You are not logged in.
Indie-iltamiin täytyy mennä piipahtamaan, mutta harmi kun on työvuoro. Onko mun diilerit siellä vielä yhdeltätoista torstaina??
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Indie-iltamiin täytyy mennä piipahtamaan, mutta harmi kun on työvuoro. Onko mun diilerit siellä vielä yhdeltätoista torstaina??
Jos meikää meinaat, niin oon siellä kyllä koko illan.
Järkkä S-Osiksen puolella:
Cullisto
Echo
ASKAP
Tero saatana, s'olet gay!
Dynamossa joku DJ tossa kolmen viikon päästä...
to 17.8.
Dj Josef Matula
vapaa pääsy
Unohtui , eli editoidaan.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
[quote:1fa11d0b71="forssto"][quote:1fa11d0b71="paise"]Häh, soittaako Ceebrot muka vielä nykyään hyviä keikkoja? Pari viime kertaa kun oon nähny, niin biitit on vedetty suoriks, kuultu jopa housea ja hirveetä yleisönhuudatusta.
House [/quote:1fa11d0b71]
yleisönhuudatus
Ei tainnut olla aikaa kuin pariin "teknobiisiin", jotka nekin olivat hyviä. Varsinkin Aie / I Try oli ihan mahtava suoristettuna versiona.[/quote:1fa11d0b71]
Just toi mahtava suoristettu versio sai viimeksi marssimaan keikalta ulos.
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
[quote:0af5f5da6b="ex-kolja"]Dynamossa joku DJ tossa kolmen viikon päästä...
to 17.8.
Dj Josef Matula
vapaa pääsy
Unohtui , eli editoidaan.[/quote:0af5f5da6b]
Päivälle
Pakkototeutettaville biisitoiveille
I love you and dream about the Führer
[quote:c9106149ac="ex-kolja"]Dynamossa joku DJ tossa kolmen viikon päästä...
to 17.8.
Dj Josef Matula
vapaa pääsy
Unohtui , eli editoidaan.[/quote:c9106149ac]
Kuka tunnustaa?
"A repo man's always intense"
[quote:72a95e100d="turkele"]INDIE-ILTAMAT 06 (Osis & Tvo, Rehtorinpellonkatu 4, Turku)
to 27.7. Liput 8e
Lapko, Callisto, Echo Is Your Love, Plain Fade, Lady Escape[/quote:72a95e100d]
Jotta ei jäisi unholaan, niin:
TÄNÄÄN
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:92cab94ad3="Leif Erikson"][quote:92cab94ad3="ex-kolja"]Dynamossa joku DJ tossa kolmen viikon päästä...
to 17.8.
Dj Josef Matula
vapaa pääsy
Unohtui , eli editoidaan.[/quote:92cab94ad3]
Kuka tunnustaa? [/quote:92cab94ad3]
[quote:3f7c324043="forssto"][quote:3f7c324043="turkele"]INDIE-ILTAMAT 06 (Osis & Tvo, Rehtorinpellonkatu 4, Turku)
to 27.7. Liput 8e
Lapko, Callisto, Echo Is Your Love, Plain Fade, Lady Escape[/quote:3f7c324043]
Jotta ei jäisi unholaan, niin:
TÄNÄÄN[/quote:3f7c324043]
on hyvä jäädä kotiin
TURKU people!!!!!!!!
oon hiukan kusessa kun turku-ystäväni ovat muitten kiireitten takia
jättäytymässä pois keikkajärkkäyspuuhista ja tämä asettaa vaakalaudalle paljonkin. koska ulkomaan ihmeille olisi saatava tampereen lisäksi ainakin turkuun ja helsinkiin keikat että voisi mitenkään saaha tarpeeksi razaa.
ja muutenkin, jos samat tyypit koko ajan asialla niin typerästi leimautuu homma. dynamo lienisi edelleen ainoa paikka (vai voisko monkki toimia?)
mutta kuitenkin lehtisen kanssa pitäisi siis ilmeisesti asiat sumplia.
jos saisi jotain uusia toimijoita mukaan joilla olisi aikaa ja energiaa niin koko homma voisi saada aiva uutta kaivattua potkua!!!
aikaisemmin dynkyssä oli aina keskiviikkoisin nää jutut, nyt taitaa olla torstai koska keskiviikkoisin on rock´n´roll high school ja viikonloppuisin ihan muut sfäärit. eli siis, jos saatanan laadukas, metsäfolk - noise - jazz - pop - ihanmikävaan omaperäinen MUSIIKKI kiinnostaa niin let´s vitun make it happen HÄ!!! kuka tahansa pystyy "siihen"
THE TIME IS NOW!!
