You are not logged in.
Thin Lizzyn musa vaan puhuttelee mua aina vaan enemmän.. Joskus tuntuu siltä että noilla ei varsinaisesti huonoja biisejä ollutkaan. Hyvä meininki siirtyy biisistä biisiin.
Näin on.
Parasta nyt: Billy Bragg - Sexuality :stripteasehulinax:
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Pitkästä aikaa Venetian Snares - Második Galamb, aikamoinen kappale..
Last edited by E (14.03.2010 00:37)
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Guided by Voices
Vuoden nuori muotoilija.
"ei lisäaineita, hyvää hilloa viikon ajan"
Lambchopin levyt (OH) Ohio ja Damaged. Ja sitten Is A Womanin viimeinen kappale.Tääkin on kyllä yks nykyajan parhaita bändejä.
+ Jefferson Airplanen ja Hold Steadyn hyvät biisit. Molemmat on vähän korneja, mut ehkä just siks kelpaakin komistamaan tämmöstä kirkasta kevätpäivää :peuk:
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Olivia Tremor Control
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Bruce Springsteen - Out In The Street (live)
Brucen biiseistä oppii kyllä enemmän kuin missään koulussa ikinä
Guided by Voices
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Folkhälsan wrote:Guided by Noisis
Korjasin
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Psykedelia taas.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Muxy Rosic. Bryan Ferrari. eiku lol apua
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Jotenkin ihan hullun tempaava toi Goldfrappin Rocketin kertosäe.
Oo-oo-oh, I've got a rocket, oo-oo-oh, you're going on it
Last edited by noiseidea (19.03.2010 14:22)
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Gongin You ja Angel's Egg kuulostaneet täsä parin päivän ajan paremmilta ku pitkiin aikoihin.
Master Builder
organizing the boy scouts for murder is wrong
oon vähe kyllästynyt jo youhun ku on ainoo minkä omistan. pitäs kuunnella muita!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
you make it you
camembert electrique ja shamal on myös hyvii. gongilta siis
Gang Gang Dance kuulosti kyl tänään himaan tullessa niin ässältä että morjes
camembert electrique ja shamal on myös hyvii. gongilta siis
Jep. Melkei väittäisin et Gazeuseen asti kaikkea voi suositella, jos ny pikkasenkaan tuon bändin soundi kiinnostaa. On sen jälkeisissäkin hyvii juttui, Downwind, New York Gong jne.
Hauskaa ku pitkästä aikaa alkanu kunnolla maistumaan tämmönen juttu.
PSB:n viisi ensimmäistä levyä. :itku::kulli::pus:
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
nyt lähti soimaan tää jäämeren "lounge"-versio, parasta ikinä
nyt lähti soimaan tää jäämeren "lounge"-versio, parasta ikinä
Mitenkäs tän keikan nyt sais kuulolle En ole nettiradion ääressä koskaan oikeaan aikaan jne.
PSST! Kun nyt 'Puhelimista on puhe: löyty kassuvarastoja tonkiessa hyvälaatunen, joskus radiosta tullu live Dinosaurockista, olisko 1991
Mä oon aina tykännyt Glenn Freyn biiseistä tästä eniten... Siis You Belong To The City (embedding näköjään disabled... )
http://www.youtube.com/watch?v=NPRbqMNLLFM
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
http://www.youtube.com/watch?v=GLCNIZTzg9w
Last edited by barton_funk (20.03.2010 21:11)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
townes van zandt
Tom Petty: Don`t Come Around here No More.
Tämä oli kai yksi Pettyn suurimpia hittejä aikoinaan, mutta itse en kyllä muista kuulleeni kappaletta ennen Pettyn Greatest Hitsin ostamista.
Helvatan hyvä kappale jokatapauksessa. `80-luku meininkiähän tämä on tyylillisesti alusta loppuun, mutta se ei tän kappaleen kohdalla ole mikään vika (jos nyt ylipäänsä ´80- luvun meiningissä jotain vikaa kuulee).
Kappaleen taustatkin on melkoista ajankuvaa:
It was a collaboration with David A. Stewart of Eurythmics. The original inspiration was a romantic encounter that Stewart had with Stevie Nicks of Fleetwood Mac. On The Howard Stern Show, Dave Stewart explained that the title's phrase was actually uttered by Stevie. She had broken up with Don Henley the night before, and invited Dave Stewart to her place for a party after an early Eurythmics show in L.A. Dave didn't know who she was at the time, but went anyway. When the party goers all disappeared to a bathroom for a couple of hours to snort cocaine, he decided to go upstairs to bed. He woke up at 5am to find Stevie Nicks in his room trying on Victorian clothing and described the entire scenario as very much reminiscent of Alice in Wonderland. Later that morning, she told Don Henley, "Don't come around here no more".
Tom Petty: Don`t Come Around here No More.
Tämä oli kai yksi Pettyn suurimpia hittejä aikoinaan, mutta itse en kyllä muista kuulleeni kappaletta ennen Pettyn Greatest Hitsin ostamista.
Helvatan hyvä kappale jokatapauksessa. `80-luku meininkiähän tämä on tyylillisesti alusta loppuun, mutta se ei tän kappaleen kohdalla ole mikään vika (jos nyt ylipäänsä ´80- luvun meiningissä jotain vikaa kuulee).
Kappaleen taustatkin on melkoista ajankuvaa:
It was a collaboration with David A. Stewart of Eurythmics. The original inspiration was a romantic encounter that Stewart had with Stevie Nicks of Fleetwood Mac. On The Howard Stern Show, Dave Stewart explained that the title's phrase was actually uttered by Stevie. She had broken up with Don Henley the night before, and invited Dave Stewart to her place for a party after an early Eurythmics show in L.A. Dave didn't know who she was at the time, but went anyway. When the party goers all disappeared to a bathroom for a couple of hours to snort cocaine, he decided to go upstairs to bed. He woke up at 5am to find Stevie Nicks in his room trying on Victorian clothing and described the entire scenario as very much reminiscent of Alice in Wonderland. Later that morning, she told Don Henley, "Don't come around here no more".
^Stevie Nicks on ollut melkoinen bailumimmi noihin aikoihin kyl
Edit: sivunvaihto.
Last edited by Neuvostoliitto (21.03.2010 13:24)