You are not logged in.
Pages: 1
teenpä tälle oman topikin. damnedissa soitellut tyyppi jonka kasarisoolohitit happy talk, wot ja glad it's all over on kolissu meikälle jostain syystä kovaa tässä viime aikoina kun olen jostain nää kaikki 7"-sinkkuina haalinut. ilmeisesti pari ekaa albumia on myös hyvää kamaa, laitoin itse asiassa just molemmat tilaukseen. ja täähän oli kans tolla syd barrett cover-levyllä joka tuli viimeisimmän mojon mukana. joo eipä tässä nyt muuta, vois tietty laittaa youtube-linkkejä mut ei onnaa täält' duunist' joten tää oli nyt tässä
tästähän tuli oikein suosikkitopikki
No ei kiinnosta ku toi jätkä näyttää keskaria ennen kuin oon ees kuullut sen bändiä
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
No ei kiinnosta ku toi jätkä näyttää keskaria ennen kuin oon ees kuullut sen bändiä
no tossa sen bändi:
mut eix punkkareiden kuuluki näyttää keskarii?
Huono alustus, sillä tunnetuin kappale jäi mainitsematta
jees mitäs, eka levy soi ja aika monipuolista settii, täytyy perehtyä tarkemmin. 2 ekaa levyä cd-versioina bonuksineen siis hankittu sitten topikin aloituksen, samoin crass recordsin julkaisema deby-7" jota ei cd:iltäkään löydy vai oliko yksi biisi jonain bonuksena, saattaa toki olla eri versio. mutjoo, jatketaan harjoituksia, He said captain, I said wot, He said captain, I said wot, He said captain, I said wot, He said captain, I said wot you want
Pages: 1