You are not logged in.
pitäiskö taas kirjautua facebookiin
kattellaan... kävin eilen bongailemassa sen dvd:n anttilassa, mut vikan femman säästin kuitenkin ruokaostoksiin, perjantaina käyn hakemassa jos vielä löytyy.
koskahan bummedin tilattu deluxe-painos suvaitsee saapua, onx ne jo ulkona, kukaan nähny?
Bummed: parasta kaljoittelumusiikkia, kerrassaan nerokasta.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
[quote:c03be6e6ed="stratum"]Paskaahan tää Bummed vaikuttaisi olevan.
Vaikea vielä sanoa onko kyse ns. hyvästä paskasta vai huonosta paskasta. [/quote:c03be6e6ed]
on sulla taas tänään kummat mielipiteet
arvaapa vielä kerran kummasta on kyse
joo bummedin deluxe edition saapui eilen, onhan se komea paketti mut pari pikku juttua silti ärsyttää: miksi biisit ripoteltu niin oudosti? toki alkuun koko originaali-lp mut sitten olis saanut olla boom ja alkuperäinen madchester-12" mut nyt on versiot siellä täällä, rave onin club mixin ois voinu huoletta heittää kakkoslevylle ja originaali kehiin jo ykköslevyllä. sinänsä ehkä pikkujuttu kun kaikki versiot kuitenki löytyy, mut siltikin... wrote for luckista ja hallelujahista löytyy aika monta versiota, puutteista tulee mieleen moving in within sounds-ep-versio ja mad cyrilin 12"-versio. ja kun alkuperäisen sisäpussissa on ne 2 nakukuvaa niin miksi täällä vain yksi, jopa molemmissa levyissä, olishan toiseen levyyn voinu laittaa sen toisen.
mut parasta ikinä silti tämä :pint:
facebookista:
Event InfoName:
THE HACIENDA TOUR!
Tagline:
Featuring DJ Sets From: Peter Hook, Bez and Herbie!
Host:
Bez a Fookin legend
Type:
Music/Arts - Concert
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:ab9a5e5d85="silvawhale"]facebookista:
Event InfoName:
THE HACIENDA TOUR!
Tagline:
Featuring DJ Sets From: Peter Hook, Bez and Herbie!
Host:
Bez a Fookin legend
Type:
Music/Arts - Concert
http://www.facebook.com/event.php?eid=8464964729[/quote:ab9a5e5d85]
smaa
vähä o kaukana
[quote:457d2f00fd="stratum"][quote:457d2f00fd="stratum"]Paskaahan tää Bummed vaikuttaisi olevan.
Vaikea vielä sanoa onko kyse ns. hyvästä paskasta vai huonosta paskasta. [/quote:457d2f00fd]
MNyt voi jo sanoa: [/quote:457d2f00fd]
:x
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
[quote:01c90b88b8="TWISTED BITCH"][quote:01c90b88b8="stratum"][quote:01c90b88b8="stratum"]Paskaahan tää Bummed vaikuttaisi olevan.
Vaikea vielä sanoa onko kyse ns. hyvästä paskasta vai huonosta paskasta. [/quote:01c90b88b8]
MNyt voi jo sanoa: [/quote:01c90b88b8]
:x [/quote:01c90b88b8]
smaaaaa
löyty vitossivulta.
mutta nyt kyllä!
Maanantaisin terassilla Happy Mondays, DJ:t Ercola & T-mu, happy hour koko illan (1724)!
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Joo-o, Lontoosta ostin tuon debyytin maaliskuussa ja silloin lupasin ripata tuon Desmondin (kyseessä siis tietämättömille tämä vain ekoihin muutamaan sataan levyyn päässyt mondaysien Beatles-plagiaatti johon ärähdettiin ja sen tilalle laitettiin debyyttilevylle uusi biisi nimeltä 24HPP josta sitten tulikin aika anthem.. Tuossa löytämässäni versiossa ei siis ole 24HPP:tä vaan tuo ob-la-di-ob-la-daata lainaava hauska kappale).. Nyt sitten vihdoin sain aikaiseksi tuon vinyyliltä ripata ja täältä löytyy:
http://rapidshare.com/files/231272743/desmond.mp3.html
En ole tehnyt mitään rippaukselle, kaikkine ropinoineen ja surinoineen, enjoy!
paljon kiitoksia, hieno biisihän tuo, vaikken ihan heti keksi kuinka se muka on niin törkeästi plagioitu, toisin kuin vaikkapa lazyitis.
Kuuntelin. Onneksi levylle tuli 24 hour party people.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Joo, kyllähän 24HPP on upea kappale, tuokin ihan pl hassuttelua.
Ylösss
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
pitää tigrushkan fb:ssa laittama linkki käyttää topikin nostoon:
If you're old enough to remember Shaun Ryder, this picture will make you LOL (although you might need to ask a youngster what LOL means)
Mr. Ryder
Hahah...komea on Shaunin kuontalo.
Eli jos halutaan Forumin geneerisin musanörtti nimetä niin tässä on yksi vahva ehdokas.
ja vielä kuva ihan suoraan
ehkä hieman liikaa hakamussuttelua itse "artikkelissa" mut
Jokos Hantta on liittynyt tähän grouppiin?
http://www.facebook.com/group.php?gid=4653528105
liityin juuri, parempi myöhään jne.
Shaun Ryder is to take part in this year's series of 'I'm A Celebrity Get Me Out Of Here!'. And as anyone who saw Ghosthunting With Happy Mondays (scroll down and click below to watch a clip) last year will know, this is a very, very good thing. The series starts on Sunday (November 14), at 9pm (GMT) on ITV1. Linford Christie, Gail Porter and Lembit Opik are among the other contestants.
tarttee varmaan seurata vähän sivusta
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Taas?
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Taas?
>Massit finaalis
>Kasaa bändi uudestaan
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
flow-festareille kiitos
flow-festareille kiitos