You are not logged in.
Edge of darkness katottu. Yksi parhaista sarjoista mitä olen nähnyt.
Gibsonin tähdittämää leffaa en halua nähdä.
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
[quote:6cd2f36c42="asleep"]Edge of darkness katottu. Yksi parhaista sarjoista mitä olen nähnyt.
Gibsonin tähdittämää leffaa en halua nähdä. [/quote:6cd2f36c42]
Onko sulla tää dvd:llä? Voisin lainata.
[quote:553931b1e1="stratum"][quote:553931b1e1="asleep"]Edge of darkness katottu. Yksi parhaista sarjoista mitä olen nähnyt.
Gibsonin tähdittämää leffaa en halua nähdä. [/quote:553931b1e1]
Onko sulla tää dvd:llä? Voisin lainata.[/quote:553931b1e1]
Joo ja joo.
ystävällisesti käyttäytynyt sika sekä lepäilevä pesukarhu
[quote:c6cb42f966="asleep"]Edge of darkness katottu. Yksi parhaista sarjoista mitä olen nähnyt.
Gibsonin tähdittämää leffaa en halua nähdä. [/quote:c6cb42f966]Ihan helvetin hyvä. Gibsonin tuotoksesta riitti trailerin kattominen puoliväliin. Sen Singing Detectiveä välttelen jatkossakin.
"No more mistakes, like the last one."
^ Tuon sarjan alkamista kyllä tosiaan odotellaan jo kovasti. Varsinkin kun katsoin saman tuotantoporukan erinomaisen Band of Brothersin tässä joulun aikoihin.
Housen 4. tuotantokautta voisi alkaa seurata maikkarilta torstaina. Muistais vaan, että mihin se 3. tuotantokausi päättyi.
Caprica alko lupaavasti, joten ryhdyn seuraamaan sitä. Sen verran erikoinen konsepti on kuitenkin, että pahoin pelkään niin perus-sci-fi- kuin Galactica-fanienkin vierastavan sitä. Toivottavasti ei ole aivan niin totaalifloppi katsojalukujen kannalta, että saisivat edes yhden kokonaisen tuotantokauden tehtyä.
SGU:n eka kausi jatkuu vasta huhtikuussa aiemmin ilmoitetun helmikuun sijaan. Hasittakaa
Tremeä odottelen myös mielenkiinnolla.
Sent from my iPhone 16
Milloin se wampyyri sarja alkaa
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Milloin se wampyyri sarja alkaa
maaliskuussa http://tv2.yle.fi/juttuarkisto/ajankoht … yridraamaa
Iltalypsy
Nykyajan poliittiset satiirit on ihan surkeita verrattuna tuohon mestariteokseen.
Eilen tuli mahtava EU-aiheinen jakso
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Tykkäsin ihan tuosta Kallio-sarjasta. Neloselta tullee. Niitten nettisivuilta katoin ton ekan jakson tai jotain. Se oli ihan hauska, joo, siis se Tuoli. Yllätti. Aion katsoa lisää, jos vaan sieltä sivuilta voi kattoo.
The Office (US)
30 Rock
Community
Chuck
House
Lost
The Big Bang Theory
Damages
Burn Notice
seuraako joku vielä flashforwardia?
en tajua miksi vielä jaksan, onneton tekele ja meinaan aina nukahtaa kesken, vaimo lopetti seuraamisen jo kahden jakson jälkeen mutta meitsi on vielä sinnitellyt
Lamastalgia on kyl hieno sarja. Syväluotaava ote, monitasoisesti kerrotaan tärkeästä asiasta. Meidänkin perheestä loppui ruoka tuolloin, olihan se karua aikaa!
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Joo katoin kans ite viime jakson ja tykkäsin kovasti. Pitää katsoa loputkin. 90-93 oli varsin mielenkiintoista aikaa meilläkin kun oltiin just muutettu omakotitaloon, asunto- ja autolaina, faija jäi työttömäksi ja mutsin paska palkka pieneni.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Joo katoin kans ite viime jakson ja tykkäsin kovasti. Pitää katsoa loputkin. 90-93 oli varsin mielenkiintoista aikaa meilläkin kun oltiin just muutettu omakotitaloon, asunto- ja autolaina, faija jäi työttömäksi ja mutsin paska palkka pieneni.
Mun ainoa herkku oli väripyyhekumi tuolloin
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Nää Deadwoodin hahmot on jotain ihan käsittämättömän hienoa. Rakastan tätä sarjaa!
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
oli muuten hyvä kotikadun jakso, katoin siis ton viime lauantain
Nonni, Deadwood vähän hajosi käsiin kolmannella kaudella. Liikaa ihmisiä ja liian vähän aikaa. Muuten kerrassaan mainio sarja täydellisine hahmoiseen.
Seuraavaksi Pasilan kimppuun ja sitten Lostin uusintakierros. Sen jälkeen sarjamaailma näyttää tyhjältä. Ehkä voisi katsoa Band of Brothersin ja Pacificin. Sit en tiijä ennee.
flashforward ja lost, vittu mitä paskaa molemmat
vähän kyllä sama mut pitää seurata
Frendit. Uudestaan!
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
DBGenen reaktiota odotellessa...
Mad Meniä tullut tankattua, toinen kausi puolessa välissä ja hyvä meno kyllä tässä sarjassa.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Yleltä tullut nyt katsottua brittisarjaa Hiljainen todistaja. Jos nyt rumasti sanotaan niin lievä brittiversio CSI:stä, mutta ilman CGI-animaatioita pitkin valtimoita ja muuta kakkaa. Siis astetta todentuntuisempi (en kyllä tiedä minkälaista toi on oikeasti, tai sen mitä nyt on Homicidesta oppinut ), tai laitetaan pari astetta samalla. Ja kun aikaa on 1h 40min, niin vähän eri meininki. JA, Harrya esittävä Tom Ward on aika hottistapaus:
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Mullan alla -uusintoja
+ jos teemalta tulee jotain hyviä leffoja/dokkareita
Weeds
-
weedsin nyt suomessa näkyvä kausi on ollu selkeästi huonompi kuin aikaisemmat. tuo meksikomeininki ei kolahda ja kevin nealonia enemmän ruutuun please
housen nyt suomessa näkyvä kausi on ollu selkeästi parempi kuin aikaisemmat. tuo lääkärikokelaiden pudotusmeininki kolahtaa ja jennifer morrisonia enemmän ruutuun please
JA, Harrya esittävä Tom Ward on aika hottistapaus:
Toihan näyttää ihan Lauri Tähkältä.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.