You are not logged in.
DVD:ltä katsottu Dennis Potterin Karaokea. Ihan vitun hyvä. Kylmä Lasarus odottaa. Noita ei ole DVD:llä julkaistu tekijänoikeussyistä, mutta oon vuosia sitten saanut jostain VHS->DVD-kopion.
Pitäisi varmaan hommata Potterin aikaisempiakin juttuja, joku totaaliboksi maksaisi n. 100e. Ehkä joskus.
Lisätietoja tekijänoikeussyistä? Kylmän Lasaruksen katsoin kun se tuli telkkarista varmaan joskus 90-luvulla. En oikein muista siitä kyllä mitään mutta kyllähän nuo Potterit noin ylipäänsä kiinnostaisivat.
noiseidea wrote:DVD:ltä katsottu Dennis Potterin Karaokea. Ihan vitun hyvä. Kylmä Lasarus odottaa. Noita ei ole DVD:llä julkaistu tekijänoikeussyistä, mutta oon vuosia sitten saanut jostain VHS->DVD-kopion.
Pitäisi varmaan hommata Potterin aikaisempiakin juttuja, joku totaaliboksi maksaisi n. 100e. Ehkä joskus.
Lisätietoja tekijänoikeussyistä? Kylmän Lasaruksen katsoin kun se tuli telkkarista varmaan joskus 90-luvulla. En oikein muista siitä kyllä mitään mutta kyllähän nuo Potterit noin ylipäänsä kiinnostaisivat.
Unfortunately, a side effect of his last wishes for the BBC and Channel 4 to collaborate on these works has been that the copyright and further usage rights to the works has remained unclear.
Kopsu järjestyy kyllä, jos kiinnostusta on. Ja Karaoke on mun mielestä noista parempi, joten kannattaa varmasti.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Hitsi ku mulla on edellisestä kaudesta kuus vikaa jaksoa näkemättä (kaverin digiboxilla tallessa), ni en viiti kattoa tänään. Ärsyttää. No katon Housen sit.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
ei kyllä nyt lähtenyt lost. ei jaksa enää. tulee ihan dan brownin kirjat tuosta mieleen. pakko silti tsekata loppuun asti.
joo, uskomattoman tylsä avaus kyllä tälle kaudelle, meinasin nukahtaa parissa kohdassa. toivottavasti meno hieman paranee jatkossa.
amazing race sit loppu, alkaakohan uusi kausi heti perään?
amazing race sit loppu, alkaakohan uusi kausi heti perään?
Mä katon just sitä kautta mikä menee Amerikassa. Kausi 16 taitaa olla kyseessä.
True Blood alkaa tänään. Pitääpä muistaa.
"A repo man's always intense"
samaan aikaan ku weeds. jää väliin
Katoin yhen jakson. He-Man oli parempi, opetuksetkin liittyi paremmin jaksoon.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Leif Erikson wrote:True Blood alkaa tänään. Pitääpä muistaa.
Vaikutti ihan lupaavalta. Pitänee yrittää muistaa seurata.
Jokasen yllärin kyllä arvas, mutta täytyy katsoa mihin etenee. Aika paljon seccymenoa
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
shanks wrote:Leif Erikson wrote:True Blood alkaa tänään. Pitääpä muistaa.
Jokasen yllärin kyllä arvas, mutta täytyy katsoa mihin etenee. Aika paljon seccymenoa
Ens viikolla taas uusiks. Katsotaan mihin suuntaan sarja kehittyy, ennen kuin jaetaan tuomioita.
"A repo man's always intense"
Joe Caligula wrote:shanks wrote:Leif Erikson wrote:True Blood alkaa tänään. Pitääpä muistaa.
Ens viikolla taas uusiks. Katsotaan mihin suuntaan sarja kehittyy, ennen kuin jaetaan tuomioita.
Kyllähän tuota kahtelee jo etelän puheenparren ja Anna Paquinin hammasväliraon takia
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
en viitsi käydä abc-spoilausketjussa mut pakko kahden jakson jälkeen sanoa että tuntuu olevan aikamoinen antikliimaksi tää lostin vika kausi, vai tuleeko kohta joku jännä käänne joka mullistaa koko jutun? saa spoilata sanomalla kyllä tai ei
Ärsyttää Lostissa se, että nyt kun jengi on venannut niitä selityksiä kaikille oudoille ilmiöille, niin vastaukset onkin just tota taikatemppumeininkiä: "Hei tää Jacob on jonkinlainen hyvä voima, ja sit Savuhirviö on sen vastakohta, tällainen tyyppi joka juonittelee kaikkia vastaan". Okei, selvä! Varsinainen jännitysmomentti tais ehkä jo mennä, nythän ne selittää yliluonnollisen keksimällä jotain vielä härömpää siihen päälle. Vikassa jaksossakin varmaan joku taistelu mutantteja vastaan, prkl.
