You are not logged in.
Kihlmanin Sininen äiti.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Kihlmanin Sininen äiti.
Huh. Aiemminkin jotain Kihlmanin juttui lukenu, mut ny ekaa kertaa iskee toden teolla sielun syövereihin ja tajuan, et miks Kihlman on KOVA.
Palsan ja Burroughsin kuumeista, irstaista kiihkoa ja tajunnanvirtaa. Auschwitz-fantasia ja vammaisten joukkoraiskaus Maisteri Haukilehdon stoori
[quote:b8aa4543d2="bernardblack"]
Palsan ja Burroughsin kuumeista, irstaista kiihkoa ja tajunnanvirtaa. Auschwitz-fantasia ja vammaisten joukkoraiskaus Maisteri Haukilehdon stoori [/quote:b8aa4543d2]
Oho, kiinnostus heräsi. Bussilukemisena ollut viimeaikoina John Dickien Cosa Nostra: historiikki Sisilian mafiasta.
Minulla on ollut ilo ja kunnia osallistua Olli Koistisen Spinoza-luentosarjalle. Suht korkealentoista pohdintaa oli.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:f2614a8b53="Feggy"]
Minulla on ollut ilo ja kunnia osallistua Olli Koistisen Spinoza-luennolle. Suht korkealentoista pohdintaa oli. [/quote:f2614a8b53]
OK oli vastaväittäjäni
^8):pint:
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
^ onks toi muuten hyvä? nyt tuli mieleen et ostin sen vaimolle joululahjaks, ei oo vielä lukenu mut ajattelin iteki jossain vaiheessa
^ onks toi muuten hyvä? nyt tuli mieleen et ostin sen vaimolle joululahjaks, ei oo vielä lukenu mut ajattelin iteki jossain vaiheessa
Vasta aloitin. Kyllähän toi vaikuttaa toimivan. Aika megalomaanista menoa kyllä...
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Sent from my iPhone 16
[quote:e1c339bbd8="suavester"][quote:e1c339bbd8="bernardblack"]
Palsan ja Burroughsin kuumeista, irstaista kiihkoa ja tajunnanvirtaa. Auschwitz-fantasia ja vammaisten joukkoraiskaus Maisteri Haukilehdon stoori [/quote:e1c339bbd8]
Oho, kiinnostus heräsi. [/quote:e1c339bbd8]
Väsys kyllä loppua kohden, pälättämistä ja jahnailua. Mut noitten yllämainittujen ansiosta silti suosittelen.
tässä kuussa on menny:
Stewart O'Nan - Songs For The Missing
sekä Sofi Oksanen - Puhdistus
seuraavaksi:
Will Self - How The Dead Live
Leena Parkkinen - Sinun Jälkeesi, Max
ja vuorossa myös ensimmäinen äänikirjakokemukseni:
Milan Kundera - The Unbearable Lightness of Being.
Vaikuttaa hiukan liian jenkkityyliseltä opukselta..
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Renoirin Elämäni ja elokuvani.
Nämä sain juuri päätökseen:
Jallu Rantanen - Sata kiloa Jallua
Atik Ismael & Marko Leino - Isiltä pojille
"A repo man's always intense"
onko mistään kotoisin?
mulla nyt menossa valtaojan kotona maailmankaikkeudessa, diogenes laertioksen merkittävien filosofien elämät ja opit ja tuota veikko ennalan ekaa kokoelmaa luen edelleen silloin tällöin
suomenajokoira wrote:onko mistään kotoisin?
Ihan hyvä kirja ainaki minun tapauksessa ko en näistä juuri mitään ennestään ymmärrä.
Valitettavasti on käynyt rosvo.
^onks jossain kuunneltavissa ajokoiran tuontantoa?
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Musikofilia oli ihan hauskaa anekdoottipitoista pohdintaa aivoista, sen erikoisuuksista ja vammoista liittyen musaan.
Nyt luennassa:
Last edited by barton_funk (05.03.2010 15:58)
Kesken ovat Ian Carrin Miles Davis -elämäkerta, Stevensonin Aarresaari ja Mooseksen ensimmäinen kirja.
"[K]yseessä on hyvä ja joutuisasti etenevä kertomus irlantilaissiirtolaisesta, joka pakenee kauas länteen ikävää paholaismenninkäistä."
i]Mooseksen ensimmäinen kirja[/i].
mikäs tän nimi on?
Jaakob wrote:i]Mooseksen ensimmäinen kirja[/i].
mikäs tän nimi on?
Genesis
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan