You are not logged in.
ahjola!
oon nähny siellä timo taikurin ja juonu ensimmäiset kännini.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:82d7579f45="laurkhi"]http://lukijoidenkuvat.hs.fi/kuvat/uusimmat/14951/[/quote:82d7579f45]
ahjola!oon nähny siellä timo taikurin ja juonu ensimmäiset kännini.
välissä oli tosin aika monta vuotta eli ei samana iltana kuitenkaan
[quote:54f8b82b0e="HUIG"][quote:54f8b82b0e="laurkhi"]http://lukijoidenkuvat.hs.fi/kuvat/uusimmat/14951/[/quote:54f8b82b0e]
ahjola!oon nähny siellä timo taikurin ja juonu ensimmäiset kännini.[/quote:54f8b82b0e]
välissä oli tosin aika monta vuotta eli ei samana iltana kuitenkaan
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
[quote:3f5c6092bb="HUIG"][quote:3f5c6092bb="HUIG"][quote:3f5c6092bb="laurkhi"]http://lukijoidenkuvat.hs.fi/kuvat/uusimmat/14951/[/quote:3f5c6092bb]
ahjola!oon nähny siellä timo taikurin ja juonu ensimmäiset kännini.[/quote:3f5c6092bb]
välissä oli tosin aika monta vuotta eli ei samana iltana kuitenkaan [/quote:3f5c6092bb]
Sama pitsikreisin kanssa.
bzort glorf bööth
[quote:bdfba56be8="tiptoo"]Kajaanissa lukee/luki ainakin 10v sitten lenkkipolulla olevassa sillankaiteessa KURT COBAIN ON JUMALA.[/quote:bdfba56be8]
Teinikänneissä kävit raapustamassa?
Ei mutta onhan Kajaanissa muitakin klassikoita. Sotkamontien sillan alla löytyy seuraava:
"Sanon kuten entinen armeijan vääpeli: kun kuulen sanan "kulttuuri", poistan varmistimen pistoolistani."
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
[quote:89dc88d69c="börjeslandet"][quote:89dc88d69c="tiptoo"]Kajaanissa lukee/luki ainakin 10v sitten lenkkipolulla olevassa sillankaiteessa KURT COBAIN ON JUMALA.[/quote:89dc88d69c]
Teinikänneissä kävit raapustamassa? [/quote:89dc88d69c]Ei mutta onhan Kajaanissa muitakin klassikoita. Sotkamontien sillan alla löytyy seuraava:
"Sanon kuten entinen armeijan vääpeli: kun kuulen sanan "kulttuuri", poistan varmistimen pistoolistani."
Hiukkasen kaipaa peukkua allensa.
bzort glorf bööth
toimiiks pistooli jos siitä irrottaa varmistimen kokonaan?
toimiiks pistooli jos siitä irrottaa varmistimen kokonaan?
Täst ei varmuutta mutta tuo kommentti on Kainuun ainoan paikallisradiokanavan "sana on vapaa"-ohjelmasta. Ja toimiihan se tietysti lyömäaseena
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
[quote:afda3c4584="HUIG"]toimiiks pistooli jos siitä irrottaa varmistimen kokonaan?[/quote:afda3c4584]
Täst ei varmuutta mutta tuo kommentti on Kainuun ainoan paikallisradiokanavan "sana on vapaa"-ohjelmasta. Ja toimiihan se tietysti lyömäaseena
Eikös folkloren mukaan MoB saanut tästä innoituksen alternatiivihittiinsä
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:9f1142b801="HUIG"]toimiiks pistooli jos siitä irrottaa varmistimen kokonaan?[/quote:9f1142b801]
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
ei tainnu olla ihan padasjoelta tämä
[quote:4de3f54c8a="Bricolage"][quote:4de3f54c8a="HUIG"]toimiiks pistooli jos siitä irrottaa varmistimen kokonaan?[/quote:4de3f54c8a]
Täst ei varmuutta mutta tuo kommentti on Kainuun ainoan paikallisradiokanavan "sana on vapaa"-ohjelmasta. Ja toimiihan se tietysti lyömäaseena [/quote:4de3f54c8a]
Eikös metsäfolkkarien mukaan M.O.T. saanut tästä innoituksen alternatiivihittiinsä
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.
huig piirsi tän joskus padasjoen assan vessan kassan seinään eiq mitäs
Vilppulan keskustan alikulkutunnellissa on kohta kolmekymmentä vuotta lukenut PELLE MILJOONA. Tunneli on maalattu minunkin elinaikanani aiankin kolme, neljä kertaa, eikä koskaan menee monta päivää ennen kuin teksti on jälleen ilmestynyt.
[quote:3e1bced25d]Kovasti oli alikulkutunnelissä töhryä koulumatkallani Husulan ala-asteelle, mutta en kyllä yhtään muista mitä niissä luki. Tuskin mitään "legendaarista".[/quote:3e1bced25d]
Vaimo muistelee myös lämmöllä noita (vai onko sinne päin mentäessä montakin alikulkukäytävää?) ilmeisesti siis jotain nuorta mieltä järkyttävää.
"[K]yseessä on hyvä ja joutuisasti etenevä kertomus irlantilaissiirtolaisesta, joka pakenee kauas länteen ikävää paholaismenninkäistä."
helsinginkujalla C- tai D-rapun oven vieressä (rappaukseen kaiverrettuna): "PASKAA PIRIÄ!"
Mustalla tussilla Alvar Aallon suunnitteleman asuintalon ulkoseinässä Tapionkadulla:
TÄSSÄ TALOSSA
HAISEE BUDI!
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Savonlinna Graffiti Update:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
^Marillion noussut arvoonsa Savonlinnan nuorison keskuudessa
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Otin eilen yhden kuvan eräältä kotkalaiselta bussipysäkiltä tätä topikkia varten. Postaan huomenna kunhan pääsen himaan ja löydän ton kameran piuhan jostain.
toivottavasti kameran piuha löytyy
pahus ku olin niin aamukoomassa etten tajunnu kaivaa kännykkää esille ja kuvata yhtä autoa franzeninkadulla, eli lumipenkkaan hautautunut auto, johon oli päälle maalattu punasella ja vihreellä "das auto" ja kaikki ääriviivat yms, hieno
hirmis, missä kuva?
tässä tuo mainittu das auto seuraavana päivänä:
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Kuva on vielä kännykässä. Piuha tosin löydetty, eli ehkä päivällä jaksan käyttää photarin läpi.
das auto
http://maps.google.fi/maps?f=q&source=s … 73,,1,1.99 kotkasta :peuk:
Kuva on vielä kännykässä. Piuha tosin löydetty, eli ehkä päivällä jaksan käyttää photarin läpi.