You are not logged in.
70-luvun tuotanto löytyy hyllystä esikoista lukematta.
Oon nähnyt nää Rollareiden lämppärinä livenäkin, ja se se vasta paskaa olikin. Fiilis puuttui täysin, ja jätkär vaihto vaatteita jotain kolme kertaa. Ihme pelleilyä. Tosin lämppärin lämppärinä oli Hellacopters, ja se oli moninkertaisesti paskempi kokemus.
Esim. Blue Jeans Blues on tajuttoman kova biisi.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
JUMALAUTA MIKÄ KEIKKA-KIIMA! Toivottavasti ei käy niin ettei ois rahaa mennä
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
JUMALAUTA MIKÄ KEIKKA-KIIMA! Toivottavasti ei käy niin ettei ois rahaa mennä
Samoin molempiin!
aattelin et tää biisi kuulostaa ihan qotsa:lta ja sit selvis et ne on coveroinu tän
hiton hyvä levy tämä tres hombres
munan kova levy tämä tres hombres
Korjasin
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
kelpais vinyylillä. vois soitella tuolla dj-keikoilla aina noitten surinakitararokettirollien väliin
Last edited by rc-lungen (13.02.2014 08:33)
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Jaa tänne oli ZZ Top ketju piilotettu
Eiks täällä oikeasti ole ZZ Top topikkia? Itsehän heräsin diggailemaan bändiä vasta pari vuotta sitten. Tres Hombres ihan törkeän kovaa southern hard rockia. Sen ohella mun lemppari on Tejas, joka on vähän rennompaa meininkiä. Rio Grande Mud ja Degüello on mun mielestä vähemmän tasaisia julkaisuja, mutta hyvät hetkensä niilläkin. 80-luvun levyistä lähinnä MTV-hitit on tuttuja, eikä varovaisten kokeilujen perusteella ole kiinnostanut niihin vielä syventyä.
Laitetaan nyt tämä jos joku ei ole nähnyt
Jaahas eli googlella löyty topaasi. Ei mulla muuta ku Twin Peaks soundtrackilla biisi "Sharp Dressed Man" kuulosti hyvältä. Sillä, että join samalla olutta suoraan pullosta voi olla osuutta asiaan
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Jaahas eli googlella löyty topaasi. Ei mulla muuta ku Twin Peaks soundtrackilla biisi "Sharp Dressed Man" kuulosti hyvältä. Sillä, että join samalla olutta suoraan pullosta voi olla osuutta asiaan
Laita Beer Drinkers & Hell Raisers soimaan kun korkkaat seuraavan kaljapullon
En oo ilmeisesti hehkuttanu tänne noita Antennan jälkeisiä levyjä. XXX ja Mescalero on aika huikeita. Toi viimisinkin on aika hemmetin hyvä, kirjastosta lainassa... Noilla ei siis varsinaisesti heikkoja hetkiä, kitarasoundit jotain aivan uskomatonta murinaa, rutinaa ja pörinää, upeita biisejä ja sanotuksia, välillä jopa uskomatonta rauhallisempaa fiilistelyä... Noi on ollu jo useamman vuoden aika aktiivisessa kuuntelussa.
Ei sillä, etteikö niillä vanhemmilla ois huomattavat ansionsa. Eihän niihin kyllästy koskaan. Ja Eliminatorkin toimii omalla tavallaan.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Ylös, kun tätä on niin vaikea löytää muuten. Tuli katottua jostain syystä Back to the Future III tässä, ja sen johdosta vissiin innostuin näitä pitkästä aikaa kuunteleen. Kolme ekaa ainakin hyviä levyjä, joten jatketaan lisäkuunteluja
SOSDO MASSA KOMOROSSA
R.I.P.
Bändi teki ihanaa musiikkia useammalla vuosikymmemellä. Päivästä kiinni onko oma suosikki Tejas, Afterburner, Tres Hombres vai Deguello.
bzort glorf bööth
"ei-popimmassa" huh huh.
Tres hombresia tai Tejasia vois ehkä harkita.
Täs on kyl joku jännä saundi. Enempi kyl sais olla vapaata jammailua.