You are not logged in.
jaa. joo. tätä buzzoveniahan oli koneellakin jo, mut oli unohtunu kuunnella. toimii kyllä ns. täysillä.
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
Ja buzzov*enistahan lähtee yhteydet ainakin Weedeateriin ja Sourveiniin, jotka myös varmaan ansaitsevat paikkansa tässä ketjussa.
JUMALAUTA!!!
Eyehategod (USA), Sourvein (USA), Soilent Green (USA) @ Dante's Highlight, Kamppi, Helsinki 26.4.2010
Dante's Highlightin kotisivuille on kaikessa hiljaisuudessa ilmestynyt huhtikuun lopulle hurja kattaus jenkkisludgea. Helsinkiläisen keikkapaikan sivujen mukaan maanantaina 26. huhtikuuta lavalle nousevat New Orleansin sludgepioneeri Eyehategod, sludgea ja grindiä yhdistelevä Soilent Green sekä Cape Fearista lähtöisin oleva sludgejyrä Sourvein.
Vuonna 1988 perustetun Eyehategodin väkivaltainen bluessoundi pohjaa vahvasti Black Flagilta ja Black Sabbathilta perittyihin elementteihin. Bändin kitaristi Jimmy Bower tunnetaan myös Downin rumpalina ja Superjoint Ritualin kitaristina. Värikkään ja huuruisen historian omaavaa Eyehategodia ei ole usein nähty rapakon tällä puolella.
Liput keikalle maksavat 15 euroa ja ikäraja on 18.
Sent from my iPhone 16
:shock:
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
Aikamoista, muutamaa päivää aiemmin saatan olla jkl:ssä, joten siitä ois aika helppo poiketa tonnekin.
Ja heti seuraavana päivänä Kylesa + Dark Castle Tavastialla. Helsingin sludgeviikot!
Last edited by Tomsk (02.03.2010 21:54)
Sent from my iPhone 16
meillä maksaa eyehategod kai 25 euroo
dublinissakin aikamoiset muumiviikot tulossa, yhen keikan lainappi mehevä cathedral + church of misery + gates of slumber
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
mitvit, peruuntuneeksi väittävät tiketissä
järkkärillä ei ollut tarpeex metadonia keikkaa varten?
Last edited by Phlegm (03.03.2010 18:34)
No voihan persetti. Eipä siitä sitten hirveän kauan tarvinnut iloita.
Sent from my iPhone 16
Vittuillakseen ilmottivat.
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
Taitais tää High on Fire mennä tähän topicciin. En nyt yleensä fiilistele tällaista stonermenoa mutta uus levy on kyl aika helvetin kova. Nimibiisi tuntuu ihan liian lyhyeltä vaikka on melkein 9 minsaa
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
onhan naille oma ketjunsa. mahti biisi kylla, ja niin on sita seuraavakin!
Tosi siisti video toi
Mites tää Pyramido? Vaikuttaa kovalta, en löytäny mitään keskustelua mistään.
Erittäin kuplivat rummut.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
GREENMACHINE
Ei siis Kyussin biisi, vaan siitä nimen itselleen napannut, jo nyt edesmennyt japanilaisorkesteri. Aika eyehategodmaisen rujoissa äänimaailmoissa liikutaan ja sehän on vain hyvä. Ei ollut mulle aikaisemmin tuttu vaikka varmaan pitäisi olla.
Sent from my iPhone 16
GREENMACHINE
Ei siis Kyussin biisi, vaan siitä nimen itselleen napannut, jo nyt edesmennyt japanilaisorkesteri. Aika eyehategodmaisen rujoissa äänimaailmoissa liikutaan ja sehän on vain hyvä. Ei ollut mulle aikaisemmin tuttu vaikka varmaan pitäisi olla.
Jonkun Man's Ruinin pihalle pistämän levyn oon joskus tsekannu ja oli muistaakseni rouheeta menoa.
Pikanen googletus paljastaa myös samannimisen suomalaisen bändin: http://www.mikseri.net/artists/?id=28818
olettekos kuulleet japanin green machinee? melko kovaa hc:ta
Uus Hybris kehissä. Mukana yllä mainittua Greenmachinea, ja 90-luvun 16:a sekä uutta kamaa Juciferilta ja Mountain Goat-nimiseltä lupaavalta pörinätulokkaalta.
Täältä ---> http://www.noise.fi/radio/soitin/index.php?id=4282
Sent from my iPhone 16
Juuri saapunut High On Fire -vinyyli soi parhaillaan. LUJAA.
Sent from my iPhone 16
oliks church of misery kova? tänään ois JKLssä.
nii kertokaas. oon kuullu kahta levyy, toisest (uudemp) en tykänny juur laisinkaan (vokaaliongelma) ja toinen kuulosti pirun hyvältä (no such problelma)
kyllä se uusin levy meikälle toimii. muita en oo kuullu. mukavaa groovea mitä ei ihan aina tyylilajissaan kuule.
kuitenkin ilmainen keikka ja mukana vielä fleshpress niin eipä voi valittaa
Keikka jäi väliin koska ei jaksa lähteä toiselle puolelle kaupunkia tuollaisille yökeikoille
En mäkään siitä Houses of the Unholysta oikein välitä. En tiä oliks se pelkästään se laulu, jotenkin vaan riffit on ihan liian laiskanpulskeita. Second Coming on mainio, mutta ei se nyt mikään maailman paras sekään.
organizing the boy scouts for murder is wrong