You are not logged in.
No nyt! Kiitos Suomenajokoira ja onnittelut loistavasta musamausta.
Kiva jos kelpaa! eipä tuota "teemaa" sen kummemmin tarvinnu ajatella, lisäsin vaan omia suosikkibiisejä listalle.
tein joskus Green Velvetille omankin topikin mutta aika hiljasta on ollu toistaiseksi.
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Ai hittolainen, onneksi satuin spämmäämään eri biisit kuin sun topikissa.
Tää on jotenkin tosi koukuttava!
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Tykkään näistä Hieroglyphic Being:in aka Jamal Mossin jutuista. Sopivan noisehtava soundi ja primitiivinen meininki.
Onks kukaan kuunnellut Actressia?
Darren Cunningham duunaa jonkinlaista tekno-house-dubstep-r'n'b-minimal-fuusiota idiosynkraattisella (sorit boomkatismista) kierteellä.
Mulle tulee paikoin mieleen riisutumpi versio Zombysta tai Kode9:sta. Debyyttialbumi Hazyvillen voi ainakin kuunnella Spotifysta.
Edit: Ois toki voinut lukea enemmän kuin ei ollenkaan, mutta olkoon tämä sitten vastaus Suavesterille, joka Actressia hehkuttaa ylempänä.
Last edited by Folkhälsan (02.06.2010 11:58)
Vuoden nuori muotoilija.
kuuntelin hazyvillen vähän aikaa sitten. vähän pelas tylsä peli
kuuntelin hazyvillen vähän aikaa sitten. vähän pelas tylsä peli
Kuuntelen just Splazshia. Oivalta vaikuttaa!
Vuoden nuori muotoilija.
Actress tuli nähtyy Tallinnassa, melko
uus levy on kyllä hauska, joka biisi on oma genrensä, jotkut jopa hyvii
Hieroglyphic Being on tosi ok, ja parasta justny on Oneohtrix Point Never ja sen uus levy megolla
TÄÄ ON TUNTEELLISTA KUUNTELE NYT SAATANA MÄ TÄSSÄ MUKIINMENEVÄSTI
KÄRSIN JA SMART CASUALISTI KONTEMPLOIN JUTTUJA
![]()
uus levy on kyllä hauska, joka biisi on oma genrensä, jotkut jopa hyviiHieroglyphic Being on tosi ok, ja parasta justny on Oneohtrix Point Never ja sen uus levy megolla
Oneothrix Pointin Rifts-kokoelma on kyllä jepukamaa!
Mä olen kuunnellut kovasti Mount Kimbietä viime aikoina. Kaksi huitsin kovaa ep:tä tullut, ja ensimmäinen albumi ilmestyy heinäkuussa. Mahtavaa kilinää.
Vuoden nuori muotoilija.
Oneohtrix Point Never on kyl
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Oneohtrix Point Never on kyl
On joo, tänään kuuntelin tuon uuden
Neuvostoliitto wrote:Oneohtrix Point Never on kyl
Kyll, laitoin just ennakkotilauksen vinyylistä. Megon julkaisema uusi Fenn'O Berg on kans kelpo tsirinää.
suomenajokoira wrote:Neuvostoliitto wrote:Oneohtrix Point Never on kyl
Kyll, laitoin just ennakkotilauksen vinyylistä. Megon julkaisema uusi Fenn'O Berg on kans kelpo tsirinää.
Kitupiikit voi fiilistellä Spotifyitse:
Vuoden nuori muotoilija.
Returnal kuunneltu krapulan kera ja ilman, eikä ihan täysin iskenyt kummallakaan kerralla. On tossa hetkensä, mutta liikaa valjua lilluttelua.
just meinasin perustaa oneohtrixille oman ketjun. tuo uus levy on ihan vitun hyvä.
just meinasin perustaa oneohtrixille oman ketjun. tuo uus levy on ihan vitun hyvä.
Perustappa! Uus levy vaikuttaa hyvältä kertakuuntelun perusteella. Hyvä että soppaan on heitelty vähän uusiakin mausteita. Riftsin sisältö on täyttä tykitystä mutta eipä senkään konsepti vois loputtomiin kantaa ilman uusiutumista.
Tomutonttu-splitin biisi on kans todella kova, ei oo vaan tietoa kumpi lie virallinen kierrosnopeus. 33 kuulostaa mun korvaan paremmalta.
ydinaukio wrote:kuuntelin hazyvillen vähän aikaa sitten. vähän pelas tylsä peli
Hazyville kuulosti niin tylsältä että en sitte jaksanu ottaa Splazshia ollenkaan kuunteluun mutta eilen kuitenkin otin ja tässähän on muutama tosihyvä biisi.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Folkhälsan wrote:ydinaukio wrote:kuuntelin hazyvillen vähän aikaa sitten. vähän pelas tylsä peli
Hazyville kuulosti niin tylsältä että en sitte jaksanu ottaa Splazshia ollenkaan kuunteluun mutta eilen kuitenkin otin ja tässähän on muutama tosihyvä biisi.
Smaa. Kokonaisuus ehkä kärsii vähän liiasta mitasta. Kiva levy yhtä kaikki.
Vuoden nuori muotoilija.
Pakko vielä kehua:
Vuoden nuori muotoilija.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Kyllä se niin vain on, että kunnon humpansoittajalle mikään inhimillinen ei ole vierasta!
spämmätään tännekki:
The Dead C-kitaristi Michael Morleyn Gate-sooloprojektin uusi levy The Republic Of Sadness. Yllättäen tää ei olekaan kitaradronea, vaan vähän niinku teknoa... Ihana levy, vuoden paras!
spämmätään tännekki:
tomitarmo wrote:http://www.goner-records.com/cart/images/gatelpc.jpg
The Dead C-kitaristi Michael Morleyn Gate-sooloprojektin uusi levy The Republic Of Sadness. Yllättäen tää ei olekaan kitaradronea, vaan vähän niinku teknoa... Ihana levy, vuoden paras!
Tää on jepua.
Vuoden nuori muotoilija.
Tää James Blaken Klavierwerke-ep kuulostaa aika helkutan kivalta pimputtelulta.
Vuoden nuori muotoilija.