Last edited by Neuvostoliitto (05.03.2010 12:27)
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
joo tähän mennessä vaikuttaa suoraan sanottuna ihan paskalta. kausi kaudeltahan tuo on huonontunut, eka kausi oli niin hieno ja mystinen kun ei shyamalanit ollu menny vielä överiks
en viitsi käydä abc-spoilausketjussa mut pakko kahden jakson jälkeen sanoa että tuntuu olevan aikamoinen antikliimaksi tää lostin vika kausi, vai tuleeko kohta joku jännä käänne joka mullistaa koko jutun? saa spoilata sanomalla kyllä tai ei
No viimeisin jakso oli kyl aikamoista tykitystä.
Hassua, en mä kyl oo kokenu että tää viimeinen kausi olisi alkanut mitenkään tylsästi. Sarja etenee just omalla logiikallaan niin kuin tähän asti on tehnyt. Tykkää jos tykkää.
Sent from my iPhone 16
Ärsyttää Lostissa se, että nyt kun jengi on venannut niitä selityksiä kaikille oudoille ilmiöille, niin vastaukset onkin just tota taikatemppumeininkiä: "Hei tää Jacob on jonkinlainen hyvä voima, ja sit Savuhirviö on sen vastakohta, tällainen tyyppi joka juonittelee kaikkia vastaan". Okei, selvä! Varsinainen jännitysmomentti tais ehkä jo mennä, nythän ne selittää yliluonnollisen keksimällä jotain vielä härömpää siihen päälle. Vikassa jaksossakin varmaan joku taistelu mutantteja vastaan, prkl.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
joo tähän mennessä vaikuttaa suoraan sanottuna ihan paskalta. kausi kaudeltahan tuo on huonontunut, eka kausi oli niin hieno ja mystinen kun ei shyamalanit ollu menny vielä överiks
Hassua, en mä kyl oo kokenu että tää viimeinen kausi olisi alkanut mitenkään tylsästi. Sarja etenee just omalla logiikallaan niin kuin tähän asti on tehnyt. Tykkää jos tykkää.
niin no, mun mielestä just ei oo huonontunu kausi kaudelta mut nyt ekaa kertaa iski joku sellanen, ei vaan oikein ns. lähde. noi aikatasothan tossa on menny sillee jännäksi, aluksi oli takautumia, jossain välissä tuli tulevaisuuden juttuja, sit aikahyppelyä ja nyt jonkinmoista rinnakkaista aikajuttua vielä ja mikäs siinä mut se et siel on tätä uutta porukkaa yms. ja emmätiä, jotenki lässähtäny meno. mut kattellaan, ehkä se tosta vielä
TÄNÄÄN
Ykkösdokumentti: 44500 Max
TV1 Klo: 21.10 Pvm: 21.03.2010
Dokumenttielokuva Suomen ensimmäisestä ja ainoasta parfumööristä Max Perttulasta, joka haluaa valloittaa maailman luksushajuvesillään Viitasaaresta käsin. O: Jari Kokko. T: Karlik Films/2009.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Just spämmäsin samaa tohon toiseen topicciin. Max
bzort glorf bööth
tohon toiseen topicciin
Valitettavasti on käynyt rosvo.
unohtu laittaa digiboxille on the town eli ilo irti
pitäis varmaan ostaa se dvd:nä.
hiirimattona wrote:tohon toiseen topicciin
Näemmä en postannutkaan. :oops:
bzort glorf bööth
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Max :peuk:
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Popkult
YLE Teema Klo: 22.00 Pvm: 22.03.2010
Ideat. Syynissä musiikin ja tv:n väsyneimmät ja parhaimmat ideat, kriitikoina Pertti "Fingerpori" Jarla ja käsikirjoittaja Kaisa Pylkkänen. Eero Ritala paljastaa improvisoinnin, ja Maki Kolehmainen säveltämisen salat.