You are not logged in.
electronicilta pukkaa kokoelmaa:
The Best of Electronic will be released on Monday September 18 and will have the following tracklisting:
CD:
Getting Away With It
Get The Message (Single Mix)
Feel Every Beat
Disappointed (Single Mix)
Forbidden City
Vivid
All That I Need
For You
Imitation Of Life
Out Of My League
Like No Other
Twisted Tenderness
Late At NightDVD:
Getting Away With It
Get The Message
Feel Every Beat
Disappointed
Forbidden City
For You
Vivid
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
jpp.
mennee hankintalistalle, tosin nuo kaikki videot löytyy siltä Electronic bootleg 2xDVD:ltä, jonka eräät tuolla NOOLissa kehitti. Tietty huonompilaatuisina..
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Muistakaahan kaikki tänä sunnuntaina:
TV2 23.15 Yle Live: New Order
Taltiointi 2000-luvulla näyttävästi palanneen brittibändin New Orderin keikalta viime kesältä Saksan Hurricane-festivaalilta. 80-luvulla Joy Divisionin raunioille perustettu yhtye on yhä keikkakunnossa. Stereo.
TV2 23.15 Yle Live: New Order
Taltiointi 2000-luvulla näyttävästi palanneen brittibändin New Orderin keikalta viime kesältä Saksan Hurricane-festivaalilta. 80-luvulla Joy Divisionin raunioille perustettu yhtye on yhä keikkakunnossa. Stereo.
Nih, on tänään!
aqzu wrote:TV2 23.15 Yle Live: New Order
Nih, on tänään!
Onx tietoo settilistasta?
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
aqzu wrote:aqzu wrote:TV2 23.15 Yle Live: New Order
Nih, on tänään!
Onx tietoo settilistasta?
Nope. Jos on puolen tunnin ohjelma johon sisältyy "haastattelu" niin en usko että kovin montaa tulee. Tämä on taltioitu kuukautta ennen Ruotsin keikkaa jolla oltiin ja voin sanoa että jokainen kappale on katsomisen arvoinen. Itse henkilökohtaisesti haluaisin Run Wildin nähdä koska Arvikassa olivat jo Jet Streamin ja Run Wildin tiputtaneet pois ja paikanneet klassikoilla.
Veikkaan että kuullaan Blue Monday, Crystal, Regret ja Temptation. Saa nähdä montako oikein...
Ainakin Blue Monday meni oikein. Siinähän oli muuten vissiin Kyllin Can't Get You Out Of My Headiakin mukana välistä. Love Will Tear Us Apart oli toinen biisi, jonka näin (katsoin vähän lopusta). Jotenkin tuntui typerältä kun Barney joka välissä huusi "Come on!" kesken Love Will Tear Us Apartia. Muutenkaan ei oikein toiminut tuommoisena versiona mielestäni.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Love Will Tear Us Apartin alussa Barney lauloi ihan väärän ja itsekin meni vähän hämilleen. ,,/ Blue Mondayn aikana Barneyn lädimäinen tanssi kuitenkin jaksaa aina ilahduttaa koomisuudellaan ja Hooky takomassa niitä "juttujaan" siellä taustalla on aika lähellä musiikillista ekstaasitilaa. True Faith kuulosti myös aina niin hienolta (kornista kertsistään huolimatta... )
Eniten henkilökohtaisesti ärsytti miksaus, kappaleet perustuvat bassomelodioille mutta nyt Philin kitara oli aivan liian ylhäällä. Tipahtelin itsekin sille Barneyn virheelle LWTUA:n alussa - jotenkin sympaattista että herra joutuu lunttaamaan kaikki sanat aina näytöltä joka keikalla.
Osasin kaksi oikein, olisin itse jättänyt Kraftyn pois ja jonkun toisen klassikon tilalle mutta kävi noinkin. Pientä katkeruutta siitä ettei meidän keikalla tullut noita Kylie-sampleja - ottivat mukaan ekan kerran NME Awardseissa esiintyessään ja onhan se aika parhautta.
(Niille jotka eivät tiedä taustaa niin kerrattakoon; joku fani väänsi nettiin Can't Get Blue Monday Out Of My Head -miksauksen, jossa oli yhdisteltynä nuo kaksi biisiä. Kylien taustatiimi tuotti oman version samalla idealla ja liitti sen rouvan levyn bonukseksi, sen lisäksi Kylie esitti mm. Brit Awardseissa kyseisen version. Noh, lädit halusivat myös ryhtyä leikkiin ja sämpläsivät syntikkaansa nuo laululinjat.)
Barneyn tanssi on aina yhtä rakastettavaa - tahtoa ja halua ilman taitoa.
Väärä kellonaika legendoille esiintyä ja saksalainen yleisö ei ollut ihan täysillä mukana, mutta ainahan se on hienoa kun maailman paras pändi on suomen telkkarissa...
True Faith kuulosti myös aina niin hienolta (kornista kertsistään huolimatta... )
Jep! Tuon biisin kuulinkin jotain muuta puuhatessani ja oli pakko sen takia vääntäytyä vielä tv:n ääreen katsomaan loppu lähetyksestä vaikka nukkumaan olisi jo pitänyt mennä. Ja Barnen tanssille kyllä repsäsin. Aika hyvin tuo Kyllin biisi kieltämättä sopi Blue Mondayhin. Pitänee etsiä tuo remix netistä joskus...
