You are not logged in.
En tiijä miksi mutta Antonyn jutut ei kiinnosta pätkääkään. Tilastonikkareille tiedoksi.
Joo. Siitä EP:stä jaksoin hetken innostua, mutta nyt tuntuu siltä etten jaksa käydä tuota uutta ainakaan heti ostamassa. Mieleni ei nyt tällasita musiikkia tällä kertaa halaja.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Tämähän on ehkä parempi kuin A&J:n debyytti. Ainakin selvästi parempi kuin lintulevy.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Hommaan debyn vielä joskus. Tämä on lupaus. Syön hatullisen paskaa, jos en hommaa. Saa ottaa talteen.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Hommaan debyn vielä joskus. Tämä on lupaus. Syön hatullisen paskaa, jos en hommaa. Saa ottaa talteen.
selvä
SMAA!
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Oikein hieno keikka oli. Tavastian keikan kaltaiseen hurmioon en päässyt, mutta lähelle kuitenkin.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Oikein hieno keikka oli. Tavastian keikan kaltaiseen hurmioon en päässyt, mutta lähelle kuitenkin.
Omat muistikuvat Tavastian keikasta on melko hämärät, joten julistan tämän kerran paremmaksi! Mahtava bändi sai aikaan hyvöt hulinat paikoitellen, mm. Fistful of Love heräsi ihan uudella tavalla henkiin keikalla. Vaikka sitä on tullut kuunneltua varmaan yli sata kertaa, live-versiointi muistutti uudella tavalla miten mahtava biisi se tosiaan on! Diggailin myös keikkasetin "draaman kaaresta". Ensin uusia biisejä, sit hulinaa ja ulinaa ja vanhoja juttuja sekä harvinaisempaa settiä sopivassa suhteessa ja päätös uuden levyn heikoimmalla biisillä, joka livenä muuttui varsin kelvolliseksi. En kuitenkaan rakastunut vieläkään Aeoniin.
Encoret sitten
Ihana tyyppi kyl kyl!
Mangojauhe goddamn.
[quote:046589e898="ginipoika"]Oikein hieno keikka oli. Tavastian keikan kaltaiseen hurmioon en päässyt, mutta lähelle kuitenkin. [/quote:046589e898]
Omat muistikuvat Tavastian keikasta on melko hämärät, joten julistan tämän kerran paremmaksi! Mahtava bändi sai aikaan hyvöt hulinat paikoitellen, mm. Fistful of Love heräsi ihan uudella tavalla henkiin keikalla. Vaikka sitä on tullut kuunneltua varmaan yli sata kertaa, live-versiointi muistutti uudella tavalla miten mahtava biisi se tosiaan on! Diggailin myös keikkasetin "draaman kaaresta". Ensin uusia biisejä, sit hulinaa ja ulinaa ja vanhoja juttuja sekä harvinaisempaa settiä sopivassa suhteessa ja päätös uuden levyn heikoimmalla biisillä, joka livenä muuttui varsin kelvolliseksi. En kuitenkaan rakastunut vieläkään Aeoniin.
Encoret sittenIhana tyyppi kyl kyl!
Edellinen Kultsan keikka jäi valovuosien päähän Tavastian keikasta, ja se mielessä en edes viittiny enää tälle lähteä. Hyvä kuitenkin, jos oli mieleen...
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Pääsin plusykkösenä sattumalta tänne keikalle. Oli kyllä todella vaikuttavaa menoa. Settilista oli todella hyvin rakennettu ja jaksoi kantaa loppuun asti täydellisesti. Epilepsy Is Dancing, Cripple and the Starfish ja Hope There's Someone omat illan kohokohdat
[quote:0d92350288="tiptoo"][quote:0d92350288="ginipoika"]Oikein hieno keikka oli. Tavastian keikan kaltaiseen hurmioon en päässyt, mutta lähelle kuitenkin. [/quote:0d92350288]
Encoret sittenIhana tyyppi kyl kyl![/quote:0d92350288]
Edellinen Kultsan keikka jäi valovuosien päähän Tavastian keikasta, ja se mielessä en edes viittiny enää tälle lähteä. Hyvä kuitenkin, jos oli mieleen...
