You are not logged in.
http://www.youtube.com/watch?v=pVridV7-YFs
ihan käsittämätöntä musaa. en ole koskaan kuullut mitään vastaavaa.
Valitettavasti on käynyt rosvo.
wilco: on and on and on
blonde redhead: falling man
Joanna Newsomin Cosmia siltä EP:ltä. Paljon rakastan
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Kualen.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Basement Jaxx on taas parasta. Aina parin kuukauden tulee tää hetki kun näiden jokainen styge tappaa
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Basement Jaxx on taas parasta. Aina parin kuukauden tulee tää hetki kun näiden jokainen styge tappaa
smaa!
captain sensible - glad it's all over
Bill Fay - "I Will Find My Own Way Back"
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Tällaistahan se pitäis rokkikeikoilla olla
Tight, as I rock the mic right
Oh.. excuse me, pardon
As I syncronize with the analyzed
Upcomin' vibes the session,
Let there be a lession, question
You carry protection
Or will your heart go on
Like Celine Dion - Karma Chameleon
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Freestylerin ohella toki Frank Sinatran "September Of My Years" -LP.
Kollaa kestää - ehkä koko tuotanto?
Van Halen - Hot For Teacher
Daft Punk - One More Time (Yks maailman nerokkaimpia biisejä, bailutunnelma tulee varkain näin maanantaina ja puoleltapäivin!)
Black Eyes Peas - I Gotta Feeling (Tää on tosi etc, mut jotenkin toi koukku ja sanoma tulee lähelle syömmeäin.. Sais vaan ton Fergien pois biisistä ja kokoonpanosta, kuulostaa ja näyttää nelikymppiseltä pubiluuskalta)
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Daft Punk - One More Time
Parhaita nostatuksia ikinä
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Neuvostoliitto wrote:Daft Punk - One More Time
Ja jollain oudolla tavalla ehkä koko 00-luvun merkittävin biisi. Vuosituhat lähti jyrinällä käyntiin ja oli kovat mahdollisuudet siihen, että maailmasta tulisi scifiä. Nyt kävi kuitenkin näin.
Ton biisin soundi ei silti vanhene koskaan. En kyllä edes tiedä onko koko Daft Punkia enää olemassakaan. Ei niiltä ainakaan levyjä oo ilmestynyt moneen vuoteen.
Pope wrote:Neuvostoliitto wrote:Daft Punk - One More Time
Ja jollain oudolla tavalla ehkä koko 00-luvun merkittävin biisi. Vuosituhat lähti jyrinällä käyntiin ja oli kovat mahdollisuudet siihen, että maailmasta tulisi scifiä. Nyt kävi kuitenkin näin.
Ton biisin soundi ei silti vanhene koskaan. En kyllä edes tiedä onko koko Daft Punkia enää olemassakaan. Ei niiltä ainakaan levyjä oo ilmestynyt moneen vuoteen.
Tänä vuonna tulossa näköjään uusi studiolevy.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Pope wrote:Neuvostoliitto wrote:Daft Punk - One More Time
Jos haluaa nähdä mun dancefloor-ownership+wipeout-movet niin tää biisi on eka askel siihen suuntaan
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Mut joo parasta just ny meitsin kämpässä Diamond Sea:n Destroyed Room -versio.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
OMEGA!!!
Hiukkasen kovaa psykedeelistä rokkia unkarista.. huh huh! 10000 Lepes ja Éjszakai országút on ihan meikämannen musiikkia. Näiden tunnelma ja äänimaailma on parempi kuin monilla amerikkalaisilla tai brittiläisillä aikalaisillaan.
Laulajan työskentely koskettaa mua jotenkin samalla tavalla kuin Manilla Roadin vokalistin hulina, vaikka genre ei nyt ookaan sama. Jätkillä on riffejä ja vanha kunnon soundi!
XTC
Hieman puun takaa tämä mutta High on Fire. Ei yleensä mun tyyliä mutta kiva kun joku naulaa pusseista seinälle ja huutaa että "Listen you son of a bitch"
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Steely Dan! Bändi on toki ollut tuttu aina, mutta vasta hiljattain on niiden jutut avautuneet kunnolla. Taitaa mennä kaikkien aikojen suosikkibändieni joukkoon, ja vielä aika korkealle sinne. Soittopuoli skulaa paremmin kuin miltei kellää, ja tarinankerrontapuoli pyyhkii lattiaa tomwaitseilla ja muilla. Joskus pidin bändiä vaan tylsänä, tää taitaa olla niitä tapauksia joissa kuulijaltakin vaaditaan jotain, kuten elämänkokemusta ja -ymmärrystä.
Deacon Blues ja Kid Charlemagne on ainakin maailman parhaita biiseä. Ja Do It Againin älytön sähkösitarsoolo!
hmm joo, itse innostuin jonkin verran kun teemalta tuli dokumentti aja-levyn tekemisestä. aikamoista nörtteilyä hyvältähän se levy kuulosti mut unohtu sit heti späm
hmm joo, itse innostuin jonkin verran kun teemalta tuli dokumentti aja-levyn tekemisestä. aikamoista nörtteilyä hyvältähän se levy kuulosti mut unohtu sit heti späm
Oli kyl mahtava dokumentti. Jätkien epä-rockmaisuudessa on jotain äärimmäisen viehähtävää. Oon kuunnellut kuusi tai seitsemän ekaa levyä, ja kaikki on sikäli mestarillisesti tuotettuja että jokaisen soittimen erottaa selkeästi ja yleensä kaikki soittajat tuntuu vetävän jokseenkin nerokkaita juttuja.
Jumalauta!!!
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Jex Thoth! Kerrankin doomia soitetaan just miun maun mukkaan. Tulis vaan se uus EP
Jex Thoth! Kerrankin doomia soitetaan just miun maun mukkaan. Tulis vaan se uus EP
Tää on aina ihan parasta! Vähän yli kuukauden päästäää nään nää livenäää!