You are not logged in.
Huh huh, yks parhaista tekemistäni mixeistä alkaa olla kasassa. Tän tahtiin voi tehdä ihan kaikkee.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Foorumin viesti historia selaus juttu on vaan nykyään aika vammanen kun ei voi kattoo et mitä kaikkee musaa vastaanottaja on kuullut, yllätysmomenttihan on tässä tärkeä vaikka toki tutukin biisit voi saada jännällä miksillä ympärilleen mysteerisen ja jännän auran
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
joo ja eihän tästä mitään tuu, sen verran kiireinen viikonloppu ollut, koska nää pitikään olla valmiina? tulee joku hätäsesti kyhätty onneton mixi, pahoittelut jo valmiiksi, ja tällä kertaa ihan syystä
onhan tässä vielä yli viikko aikaa.
Valitettavasti on käynyt rosvo.
on oikeastaan valmis, pitäis vaan viimestellä ja panna homma pakettiin
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
joo tosiaan melko ex-tempore väsäsin homman purkkiin, pari ongelmaa oli kun tietyt levyt oli häviksissä ja sen verran sekaista meitsin "työhuoneessa" etten jaksanut tarkemmin etsiä vaan laitoin sit muuta, ja lopulta yksi biisi ei mahtunutkaan ja piti vaihtaa ihan eri esittäjään. en vielä kokonaan kuunnellut läpi, mutta ei tuosta kyllä voi kuin keskinkertaisen antaa, hyvää musaa toki mixi pullollaan mutta kokonaisuuden laita niin ja näin, osa biiseistä tuli mukaan melkeinpä vain siksi kun levyt olivat sopivasti esillä. :peuk:
Tässähän pitää laittaa hösseliksi.
Sama. Mutta en oo nyt miettiny koko miksiä, ettei käy niin että sitä alkais sit taas näprään liikaa. Parempi hoitaa kiireessä kerralla pakettiin, vaikka viime kerran jälkeen mietinki, että rupeen hyvissä ajoin suunnitteleen.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Kansitaide ja oheissälä vielä puuttuu, mutta ehtiihän tässä vielä askarrella. Muuten miksaus on tietokoneella valmiina poltettavaksi. Eilen jo poltin itsellenikin tuosta kopion ja kertakuuntelun jälkeen hyvältä kuulosti valmiissakin muodossa, vaikkei tyttis oikein innostunutkaan kaikista biiseistä..
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Eihän tästä tullut yhtään semmoinen kuin etukäteen ajatellen piti. Mutta ehkä vain hyvä niin. Kokonaisuuskin toiminee, saa nähdä toimiiko myös vastaanottajalle.
"[K]yseessä on hyvä ja joutuisasti etenevä kertomus irlantilaissiirtolaisesta, joka pakenee kauas länteen ikävää paholaismenninkäistä."
Läppäri meni lahna eiq särki, mutta vaikeuksien kautta sain rippailtua biisit vanhalla koneella ja tänään lähti paketti postiin.
This must be what jail / I will scratch
koskas tää pitikään, kannet tekemättä
EDIT: maanantaina siis postiin, pahoittelut jo etukäteen, tällä kertaa oikeasti vaikka onhan siellä pari aika hyvääkin rallia mukana
Se on nykyää melko usein niin, että kun innoissaan alkaa jotakin vääntämään, puolessa välissä tekemistä tajuaa, ettei tekele ookkaa sen innostuksen väärti. Liikaa kaikkee ja ei oikee mitää sitten kuitenkaa. Pitää panostaa kansiin.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
ei kyllä jaksais yhtään tehdä kansia. levyn tein tunnissa, täydellistä musaa cd:llinen mut ei vaan nyt jotenkin oikeen pahoittelut multakin jo etukäteen
Tervetuloa spämmi-iltamiin, ydinaukio!
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Tänään illalla pitää poltella ja sit postiin. Valmiina ollut jo pitemmän aikaa, mut ehkä siihen tulee viel jotain viimehetken hiontaa.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Nyt lähti mixi postiin! Kannet on sit tyttöystävän käsialaa.
Ai niin, pitäisi kannet askarrella!
Samoin. Mä pistän photoshopin laulamaan.
tuli tosiaan hutastua homma ja pariin juttuun ja äänentasojen heittelyyn oon tyytymätön mut kyl tää muuten ihan kuunneltava. veikkaan että saaja kyl arvaa heti keneltä tää on
Mä pistin omat nimikirjaimet taakke.. jotenkin loppuhötäkässä ei tullut mietittyä, et ois hauskemppaa jos ois vähän salaisuus kuka sen teki
Mä pistin omat nimikirjaimet taakke.. jotenkin loppuhötäkässä ei tullut mietittyä, et ois hauskemppaa jos ois vähän salaisuus kuka sen teki
MUISTUTUS:
DEADLINE LÄHETYKSILLE ON SITTEN Ma 29.3.2009 et ehtii varmasti pupullesi ennen pyhiä!
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
tuskin lähtee vielä huomenna. mulle ei oo myöskään mitään kiirettä lähettää kun en ole kotona seuraavaan reiluuun viikkoon.
tuskin lähtee vielä huomenna.
bänniä
ei oo ollu tarpeeks aikaa suunnitella kansia kun vähän myöhästyi tuo puputettavan saanti...
eli en oo siis suunnitellu niitä vielä ollenkaan, jos huomenna kerkeis, ehkä
Last edited by ydinaukio (29.03.2010 00:33)
piirrä joku tollanen vaikka:
Psykokarkille tiedoksi:
Nyt kävi niin että teknisten ongelmien vuoksi pysytyn lähettämään miksauksen kasetilla vasta pääsiäisen jälkeen. Eli kasettikin kyllä tulee mutta ensin tulee promoversio kahdella cd:llä.
"En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Niin, en kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Niin, en kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Olen shanks kylpyammeessa." Anteeksi, kuinka? "Ja homo."
åhå
Aijai, tänään ei lähde mitään ulos, mutta onneksi paketti ei lähdekkään normipostin mukana