Edellistä kultsan vierailua en nähny ja mulle se Tavastian keikka jätti levyihin innostuneena vähän valjun maun, en oikein osaa edes eritellä miks ei toiminu, en vaan päässy siihen musan draamaan siellä käsiksi. Sen takia yllätyinkin miten upea toi lauantain keikka oli. Jotenkin sovitukset toimi tosi hienosti, oli paljon dynamiikkaa soitossa ja Antonyn ääni kuulosti helkarin vahvalta. Rumpuja olis herra rumpali voinu lyödä vähän hiljempaa, tulivat kohtuuttoman lujaa muuhun soittoon nähden.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Oli kyllä hieno keikka. Ja homoin välispiikki ikinä, siinä kerrottiin Thorin näköisestä taksikuskista.
Oli kyllä hieno keikka. Ja homoin välispiikki ikinä, siinä kerrottiin Thorin näköisestä taksikuskista.
Tälle kyllä
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
CRAZY IN LOVE!!!
[quote:6903c6d218]Antony and the Johnsons Release Double A-side Single, Continue Euro Tour
MUSIC NEWS - Antony and the Johnsons have announced an August 4, 2009 USA release of Aeon/Crazy in Love, a double A-side single on CD and 7 through Secretly Canadian; and on August 3rd in Europe and UK on 7 through Rough Trade. Aeon is one of the highlights of the critical and commercial smash album The Crying Light which debuted at #1 on the European charts. Antony and the Johnsons earnest and impassioned cover of Beyonces Crazy in Love, a long time live favorite, is being released officially for the first time.
http://www.musicnewsnet.com/2009/06/ant … -tour.html[/quote:6903c6d218]
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Uusi Swan Lights -niminen pitkäsoitto ilmestynee syksyllä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Antony and the Johnsons will release their new album, Swanlights, on October 4th in Europe and the UK via Rough Trade, and October 5th in the US via Secretly Canadian. Abrams Image will simultaneously release a special edition of Swanlights which will include the CD inside a 144 page art book containing Antonys paintings, collages, photography and writing.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Taidan pysyä vain musiikissa Antonyn osalta, mutta... can't wait!
1. Everything Is New
2. The Great White Ocean
3. Ghost
4. Im In Love
5. Violetta
6. Swanlights
7. The Spirit Was Gone
8. Thank You For Your Love
9. Fletta (feat. Bjork)
10. Salt Silver Oxygen
11. Christinas Farm
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
tää coveroi oneohtrix point neveriä jollain 7":lla. toisen puolen remixin on tehnyt fennesz ja kannet stephen o'malley
oneohtrix point never taitaa olla joku kuumin nimi koskaan, ku eiks kempsut tai jotkut mistä hantta tykkää kans tehny sen kans jonkun splitin.
enpä oo jaksanu kuunnella antonya juuri ollenkaan sen edellisen levyn ilmestymisen jälkeen. Kyllähän tuo uusinkin tulee tsekattua sit aikanaan, ei vaan oikein innosta enää yhtään.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
oneohtrix point never taitaa olla joku kuumin nimi koskaan, ku eiks kempsut tai jotkut mistä hantta tykkää kans tehny sen kans jonkun splitin.
juu, hipsterein nimi ikinä :oops:
ja niin uugee ettei niille ees oo omaa otsikkoa täällä
EI KIINNOSTA
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
ehtihän tuo koko EP jo vuotaa. vois ehkä kuunnella tänään jos jaksaa.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
EP kuunneltu. Nimikappale on erinomainen, mutta muuten jää kyllä hieman vaisuksi. Melkein tekisi mieli jättää Antony pelkästään Imagine-coverin takia. Maailman paskin kappale.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Ei toi ny oikein.
EP kuunneltu. Nimikappale on erinomainen, mutta muuten jää kyllä hieman vaisuksi. Melkein tekisi mieli jättää Antony pelkästään Imagine-coverin takia. Maailman paskin kappale.
Smaa. Mun mielestä oli kornia ja ihan liian ilmeistä tehdä se Knockin' On Heavens Door -coverikin, siitä huolimatta että Dylanin originaali onkin niin hieno. Imagine vaan on kammottava biisi joka saa ajattelemaan Lennonin persoonan miinuspuolia.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan