You are not logged in.
Mihin aikaan Tindersticks lavalle?
Mihin aikaan Tindersticks lavalle?
Ku kattoo Tavastian sivuilta niin tämäkin suuri salaisuus paljastuu. 23.30 näyttää tällä hetkellä seisovan.
Ja lämppäri 22.15. Tähtään siis yhdeksitoista.
Ainiin, ja on muuten iha älytön kiima.
Last edited by leposi (11.03.2010 17:36)
Jaxsasko vai eikö jaxsas Onxs libbuja vielä muuten?
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Onhan niitä. Kantsis jaksaa! Noiden melkein kaikki levyt on parempia ku se minkä omistat.
en ole kolmekybänen emoboy
Maanantain Malmön keikalta:
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
'08 Primaverassa:
:snore::snore::snore::snore::snore::snore::snore::snore::snore::snore::snore::snore::snore::snore::snore::snore::snore::snore::snore::snore::snore:
:snore::snore::snore::snore::snore::snore::snore::snore::snore::snore::snore::snore::snore::snore::snore::snore::snore::snore::snore::snore::snore:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Onko kukaan sattumalta autoilemassa keikan jälkeen Turkuun?
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Onko kukaan sattumalta autoilemassa keikan jälkeen Turkuun?
Bussilla kyllä.
Onhan niitä. Kantsis jaksaa! Noiden melkein kaikki levyt on parempia ku se minkä omistat.
Kuuntelen just Simple pleasure levyä, joka on hyvis! Muttakun Tavastia, kiirus ja kotikentän menot tota...
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
^Discotissit taitaa kiinnostaa hyvää musiikkia enemmän
Last edited by börjeslandet (12.03.2010 16:06)
Missä ois muuten etkot?
skoskima wrote:Onko kukaan sattumalta autoilemassa keikan jälkeen Turkuun?
Bussilla kyllä.
Smaa, ehkä osutaan samaan bussiin, mjötöäh! Mutta mikäs kuningasidea tuo myöhäinen alkamisaika oikein on?
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Oiskohan mitään tekemistä sellaisen asian kanssa kuten viikonloppu?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Last edited by ginipoika (12.03.2010 16:49)
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Sama
ihan oudosti puuttuu just nyt kaikki mielenkiinto keikkaa kohden
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
ihan oudosti puuttuu just nyt kaikki mielenkiinto keikkaa kohden
Joo, ehkä vähän sama tähänkin.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
ERI. Kiima
Onhan tässä vielä 7 tuntia ennen ku bändi nousee lavalle, jospa siihen mennessä kiima nousee
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Tänään Tavastialla! Showtimet Koria Kitten Riot klo. 22.15 ja TINDERSTICKS klo. 23.30.
lejoncio wrote:skoskima wrote:Onko kukaan sattumalta autoilemassa keikan jälkeen Turkuun?
Bussilla kyllä.
Smaa, ehkä osutaan samaan bussiin, mjötöäh! Mutta mikäs kuningasidea tuo myöhäinen alkamisaika oikein on?
hitto joo. miksei esim. 22:30 ??? mut ei se mitn. pieni känä päälle ni viitii venailla 3 bussia.
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Ennen keikkaa ei ollu onnistunut saamaan kovin suurta kiihkoa aikaiseksi ja jotenkin oli semmonen olettamus, että taitaa tulla vähän laiskaa meininkii, mut paskan marjat: heti ku Falling Down a Mountainin hypnogroove läks käyntiin niin parhauttahan se ja koko keikka loppuun asti kaksine encoreineen!
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Yleensä petyn karvaasti tällaisten elämää suurempien bändien ensiesiintymisiin, mutten kyllä tällä kertaa. Parhautta tosiaan koko keikka. Kohokohtia minulle olivat Dying Slowly ja eritoten tappavasti rullannut Marbles, jonka aikana taisi muutama kyynel muodostua silmäkulmaani. Maailman paras bändi. :itku::pus::psykee::itku:
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Sometimes It Hurts, Marbles, Bathtime, Dying Slowly, A Night In, City Sickness oli kaikki helvetin hienoja, mutta kyl se ekan encoren Raindrops-sivallus veti jalat alta parhaiten. Hieno keikka! Ja taidettiin olla eka mesta joka on kiertueella saanut 2 encorea
Last edited by Bricolage (13.03.2010 17:23)
Mitenkäs tää settilista nyt menikään? Tän verran muistan varmoja:
Falling Down a Mountain
Keep You Beautiful
Sometimes It Hurts
Marbles
Bathtime
Peanuts
She Rode Me Down
Black Smoke
Dying Slowly
The Other Side of the World
A Night In
Harmony Around My Table
----
City Sickness
Raindrops
----
Can We Start Again
No Man in the World
Mitenkäs tää settilista nyt menikään? Tän verran muistan varmoja:
Factory girls puuttuu ainaskin. Tuli varsinaisen setin aika lopussa.
Eli jos halutaan Forumin geneerisin musanörtti nimetä niin tässä on yksi vahva ehdokas.
Hieno oli. Muistin kesken toisen encoren, että aikoinaan ostin Can We Start Again? -CD-sinkun Lappeenrannasta 50 pennillä.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Täytyy vielä oikein itsekin kommentoida keikkaa. Oli kyllä pitkästä aikaa oikein mainio keikkaelämys. Soundit toimivat alusta loppuun asti loistavasti jopa lavan sivulla, ja bändi oli väsymyksestään huolimatta oikein hyvällä tuulella. Settilista oli yllättävänkin uptempo (Tindersticksin matsku huomioiden), mutta se toimi noin pe-illassa loistavasti. Uuden levyn biisit toimivat hyvin myös keikkatilanteessa, ja vanhat klassikot upposivat bändin vanhoihin faneihin odotetun hyvin. Hieno bändi, hieno keikka. Tässä muuten settilistaa Tindersticks -foorumilta. Muutama eroavaisuus Bricolagen versioon, mutta en mene vannomaan, että onko tämäkään oikea. Sen verran tunnekuohuissa tuli oltua
Falling Down A Mountain
Keep You Beautiful
Marbles
Bathtime
If She's Torn
Hubbards Hills
Sometimes It Hurts
Peanuts
She Rode Me Down
Dying Slowly
The Other Side of the World
Black Smoke
Factory Girls
A Night in
Harmony Around My Table
==================
City Sickness
Raindrops
==================
Can We Start Again?
No Man in the World
Eli jos halutaan Forumin geneerisin musanörtti nimetä niin tässä on yksi vahva ehdokas.
Varikset komentavat