You are not logged in.
sama
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Pitäis illalla olla tiedossa.
Aloin koodaa pientä softaa koska tää alkaa mennä niin perseilyksi tehdä manuaalisesti viidennen kierroksen jälkeen (musta on kuitenkin kiva jos mahd. pitkään voi yrittää ettei jengi saa samaa pukitettavaa), kestänyt lähinnä kun uudella läppärillä ei ollut devausympäristöä kondiksessa ja voi vittu mitä säätöjä. Eli nyt kestää hiukan kaemmin mut tulevaisuudessa arpominen on aika instantaneous kun tiedot uusista osallistuvista ja formaattitoiveista on ladattu. Plus ei tuu sit niitä "ohoh säädin saman pukitettavan useammalle henkilölle" + muita munauksia mitä aiemmin
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
:peuk:
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Nyt ois sellanen mötkö valmiina nauhoitettavaksi että perse repeää!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Onko sillä ny niin suurta merkitystä, et kuka on vastaanottaja? Kyl miksit pitää tehdä miksin ehdoilla, perskele.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
mä en ainakaan halua tehdä levyllistä bläkkistä jollekin tyypille josta tietää ettei varmasti voi sietää sitä. ei siitä ole mitään hyötyä kenellekään.
Kyllä kaikelle musiikille pitää olla avoin, vaikka olisi kokoelmallinen pelkkää Mamban myöhäistuotantoa. Wink, wink, nudge, nudge.
"[K]yseessä on hyvä ja joutuisasti etenevä kertomus irlantilaissiirtolaisesta, joka pakenee kauas länteen ikävää paholaismenninkäistä."
jos joku pistää mulle cd:llisen mamban myöhäistuotantoa lupaan tuhota sen cd:n välittömästi
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
^ tossako kaikki ilmoittautuneet?
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Olen aina muuten tehnyt miksini enemmän tai vähemmän saaja mielessäin. Vaikka ovat kaikki olleet tietynlaisia "parasta juuri nyt" -kokoelmia.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Ni tuleeko tästä nyt vielä jotain vai mitäs jännää?
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Ni tuleeko tästä nyt vielä jotain vai mitäs jännää?
Jos ei, ni kuka haluaa ton mun tekemän IHAVVITUN KOVAN MIXSIN?!
Jos ei, ni kuka haluaa ton mun tekemän IHAVVITUN KOVAN MIXSIN?!
Mulle voi pistää aina kaikkee
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Onks tän suhteen toivo nyt menetetty?