arttu / mental alaska
let me fall out of the window
with confetti in my hair
[quote:486841aee0="artsy"]TURKU people!!!!!!!!
jättäytymässä pois keikkajärkkäyspuuhista ja tämä asettaa vaakalaudalle paljonkin. koska ulkomaan ihmeille olisi saatava tampereen lisäksi ainakin turkuun ja helsinkiin keikat että voisi mitenkään saaha tarpeeksi razaa.
ja muutenkin, jos samat tyypit koko ajan asialla niin typerästi leimautuu homma. dynamo lienisi edelleen ainoa paikka (vai voisko monkki toimia?)
jos saisi jotain uusia toimijoita mukaan joilla olisi aikaa ja energiaa niin koko homma voisi saada aiva uutta kaivattua potkua!!!
aikaisemmin dynkyssä oli aina keskiviikkoisin nää jutut, nyt taitaa olla torstai koska keskiviikkoisin on rock´n´roll high school ja viikonloppuisin ihan muut sfäärit. eli siis, jos saatanan laadukas, metsäfolk - noise - jazz - pop - ihanmikävaan omaperäinen MUSIIKKI kiinnostaa niin let´s vitun make it happen HÄ!!! kuka tahansa pystyy "siihen"
THE TIME IS NOW!!
arttu / mental alaska[/quote:486841aee0]
Noniin turkulaiset, you can talk the talk but can you walk the walk?!?!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:5d85c9997e="artsy"]TURKU people!!!!!!!!
THE TIME IS NOW!!
arttu / mental alaska[/quote:5d85c9997e]
Mitä tuo käytännössä tarkoittaisi? Voisi noin periaatteessa kiinnostaa ja Lehtisen kanssa on yhteydet jonkinmoisissa käsissä... En lupaa mitään, jne., ja on mainittava, että sana "energia" epäilyttää, koska tuota minulla - jos jollakulla - ei ole.
morsk
ite oon käytännössä jo sähköpostitse ollut yhteydessä ja asia on muhimassa. vaan aika mahdottomaksi se jossain vaiheessa käy eri kaupungista käsin noita kikkailla. julisteiden tekemiseen ja levittämiseen olen jo saanut värvättyä ryhmää ihan hyvin. käytännössähän tuossa ei nyt paljoa ole, varata päivät ja "edustaa" lähinnä, hieman lähempi konkreettinen kontakti. plus yleinen sanan/vibojen levittäminen, hehe. koska jos tavallaan uusia tyyppejä saatais tähän kuvioon mukaan niin se vahvistaisi vaikutelmaa siitä, että tällaiselle toiminnalle löytyy mielenkiintoa muutenkin kuin vain tämän tietyn pikkuporukan sisältä. ei ehkä ole yhtä helppo kieltäytyä kun lähestyjä onkin jostain muusta "lokerosta". näin tämä homma voisi oikeastikin alkaa kasvamaan kunnolla! tai sitten järkeilyni on taas kerran aivan päin persettä. meinaan nyt tulee sellanen viba että nää tapahtumat luokitellaan etukäteen liian selkeästi. onk täs mitään järkeä?
artsy
>Mitä tuo käytännössä tarkoittaisi? Voisi noin periaatteessa kiinnostaa ja >Lehtisen kanssa on yhteydet jonkinmoisissa käsissä... En lupaa mitään, >jne., ja on mainittava, että sana "energia" epäilyttää, koska tuota >minulla - jos jollakulla - ei ole.
let me fall out of the window
with confetti in my hair
Hmm-mmm. Huomennapa oisi dynamossa Danny Cavanagh, eli Anatheman pääjehu. Pitäisiköhän tuonne oikeasti mennä, mitähän olisi luvassa...?
Ajattelin käydä katsomassa, mikäli jaksaa. Soittelee vissiin jotain omia biisejä (Anathemaa?) ja kovereita.
Hmm-mmm. Huomennapa oisi dynamossa Danny Cavanagh, eli Anatheman pääjehu. Pitäisiköhän tuonne oikeasti mennä, mitähän olisi luvassa...?
Mikä se on ja mitä se pelaa, että jos jaksaisi tulla suoraan töistä paikalle? Ei kyl ihan mitään diibaa jaksa kattella...
