You are not logged in.
Toi tän sivun alussa ollut Arcade Fire avautuminen oli pahinta bullshittiä mitä oon hetkeen internetistä lukenut.
no sovitaan vaikka näin sitten koska pyhiin lehmiinhän ei saa koskea vaikka pihvi on loppu (ja loppuhan se oli. what's a boy to do?) mutta kaikkeen on toki ratkaisu, lähetko haitille mun kans?
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Kolmas Nainen. Paskaaaaaaa.
Paskinta juuri ikinä -topikissa nämä.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Prince Of Assyria.
I knew you'd come.
Oliskohan tää Mars Volta oikeasti maailman paskin bändi? Eiku unohdin Opethin. No, samalla viivalla nää noloilee ja homoilee.
Esim Yö ja Mamba on paljon parempia bändejä ku nää menkkavereltä maistuvat megajunttibändit.
Mars Voltalle täytyy antaa varovaista peukkua kyl siitä, että Jon Theodore oli niiden remmissä joskus. Sehän soittaa Ease Down The Roadilla tosi maukkaita jatyylikkäitä komppeja. Muutenkin fiksu kaveri varmaan kun lähti kiitämään apinalaumasta ja jätti Sirkku Lavalan ja Homo Kakkosen uppoavaan pellelaivaan.
Tia-Maria
Mitä yhdestä särkyneestä sydämestä (Melodia kuin Under The Bridge, mut parempana)
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Mitä yhdestä särkyneestä sydämestä (Melodia kuin Under The Bridge, mut parempana)
+
Kytkin paskana.
Hyvä biisi, jossa on hyvät sanat
hei kamoon jotain rajaa, yö voi olla ihan ok mut mamba on kyl hirveintä skeidaa ikinä ja tero vaara sellanen läskipäinen kusipää-rasisti :angry::center:
hei kamoon jotain rajaa, yö voi olla ihan ok mut mamba on kyl hirveintä skeidaa ikinä ja tero vaara sellanen läskipäinen kusipää-rasisti :angry::center:
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
enkä ymmärrä miksi mars voltaa pitäis verrata yöhön ja mambaan. kaikkihan ne on paskaa, muuta yhteistä keskenään niillä ei ole.
niin, paska provohan tuo sun viestis oli, jos vaikka teekki olis paikalla
Nyt just fst:llä vetää joku aika kova keskiaikaprogeheavymetalthunderperse-bändi. Tinapillikin mukana repertuaarissa.
Husky Rescue. Etenkin laulaja.
[quote:b1cf1e0836="Neuvostoliitto"]Oliskohan tää Mars Volta oikeasti maailman paskin bändi? Eiku unohdin Opethin. No, samalla viivalla nää noloilee ja homoilee.
Esim Yö ja Mamba on paljon parempia bändejä ku nää menkkavereltä maistuvat megajunttibändit.
Mars Voltalle täytyy antaa varovaista peukkua kyl siitä, että Jon Theodore oli niiden remmissä joskus. Sehän soittaa Ease Down The Roadilla tosi maukkaita jatyylikkäitä komppeja. Muutenkin fiksu kaveri varmaan kun lähti kiitämään apinalaumasta ja jätti Sirkku Lavalan ja Homo Kakkosen uppoavaan pellelaivaan.
Tia-Maria
Mitä yhdestä särkyneestä sydämestä (Melodia kuin Under The Bridge, mut parempana) [/quote:b1cf1e0836]
Jaa täällä on lähteny provoilut oikeen isosti lavasta
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Mars Volta ja Opeth = PASKAA
Ease Down The Roadin rumputyöskentely = Neroo
Missä provo?
Olohuoneen sohvaan juutuin katselemaan noitakuvia = fever rayn levynkansi
Missä provo?
[quote:f860be1d98="kikke"]
Jaa täällä on lähteny provoilut oikeen isosti lavasta [/quote:f860be1d98]
Volta-vihaan vaikuttaa sekin että aina kun klikkaan "Tätä minä nyt kuuntelen"- topikkia, saan eteeni foorumin häiritsevimmän viestin:
[quote:f860be1d98="teekki"]The Mars Volta - Drunkship of Lanterns
23-minuuttinen liveversio, nam. Osaankohan tehdä topikin tänne? [/quote:f860be1d98]
Molempien bändien kaikki albumit livet ja eepeet ja bonusraidat oon kuunnellu useaan otteeseen. Voltalla on pari hyvää hetkeä, Opethissa ällöttää miltei kaikki. Tykkään folkista ja progesta ja hevistä kun ne tehdään hyvin, ja tykkään hyvistä riffeistä ja välillä kikkailustakin. Miljoonan ihmisen mielestä Opeth taitaa noi jutut, mut aina vaan paskemmalta se kuulostaa mun korviin. Örinä ei varsinaisesti haittaa, mutta sekin ehkä tuo noille miinusta. Ne herkistelykohdat on aina samanlaisia. Eikös noi kaveeranneet sen Porcupine Tree -mulkeron kanssa? No, niinhän nää tunarit tais tehdä.
