You are not logged in.
Lukuisien pyyntöjen johdosta perustan tällaisen otsikon viimein tännekin. Jauhanpa nyt vaikka parista sellaisesta yhtyeestä, josta en ole vielä jauhanut.
Slovak Girl
En tiedä tästä bändistä mitään, eikä sitä taida olla enää olemassakaan. Se ilmeisesti muutti jossain vaiheessa nimensä Slovak Republiciksi, mutta sitäkään ei taida enää olla olemassa, ainakaan minun tietääkseni. Mutta asiaan: Kolme vuotta sitten latailin mp3.comista Slovak Girlin demoja, jotka kuulostivat hyviltä mutta unohtuivat sitten. Keväällä löysin ne koneeltani, otin uuteen tarkasteluun ja ihastuin varsinkin tähän kappaleeseen:
Slovak Girl - St. Petersburg Prevails (demo)
(nopeat syövät, hitaat eivät - linkki toimii viikon ajan)
Kaikki seitsemän muutakin biisiä ovat hyviä ja maantieteellisesti nimettyjä (löytyy myös One Brilliant Finnish Day). Jos joku löytää jotain Slovak Republicin biisejä tai aiheeseen liittyviä tietoja jostain, kertokoon ihmeessä.
Pia Fraus
Tätä virolaisbändiä on kehunut moni, mm. Alces vanhalla foorumilla. (Huhuu Alces, tänne vaan kanssa.) Bändin kotisivulla on useita näytebiisejä, joista parhaalta kuulostaa 400 & 57.
Jee
Jossain vaiheessa kävi mielessä että tällainen pitää perustaa, mutta unohdin sitten. Mutta näinpä otiskon perustamisen kunnian swai aivan oikea henkilö.
Mutta ei hyvänen aika mitä parhautta tää Slovak Girlin biisi! Mistä tätä saa lisää! Ainiin..
Mutta ei hyvänen aika mitä parhautta tää Slovak Girlin biisi!
Niinpä! Se tuntuu kestävän kuuntelua loputtomasti ja on tosiaan jättänyt muut seitsemän biisiä vähän varjoonsa. Mutta on ne muutkin aika hyviä, tässä kaksi niistä:
East German View of You (demo)
Time in Malta (demo)
Klassikkotopikin paluu!!
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
hei ex-kolja, kehu rideä!
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Hetkinen...
Joko maineeni kiirii edelläni, tai sitten.
no mehän ollaan tuttuja tuolta lj-puolelta...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Niin hieman ajattelinkin.
Minkä maalainen tämä Sovak Girl on? Vai kertooko nimi jo kaiken? Ja onko nää edes julkaisseet mitään virallisesti? Nettisivujakaan ei taida olla. Hö.
Hihi, googlatessa löytyi jotain senssi-ilmoituksia ja p0rnoo, mutta kuudentena jo jotain asiaakin
Aika kivalta tää virolaispändikin kuulostaa!
Mä kyselin soulseekin shoegaze-huoneessa Slovak Girlistä, ja löytyi yksi mukava amerikkalainen joka omistaa niiden cd:n ja lupasi hakea sen autostaan duunin jälkeen, ripata ja antaa mulle.
Voin sit myöhemmin jakaa sitä suolessa.
"I believe they have a demo and a full length. I have both so...so will you."
Sanon sitten kun saan sen.
Tykkääkö joku Bethany Curvesta? Mulle aika uusi tuttavuus, mut vaikuttaa lupaavalta. Anaam. mp3:sia jne osoitteesta http://www.bethanycurve.com/
Nii, Pia Fraus on aika mahti! Se on villapaitatuijotteluu enemmän miusta... No mut kohta nähdään ne livenä Virossa o/
(Brandi Ifgrayn eka soololevy, Stargazer, on hyvä levy!)
Onko kukaan muu huomannut Pia Frausin How Fast Can You Love -kappaleessa Stereolab-vaikutteita? Alku on kuin Ping Pong, paitsi vähän rajumpana ja nopeempana!! Jos ne soittaa ton biisin keikalla niin taidan ehkä vähän riehaantua. Ei saatana! Tulossa paras keikka IKINÄ!!!
Nuo kaikki neljä Pia Frausin piisiä on kyllä hurjan hyviä. Levy olisi enemmän kuin kiva saada. Eipä pitkään aikaan ole tainnutkaan tulla ostettua suukeisarilevyä. Tai sitten on enkä vaan kiinnitä asiaan huomiota.
Onko kukaan muu huomannut Pia Frausin How Fast Can You Love -kappaleessa Stereolab-vaikutteita?
En ollut mutta nyt huomasin, kiitos! Noiden levy olisi kyllä todellakin kiva.
Slovak Republic - demos (1999-2003-2004)
http://s46.yousendit.com/d.aspx?id=0BKJ … Q6X1QG03JV
rarrina, 152.9 MB
Olkaa hyvä. Sori et vähä kesti, oon reissannut ja sit unohdin koko asian.
Tarvinnee ilmaisen Stuffit Expander -ohjelman:
http://www.stuffit.com/win/expander/index.html
Lataus meni poikki 25 %:n kohdalla.
Pannaan uusi yritys toisena päivänä, eikös tuon linkin pitäisi viikko olla voimassa...
Never Lose That Feeling #1
(AC302052) Sep 12th 2005
Never Lose That Feeling #1 is the first volume of three sixteen track compilation cds of contemporary artists that we love covering noisy indie classics from the late eighties, early nineties. Everyone from Spiritualized to Swervedriver through Ride, Curve, House Of Love, My Bloody Valentine and of course Slowdive are given a modern twist by such AC30 favourites as Ulrich Schnauss, Douglas Heart and Amusement Parks On Fire.
http://www.clubac30.com/home/releases.php?RID=302052
Jännää tai ei mutta kuitenkin.
Tuolla on myös linkki ihan kivalle shoegazing radiolle.