[quote:e0db8a2f26="turkele"]Hmm-mmm. Huomennapa oisi dynamossa Danny Cavanagh, eli Anatheman pääjehu. Pitäisiköhän tuonne oikeasti mennä, mitähän olisi luvassa...?
Ajattelin käydä katsomassa, mikäli jaksaa. Soittelee vissiin jotain omia biisejä (Anathemaa?) ja kovereita.[/quote:e0db8a2f26]
Eiks tuo o tehnyt levyllisen Nick Drake -kovereita tai jotain? Saatan myös sekoittaa johonkuhun toiseen...
[quote:d11c774b8f]Sinä ja avecisi olette tervetulleita kanssamme NRJ In The Park -konserttiin Elysee-arenalle 1.9.2006 klo 18.30
Illan esiintyjinä:
- So Called Plan
- Poets of the Fall
- Ana Johnsson
- Happoradio
- Katri Ylander sekä
- LORDI !![/quote:d11c774b8f]
Vituttaa ehkä eniten, että oon tuolloin matkalla Ruotsiin, muuten olisin varmasti mennyt.
Työpaikan kautta tämä.
[quote:97925d70ae="leposi"][quote:97925d70ae]Sinä ja avecisi olette tervetulleita kanssamme NRJ In The Park -konserttiin Elysee-arenalle 1.9.2006 klo 18.30
Illan esiintyjinä:
- So Called Plan
- Poets of the Fall
- Ana Johnsson
- Happoradio
- Katri Ylander sekä
- LORDI !![/quote:97925d70ae]
Vituttaa ehkä eniten, että oon tuolloin matkalla Ruotsiin, muuten olisin varmasti mennyt.
Työpaikan kautta tämä.[/quote:97925d70ae]
Anna liput silti jollekin musiikkia rakastavalle foorumistille. (Ei mulle, en myöskään pääse tuolloin).
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Anna liput silti jollekin musiikkia rakastavalle foorumistille. (Ei mulle, en myöskään pääse tuolloin).
Emmä jaksa säätää. Pitäis mailaa ja niinku ilmoittautua eka. Tai ehkä jätän Pop Dakarin väliin. Nii tuleeks joku horo täältä sinne?
[quote:10b576ef5d="ex-kolja"]Dynamossa joku DJ tossa kolmen viikon päästä...
to 17.8.
Dj Josef Matula
vapaa pääsy
Unohtui , eli editoidaan.[/quote:10b576ef5d]
Voi perse! Tuo on taiteiden yönä, tajusin juuri. Siellä voi oikeesti olla muitakin kuin pari kaveria... :?
[quote:ffebfa0489="ex-kolja"][quote:ffebfa0489="ex-kolja"]Dynamossa joku DJ tossa kolmen viikon päästä...
to 17.8.
Dj Josef Matula
vapaa pääsy
Unohtui , eli editoidaan.[/quote:ffebfa0489]
Voi perse! Tuo on taiteiden yönä, tajusin juuri. Siellä voi oikeesti olla muitakin kuin pari kaveria... :?[/quote:ffebfa0489]
turussakin taiteiden yö? ja viikkoa liian aikaisin?? no ei muuta ku soitat taidemuzaa sit.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
[quote:0892f5754b="psychocandy"][quote:0892f5754b="ex-kolja"][quote:0892f5754b="ex-kolja"]Dynamossa joku DJ tossa kolmen viikon päästä...
to 17.8.
Dj Josef Matula
vapaa pääsy
Unohtui , eli editoidaan.[/quote:0892f5754b]
Voi perse! Tuo on taiteiden yönä, tajusin juuri. Siellä voi oikeesti olla muitakin kuin pari kaveria... :?[/quote:0892f5754b]
turussakin taiteiden yö? ja viikkoa liian aikaisin?? no ei muuta ku soitat taidemuzaa sit.[/quote:0892f5754b]
Popedaa?!
Voi perse! Tuo on taiteiden yönä, tajusin juuri. Siellä voi oikeesti olla muitakin kuin pari kaveria... :?
Hah. Just tajusin kans tuon tänään duunissa. Hurjaa. Jos sua pelottaa niin voin juosta omat pallomekkolevyt kotoa
sun pitää soittaa nirvanaa kånnisille massoille!
Ajattelin itse asiassa soittaa... Drain Youn heti Animal Collectiven Phantomin perään.
Ei tuolla ole oikein mitään muuta kiinnostavaa kuin tämä:
LA 23.9. klo. 18:00
ent. Domino
Evan Parker (UK)
Chris Corsano (USA)
All that's best in the world of jazz
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.