You are not logged in.
Ota siika pois
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
on muuten saatanan kovia ryyppäämään, kahen kilon siika nousi pois varmaan vitosen humalas...
mut onko yhtä kovia ku ruutanat?
Särjet ei ryyppää, ne on vaan iisisti cool
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
ruutanat on aika outoo sakkia, kukaan ei oikeen ymmärrä, ei niiden puheesta saa aamutotin jälkeen mitään otetta, oishan mulla pari tarinaa...
särjet on kaikki kusipäitä
asiakeskustelulle vielä
särjet on kaikki kusipäitä
Mitä sä sanoit?
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Tynnyrissä elämisestä tuli mieleen, että viikonloppuna kävi ilmi, että yksi kaverini ei ollut koskaan nähnyt kahen kilon siika -videota
Mä katoin sen ekaa kertaa jotain pari viikkoa sitten.
Smaa, eiks koko helmikuu pitäny olla aikaa miettiä?
en ole kolmekybänen emoboy
Tynnyrissä elämisestä tuli mieleen, että viikonloppuna kävi ilmi, että yksi kaverini ei ollut koskaan nähnyt kahen kilon siika -videota
Siskosta paljastui just sama piirre. Hämmentävää.
Älä päästä painiks sitä
Aika hullua, toivottavasti ei ilmene enää uusia tapauksia.
Valitettavasti on käynyt rosvo.
[quote:b33b20518b="turston"]Tynnyrissä elämisestä tuli mieleen, että viikonloppuna kävi ilmi, että yksi kaverini ei ollut koskaan nähnyt kahen kilon siika -videota [/quote:b33b20518b]
Siskosta paljastui just sama piirre. Hämmentävää.
Kyllä mä parisen viikkoa sitte esittelin ihmisille jotka ei o nähny ja veikkaan kyllä, että tollasia löytys lisääkin.
siika?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
bzort glorf bööth
[quote:2eb1ea7ccc="turston"]Tynnyrissä elämisestä tuli mieleen, että viikonloppuna kävi ilmi, että yksi kaverini ei ollut koskaan nähnyt kahen kilon siika -videota [/quote:2eb1ea7ccc]
Mä katoin sen ekaa kertaa jotain pari viikkoa sitten.
sama
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:0d60739952="Skeletonni"][quote:0d60739952="turston"]Tynnyrissä elämisestä tuli mieleen, että viikonloppuna kävi ilmi, että yksi kaverini ei ollut koskaan nähnyt kahen kilon siika -videota [/quote:0d60739952]
Mä katoin sen ekaa kertaa jotain pari viikkoa sitten.[/quote:0d60739952]
sama
NO MUTTA POPE
hurjat paljastukset tänä iltana, ensin se sieni homma ja nyt
miten joku voi olla tällä foorumilla eikä oo katsonu siikavideota
OTA SIIKA POIS
[quote:989130a75d="psykokarkki"]http://www.tinymixtapes.com/features/fa … 009-100-81
ehkä jopa vähemmän hipsteriä, enempi indietä, sen vanhemmassa merkityksessä
toistaiseksi vain sijalle 61 asti, huomenna paljastuu lisää [/quote:989130a75d]
Enää puuttuu kakskymmentä "parasta".
"A repo man's always intense"
[quote:4035a22007="Leif Erikson"][quote:4035a22007="psykokarkki"]http://www.tinymixtapes.com/features/fa … 009-100-81
ehkä jopa vähemmän hipsteriä, enempi indietä, sen vanhemmassa merkityksessä
toistaiseksi vain sijalle 61 asti, huomenna paljastuu lisää [/quote:4035a22007]
Enää puuttuu kakskymmentä "parasta".[/quote:4035a22007]
toistaiseksi vasta yksi animal collective, mahtuuko huipulle enää muita
EDIT: muita kuin ac-levyjä siis
Meinasin jo perustaa äänestystopikin, mutta tajusin, ettei olla vieläkään sovittu sitä pisteytystä.
Meinasin jo perustaa äänestystopikin, mutta tajusin, ettei olla vieläkään sovittu sitä pisteytystä.
eikö shanksilla ollu ihan hyvä ehdotus? en tosin nyt muista sitä
kahen kilon siialle kuitenkin täydet pisteet
^ toi on mun mielestä ihan hyvä, tosin 20 levyy on aika vähän, vai tehääx joku suomi 20 ja ulkomaat 20 kun joku tommosta erotteluakin ehdotti?
Onko tuo kerroin tarpeellinen?
Niin paljon on kyllä kuulematta, että kymmenen vuoden päästä varmaan on minun 2000s-top-lista muuttunut melki kokonaan.
^ toi on mun mielestä ihan hyvä, tosin 20 levyy on aika vähän, vai tehääx joku suomi 20 ja ulkomaat 20 kun joku tommosta erotteluakin ehdotti?
ei missään nimessä erikseen kotimaisia ja ulkomaisia. olen ehdottomasti sitä mieltä että ne pitää saada samaan listaan.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
no pl mut 20 ei kyl millään riitä
luulisin
^Kyllä se 20 varmasti monelle riittää ihan hyvin. Siinäkni jo tekemistä kun todellisia klassikkoalbumeja yrittää listata. Tosin voihan näistä äänestyksenkin järjestää?
Selvennyksen vuoksi ehkä toi ylempänä esitetty "kerroin" voidaan jättää pois. Onhan siinä tarpeeks tasoitusta kun pisteytys on mainitunlainen.
periaatteessa kerroin ois ihan hauska mut toisaalta ehkä se keskinkertaistaa tuloksia? mutjoo, oisko tällä selvä vai haluuko joku vielä vääntää asiasta
Entäs jos 25 parasta? Sekin auttais mun listaa kovasti.
20 on kyl ihan riittävä.