaasti sekä harvoin nähtyjä että ennen julkaisemattomia tarinoita. Kalervo Palsan kuoltua vuonna 1987 paljastui hänen taiteellisen tuotantonsa koko laajuus. Kiasman suurnäyttely vuonna 2002 osoitti sarjakuvien edustavan sen keskeistä osaa.
Siis "uutta" kamaa luvassa
jes
bzort glorf bööth
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Pakko kyllä hankkia tuo Palsa
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
mikä ton mun postaaman sarjakuvan nimi on, olin vaan tallentanu ton ja muistan että niitä oli paljon hyviä mutta nyt en tiiä että mikä sen nimi on et tietäskö joku mikä sen nimi on
Sori en voi auttaa, mut pistän parempaa peliin:
mikä ton mun postaaman sarjakuvan nimi on, olin vaan tallentanu ton ja muistan että niitä oli paljon hyviä mutta nyt en tiiä että mikä sen nimi on et tietäskö joku mikä sen nimi on
Ei tuu jakson nimi mieleen, mut White Ninjahan tuo.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
huïg wrote:mikä ton mun postaaman sarjakuvan nimi on, olin vaan tallentanu ton ja muistan että niitä oli paljon hyviä mutta nyt en tiiä että mikä sen nimi on et tietäskö joku mikä sen nimi on
Ei tuu jakson nimi mieleen, mut White Ninjahan tuo.
tänks!
viimesinhän on kuin foorumille räätälöity
homo.gif
homolla läträämiselle
bzort glorf bööth
Blossom
Uuu, Akateemisessa jo tuoreeltaan Åsa Grennvallin uusi albumi Svinet. Ja kyllä, nimestäkin voi päätellä, että sikamaisia miehiä riittää yhä. Tällä kertaa kaikki muutkin ihmiset ovat yhtä vammaisia. Takakannessa kuvaillaan osuvasti: "feel-bad roman som inte ger några svar, utan bara ställer fler frågor".
Ei ole kuulkaas Åsa menettänyt teräänsä! Ahistaa oikeesti!
Tätä luen.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Sama. Toi on kyllä tosi hyvä!
Laittakaas jottai ehotusta saatavilla olevista hoteista "eksä oo lukenu tät?!!" sarjiksista, jotka saattais kiinnostaa muitakin ku meitsiä. Jotain akselilta Persepolis-Kekkonen eli juonet kelpaa siinä missä lyhyemmät jutut tai absurdit etsi vitsi -hassuudet, mut ei liian navankaivuuta.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Laittakaas jottai ehotusta saatavilla olevista hoteista "eksä oo lukenu tät?!!" sarjiksista, jotka saattais kiinnostaa muitakin ku meitsiä. Jotain akselilta Persepolis-Kekkonen eli juonet kelpaa siinä missä lyhyemmät jutut tai absurdit etsi vitsi -hassuudet, mut ei liian navankaivuuta.
Käyppä hakemassa kaks ekaa Sammy The Mousea Pitkämiehestä!
Jean-Babtiste wrote:Laittakaas jottai ehotusta saatavilla olevista hoteista "eksä oo lukenu tät?!!" sarjiksista, jotka saattais kiinnostaa muitakin ku meitsiä. Jotain akselilta Persepolis-Kekkonen eli juonet kelpaa siinä missä lyhyemmät jutut tai absurdit etsi vitsi -hassuudet, mut ei liian navankaivuuta.
Käyppä hakemassa kaks ekaa Sammy The Mousea Pitkämiehestä!
Voisin huomenna kävästä, ellei oo lakkoa Mut muitakin saa viel ehottaa, jos toi ei vaikka sit sytytäkään vilasulla. Tänks enivei jo tästä!
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
JB:lle suositus: Jimmy Corrigan: the Smartest Kids on Earth
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
No toi on kyllä varsin super!
Sit tää on kans aika tosi hyvä: http://pitkamies.net/kauppa/shop.php?id=1514
Seth kanssa tekee vähän niiku samaa sarjista uudestaan. Myös sen vanhempi It´s good life if you don´t weaken tjsp saattaa olla tsekkaamisen arvoinen.
Last edited by Joe Caligula (16.04.2010 10:56)
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
No toi on kyllä varsin super!
Mä en oikein meinannut aikoinaan hiffata. Pitäs lukea uudestaan!
JB:lle: Apinatarha on sekä hauskaa että jotain muuta. Omaperäistä mutta kans helppolukuista.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
hrmunoita wrote:No toi on kyllä varsin super!
Mä en oikein meinannut aikoinaan hiffata.
Liian bressonimaista?
JB:lle: Apinatarha on sekä hauskaa että jotain muuta. Omaperäistä mutta kans helppolukuista.
Siinähän ne viimesen 15 vuoden kaks kovinta jo tulikin!