[quote:8a23ff6c8d="Neuvostoliitto"]Volta-vihaan vaikuttaa sekin että aina kun klikkaan "Tätä minä nyt kuuntelen"- topikkia, saan eteeni foorumin häiritsevimmän viestin:
[quote:8a23ff6c8d="teekki"]The Mars Volta - Drunkship of Lanterns
23-minuuttinen liveversio, nam. Osaankohan tehdä topikin tänne? [/quote:8a23ff6c8d]
[/quote:8a23ff6c8d]
tää juttu jaksaa naurattaa
SWEET sillon ku niill'o hard rockimpi vaihde silmässä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Nää Rihannan uudet biisit on kyllä valitettavan hirveitä.
[quote:a4a23ad4d6="Neuvostoliitto"][quote:a4a23ad4d6="kikke"]
Jaa täällä on lähteny provoilut oikeen isosti lavasta [/quote:a4a23ad4d6]
Volta-vihaan vaikuttaa sekin että aina kun klikkaan "Tätä minä nyt kuuntelen"- topikkia, saan eteeni foorumin häiritsevimmän viestin:
[quote:a4a23ad4d6="teekki"]The Mars Volta - Drunkship of Lanterns
23-minuuttinen liveversio, nam. Osaankohan tehdä topikin tänne? [/quote:a4a23ad4d6]
Molempien bändien kaikki albumit livet ja eepeet ja bonusraidat oon kuunnellu useaan otteeseen. Voltalla on pari hyvää hetkeä, Opethissa ällöttää miltei kaikki. Tykkään folkista ja progesta ja hevistä kun ne tehdään hyvin, ja tykkään hyvistä riffeistä ja välillä kikkailustakin. Miljoonan ihmisen mielestä Opeth taitaa noi jutut, mut aina vaan paskemmalta se kuulostaa mun korviin. Örinä ei varsinaisesti haittaa, mutta sekin ehkä tuo noille miinusta. Ne herkistelykohdat on aina samanlaisia. Eikös noi kaveeranneet sen Porcupine Tree -mulkeron kanssa? No, niinhän nää tunarit tais tehdä.[/quote:a4a23ad4d6]
Mars Volta oli kyllä Rock Werchterissä kauheaa paskaa. En tiedä mikä siinä on... Periaatteessa niillä olis kai ainekset vaikka mihin, mutta eivätkö ne sitten osaa kirjoittaa biisejä vai mikä siinä on. Eka EP ja eka levy olivat kuitenkin ihan kohtuullisia. Opethilla on mun mielestä paljonkin kovia biisejä, mutta aika harvoin sitä jaksaa silti kuunnella. Roundhouse Tapes-live taitaa olla paras kuulemani levy niiltä... Livenä kiinnostaisi joskus tsekata. Ja kyllähän se Wilson niitä on tuottanut ja sen kyllä tosiaan kuulee...
Kolmannesta naisesta en ole ikinä välittänyt, mutta nauratti kun olin kuullut sen Spotify-mainoksen "Suomirokin kuuma kivi Kolmas Nainen on palannut" (tai jotain sellasta). Tais olla kuitenkin "kuuma nimi".
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Kuulin tänään radiosta jonkun biisin joka kuulosti pelottavan paljon suomennetulta versiolta nimenomaan Baseballsin Umbrellasta. Kyseessä Radio Suomi, joten ei ollu se mukahauska huumoribiisi mitä Youtube tarjoo heti.
Toivon että oon kuullu väärin
Vampire Weekend.
Jestas mitä huttua
how they run this show.
[quote:472d4541a2="Hassuttelija"]Vampire Weekend.
Jestas mitä huttua [/quote:472d4541a2]
Mitä mieltä sä olet Animal Collectivesta?
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
[quote:48b45cc738="nordenstam"][quote:48b45cc738="Hassuttelija"]Vampire Weekend.
Jestas mitä huttua [/quote:48b45cc738]
Mitä mieltä sä olet Animal Collectivesta?[/quote:48b45cc738]
Tykkään
how they run this show.
[quote:8bd3e471ff="Hassuttelija"][quote:8bd3e471ff="nordenstam"][quote:8bd3e471ff="Hassuttelija"]Vampire Weekend.
Jestas mitä huttua [/quote:8bd3e471ff]
Mitä mieltä sä olet Animal Collectivesta?[/quote:8bd3e471ff]
Tykkään [/quote:8bd3e471ff]
asiaa
[quote:e425c55682="psykokarkki"][quote:e425c55682="Hassuttelija"][quote:e425c55682="nordenstam"][quote:e425c55682="Hassuttelija"]Vampire Weekend.
Jestas mitä huttua [/quote:e425c55682]
Mitä mieltä sä olet Animal Collectivesta?[/quote:e425c55682]
Tykkään [/quote:e425c55682]
asiaa [/quote:e425c55682]
Vai olisko nimensä veroinen nyt vaan
Olen nyt lukenut antaumuksella tota Luke Haines -autobiografiaa, jossa se haukkuu perusteellisesti kaikki ja kaiken brittipopiin liittyvän. Tulikin sitten mieleen tarkistaa youtubesta, olikos se Elastica tosiaan ihan paskaa.
Ja vittu se oli vieläkin paskempaa kuin muistin, aivan hirvittävää. Arvostiko joku tuota joskus oikeasti?
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
eikö muka oo elasticalle topikkia? hieno yhtye
vähintään yhtä tärkeä ja omaperäinen ku strokes