En tiedä olenko jo kertonut jossain, mutta tajusin yksi päivä kuunnelleeni New Orderia jo yläasteella. Regret nimittäin löytyi joltain kokoelmalta ja olin aivan fiiliksissä kyseisestä biisistä. Harmi etten tutustunut silloin tarkemmin.
<@DBGene> senkin karkki
Hain huvikseni suolesta sen I Can't Get You Out Of My Head On Blue Monday-mixauksen ja se kuulostaa oikein toimivalta. Späm.
<@DBGene> senkin karkki
ainahan se on hienoa kun maailman paras pändi on suomen telkkarissa...
smaa
Hain huvikseni suolesta sen I Can't Get You Out Of My Head On Blue Monday-mixauksen ja se kuulostaa oikein toimivalta. Späm.
joku postailee ämpärinä tänne 2 viikon päästä thänx.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Ostin tänään Substancen kun cdon ei taida osata sitä toimittaa. Toi live oli aika kova pettymys, True Faith oli jotenki vaisu ja Barney taas pilasi Kraftyn ja Love Will Tear Us Apartin typerillä huudoillaan. Blue Monday taas oli yllättävän hyvä vaikka en siitä ole koskaan erityisemmin pitänyt. Barneyn tanssille Taitaa tämä bändi kuitenkin edelleen olla se minkä haluaisin eniten nähdä livenä.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
MIKSI Elegian full version loppuu töksähtäen kesken 17:31? Kuuluuko sen? :x
MIKSI Elegian full version loppuu töksähtäen kesken 17:31? Kuuluuko sen? :x
http://www.neworderonline.com/Music/Song.aspx?SongID=83
Mihnä pelaa?
Se vaan menee jotenkin poikki. En tajua miksi. Tuo Retron "täyspitkä" sen pitäisi olla...
Repsäilin tässä kun luin jostain Mojon haastattelusta, että Bernard oli kuulemma aina Haciendalla ollessaan nojaillut DJ-kopin seinään ja vaatinut DJ:ta soittamaan Blue Mondayn.
<@DBGene> senkin karkki
Nyt on parhautta! Harvoin edes Barneyta näkee noin kåpspds, kiitokset ja conga-pohdinta kohtuullisen syvällistä. :D
Luultavasti, eihän tuo hetkessä treenaannu. Kannattaa muuten viljellä tuota tanssia aina pinta-baarien tanssilattialla - saa varmasti kunnolla tilaa ympärilleen.
Nimim. Kokemusta on
Eilen tuli puolenyön aikaan TV2:lta joku pätkä saksanmaan Hurricane-festareista. Näytettiin myös nyykkäreitä soittamassa Blue Mondayta ja Love Will Tear Us Apartia.
En ole ikinä nähnyt mitään niin vitun hirveää. Oikeasti. Barney näyttää tanssivan voskattakin ihan yhtä nolosti ja Hookyn poseeraukset olivat myös aika vaivaannuttavaa kamaa. Sitten vielä ne loputtomat soittomokat ja Barneyn kammottava jatkuvasti hengästynyt (ihmekös, sillä kessillä!) laulusuoritus, niin voi hoh-hoijjakkaa. Eipä ole odotukset kovinkaan korkealla ensi viikonlopun sähköpiknik-keikalle.
Tero saatana, s'olet gay!
Eilen tuli puolenyön aikaan TV2:lta joku pätkä saksanmaan Hurricane-festareista. Näytettiin myös nyykkäreitä soittamassa Blue Mondayta ja Love Will Tear Us Apartia.
En ole ikinä nähnyt mitään niin vitun hirveää. Oikeasti. Barney näyttää tanssivan voskattakin ihan yhtä nolosti ja Hookyn poseeraukset olivat myös aika vaivaannuttavaa kamaa. Sitten vielä ne loputtomat soittomokat ja Barneyn kammottava jatkuvasti hengästynyt (ihmekös, sillä kessillä!) laulusuoritus, niin voi hoh-hoijjakkaa. Eipä ole odotukset kovinkaan korkealla ensi viikonlopun sähköpiknik-keikalle.
et vaan osaa... helmiä sioille etc. huonoimmillaankin parasta.
No siis hirveää kuraahan se on. Silti parempaa kuin mikään.
Silti parempaa kuin mikään.
kyä näin o
No siis hirveää kuraahan se on. Silti parempaa kuin mikään.
Mutta missä pelaa nuorten miesten kiima?! Voskattu tiehensä?!
http://www.youtube.com/watch?v=cZMUkmUVwBc
Tero saatana, s'olet gay!
No tuolloin piti olla vaan hiljaa ja synkkinä, kulttimaine rok rok. Kaikki kiteytyy Morrisin silmien pyörimiseen haastattelussa.
http://www.new-order.net/no/audio/
Se kuuluisa EGG:n sisältämä keikka viime kesän Torinosta ja paljon muuta kivaa.
Oli se vaan yllättävän kova. Eivät taineet ees olla kännissä? Voi olla, että olin belle & sebastianista herkistyny, mutta meinas kyynel tirahtaa kun Ceremony pärähti käyntiin. Mitään vastaavaa ei tapahtunut edes Radioheadin keikalla. "This song was written within four weeks of Ian Curtis' death. This song is called Ceremony"
en ole kolmekybänen emoboy
Moni biisi toimi aivan mojovasti, siis lähinnä sillon kuin sumner keskittyi laulamiseen eikä rääkynyt päälle comeoneja niinku love will tear us apartissa...Temptationinkin yritti pilata, mut ei iha onnistunu
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!