You are not logged in.
Suomella kävi kyl munkki kun sattui helppo alkulohko ja nyt puolivälierissä tulee vastaan ailahteleva ja ylimääräisestä pelistä väsynyt Tshekki ja sit jos se hoidetaan niin tod.näk. Jenkit, joka on yleensä ollut Suomelle helpompi vastus kuin joku Kanada. Vielä on siis saumat vaikka mihin.
Ruotsissa on huomattu sama ja spekuloitu tänään kiihkeästi siitä, hävisikö Suomi tahallaan. Ihan Bengt-Åkekin on lausunut jotain tähän viittaavaa. Itse arvioisin Kekeä mukaillen, että "ei ne sitä yrittäny".
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
Jäätävää menoa Suomelta taas tänään. Naiset voittivat parisprintissä niukasti Puolan tullen kahdeksannelle sijalle, Suomen miesten duolle sen sijaan kunniakas kymmenes sija. Mäkihypyssä sentään tuomisina totuttu neljäs sija.
Talviurheilukansa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Sama
On hieno päivä olla suomalainen
Last edited by hrmunoita (23.02.2010 01:23)
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Norja
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Parasta kisoissa Olli Jokisen viiksien jälkeen: kommentaattori yhdistetyn joukkuekilpailun lopussa "ja suurin osa yleisöstä onkin jo poistumassa kun Hannu Manninen hiihtelee maaliin" tms. Hyvä Suomi
Ihan tumppuja koko sakki.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Katoin kaks vikaa erää. Jännä matsi. Selkeesti näki, että Tsekeillä paino jaloissa, mutta toi ois voinu kaatua siihen yhteen Jokisen jäähyyn.
"A repo man's always intense"
Hieno voitto! Tosin olisi jäänyt saamatta ellei Tsekki olisi ollut niin paska. Suomen ylivoima täytyy toimia jenkkejä vastaan, jos meinataan mennä finaaliin. Onneksi meillä on jäätävä molari.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Kiitokset Eurovisionille streamista, joka päätti toimia juuri Suomi-Tsekki-pelissä, vaikka mokkula ei ole jaksanut pyörittää kuvaa muuten koko kisojen aikana. Oli hyvä matsi Suomelta. Joku käsittämättömän ihmeen käry leijuu nyt ilmassa, näin epäonnistuneiden kisojen jälkeen Suomella saattaa olla mahdollisuus jopa kultaotteluun.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Mulla se Eurovision-streami näytti vaan jotain naisten freestylee. Tarjonta oli muuten vähän kortilla mut onneks joku äänetön mutta muuten hyvälaatuinen striimi löyty sit lopulta.
Kreikkakääkällä mestaruuteen 2010 SWEITSIn kuolettavasti haavoittama USA on pelkkä suupala
Älä päästä painiks sitä
Niitä Eurovision-streamejahan on kuus? Kyllä yhdestä niistä tuli Suomenkin peli.
mihinköhän aikaan se semifinaali pelataan? ei tuonne viiteen pystynyt valvomaan eikä jaksanut herätäkään
uuh näköjään huomenna klo 22 :pint::pint::pint:
Last edited by ydinaukio (25.02.2010 14:58)
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
miinuspisteitä kiakkohuumalle
Jos Suomi onnistuu täydellisesti niin pienet mahdollisuudet jenkkejä vastaan on.
Niko Kapanen oli tänään todella hyvä. Parolan pienelle suurelle miehelle
Varikset komentavat
Heh. En ois ennen tätä peliä uskonu, että tasoero Suomen ja USAn välillä on venähtäny noin suureksi. Jenkit on suvereenisti isompia, vahvempia, nopeampia, teknisempiä, taktisesti taitavampia...
Taitaa USA ja Kanada olla aika omassa luokassaan nykyään, Venäjä ja Ruotti sit pyristelee mukana.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Siis häh, 6-0 ekassa erässä? No nyt kävi näin.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Miehistä parhaat käy matkamme pääl
Jo nälkäiset veet laivaamme piirittää
Sateenkaarenmaa jäi kauas taa
Kun ystävyys, toivo ja veljeys
Ahto jäihin paiskataan
Oooo - Via dolorosa
Oooo - Kärsimysten tie
Miehistä parhaat, liikaa lupasin
Oi Jumala kuinka nuo sanat voisin saada takaisin
Sateenkaarenmaa jäi kauas taa
Kun ystävyys, toivo ja veljeys