You are not logged in.
Idioottimaisia musagenrenimityksi tupsahtelee kaikkialta. Lehdistö,teollisuuspamput,hipsterit ja inter netti keksii niitä koko ajan, eri syistä.. Trip-hop, post-grunge, minimal-wave .. näitä riittää. Miten suhtaudutte näihin höpötyksiin? Onko oikeasti tarpeellisia. Koko genrehommasta saa tietty väännettyä vaikka minkälaista keskustelua, mutta tässä ois kyseessä nyt kaikkein teennäisimmät ja vaan paskimmat.
Sanokaa jotain.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
suhtaudun neutraalisti. tuollaiset nimet kertovat varmaan yleensä enemmän niiden keksijöistä kuin musiikista.
Nimiä on hauska keksiä. Toiset tarttuu, toiset ei.
ebm
Sama
Happy Hardcorelle myös :peuk:
Last edited by hrmunoita (25.03.2010 20:28)
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
No niin nyt päästiinkin asiaan!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Post-jotain enemmän naurattaa nää proto-jotain.
Musta proto-punk on ihan ok keskusteluväline, vaikka ei se mikään oikea genre tietysti ole.
Mää tikkaan proteeinielektrosta.
Anti-folk on mun mielestä nimenä ihan naurettava, vaikka ymmärränkin mitä sillä haetaan takaa. Nimestä tulee vain täysin eri mielleyhtymät, kuin miltä se musiikki (ainakin suurimmaksi osaksi) kuulostaa.
SKWEEE - vittu mitä paskaa
Jazz, siis mitä vittuu
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Tietysti pitäis varmaan sanoa joitain genrejä, joista ei pidä musiikin takia, mutta "junkka" vie kyllä ihan noin sanana voiton "kreisibailulta", "*houselta" ja kaikilta muilta.
Ei sillä, että genreillä olisi noin sanoina mitään merkitystä juurikaan mulle.
Muistaakseni joskus 90-luvulla puhuttiin Gomezista ja saman tyylisistä bändeistä nimellä Dad Rock, koska soittivat livenä suht hidastempoista (ja tylsää) musiikkia istualleen, kun eivät jaksaneet seisoakaan. Muistikuvien mukaan myös Mogwai liitettiin samaan kategoriaan.
Nytissä just bändi Kaikukasti kertoi soittavansa proggaeta.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Post-jotain enemmän naurattaa nää proto-jotain.
ja kaikki nu-alkuset on just parhaita
eiq mitäs
screamo
proggae
hipsterihevi
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Skweeeee(ee ee ee eee leiska hajoo kohta... ihan just)eee...
Huh.
...eeeeeeeee.
On kieltämättä munkin inhokkilistalla noin sanana, vaikka musiikillisesti tai muutenkaan oo mistään valitettavaa.
Aika vähän noi itselle merkkaa, mut toisaalta esim RYMin listoja selatessa on kivaa kun löytyy alagenrejen alagenrejä. Toisaalta, esim Northern Soul on määrittelykeinona ihan perseestä ja sama koskee välillä AOR:aa. Ja tietty aspekti erikseen on nää että kelasko Televisionin jätkät tekevänsä jotain postia vai skulasiko ne vaan rokkia välittämättä paskaakaan mistään nörttien larppailusta.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
eurocrunk
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Crunkcore ja Crabcore on naurattanu.
Mites toi New Wave of the New Wave...
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
nugaze? chillwave? helvetin helvetti. jotkut on liian optimistisia lukionuoria, helvetin internet eiku häh.
proggae sen sijaan on aidosti nerokas nimitys. tästä seuraa vielä max romeon kappale "Sunday" - ja sehän kestää sen parikyt tuntia samalla kompilla. olix spliffii, sitä tarttis sen biisin kohdal vaikkei nyt itsee enää kiinostakaan ne setit
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
http://techno.org/electronic-music-guide/ siitä opiskelemaan
liikaa "journalisteja", pakko keksiä juttuja.
kun rupee kelaileen juttuja, nää rock, pop, metal, hip hop, jazz yms ovat kyllä aika loistavasti nimettyjä juttuja. mikäs ois viimesin mojova oivallus? vastaus ei ole ainakaan BRAINDANCE
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!