You are not logged in.
it's a long way to the top (if you wanna rock n roll) yeah. näillä mennään
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Pullo pois.
This must be what jail / I will scratch
Jailbreakin videota tuli viikonloppuna katsottua ja naurettua. Ne muutkin 70-luvun videot on klassikoita. Miten voi olla noin huonoja ja täytyy kyllä sanoa myös, että saattaisivat hyvinkin voittaa rumin bändi-kilpailun... Mutta on niillä toki hyviä biisejä.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Highway To Hell on ehkä paras tanssibiisi ikinä.
Kuudella luokalla vaihdoin koulua. Tutustuin etunimikaimaani ja hänen parhaaseen koulukaveriinsa. Molemmat edellä mainituista pitivät sekä AC/DC:stä että Klamydiasta, mikä aiheutti ongelmia, koska aina kun vierailin hänen luonaan kuuntelimme pelkkää AC/DC:tä, myöhemmin pelkkää AC/DC:tä ja Klamydiaa.
Kyllä minä yritin. Lainasin jopa Back in Black -kasetin, ja väitin sen olevan "ihan hyvä". Taisin kuunnella kerran läpi. Yritin soittaa samalle ystävlle R.E.M.:n Automatic for the Peoplea (silloinen lempikasettini), mutta ei taitanut oikein tippua.
Ei siitä mitään tullut. En koskaan oppinut pitämään tästä, ja me kasvoimme osaksi tämän seurauksena erillemme. Löysin uusia ystäviä/koulukavereita...
...joiden lempibändi oli AC/DC. Hemmetti.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Niin, jos joq indiebändi olisi alkutaipaleillaan takonut kultaa, ja miehistömuutoksen jäljiltä tekisi juustoa (back in black), tämä ei haittaisi, koska alkutuotannon jälkeinen kehnostuminen on vain indierokkiyhtyeiden eristetty ilmiö?
Vielä kun lisätään ala/ylä-asteen sosiaaliset tekijät, pahat pojat pilottitakeissa räkimässä kintuille, niin konstruoidaan edellisen tekstin ja itsenkin ac/dc+monet muut vastaavat bändit -antipatiat.
Mut niinhän se on, että näilläkin se hedelmällinen aika on ollut silloin alkutaipaleella. En tuomitse Wireä Manscapen perusteella, mutta näitä paljon helpommin. Ei siinä, että kaikki Wirestä pitävät välttämättä tästä pitäisivätkään, tai näin tulisikaan olla, mutta kyseessähän on sosiaalisista ja kulttuurisista tekijöistä, ja siitä kun tuntuu että musiikin lajit loppuvat, kaivetaan nekin esiin jotka aiemmin olivat rovio-osastoa.
Et joo, silleen
Jaa-a, minusta Back in Black on parasta aikaa, edelleen, koska en oikein voi sietää Bon Scottin lauluääntä.
Sitä paitsi, ne minun ystäväni eivät olleet pilottitakkisia, kaikkea muuta... Ensin mainittu ex-ystävä oli myös hanuristi ja yläastetoveri luokan priimus.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Sitä paitsi, ne minun ystäväni eivät olleet pilottitakkisia, kaikkea muuta...
Mut mulla oli Ei padasjoella muuta ollukaa...ei siinä, tuli niittenkin kanssa toimeen yya-hengessä, mutta kun olin jo musiikkielitistin siemenen itseeni kylvänyt, heidän makunsa oli auttamatta minulle kamala. Nyt kun sais juuretkin hiuksista vittuun heivattua...
Back In Black on selkeästi näiden paras levy. Ei niitä muita jaksa edes vähää alusta.
Dandy Warholes on muuten tehnyt on kohtuullisen coverin Hells Bellsistä.
<@DBGene> senkin karkki
Jåå no ei se back in black sentään mikään juustonaksu olekaan, kunhan vähän tökin kepillä jäätä....mut enpä itekään niin syvällisesti ole vielä diskografiaan tutustunut, kunhan rokkailin Poweragea kun tään perustin. Se ny ainaki o hyvä
live wire o ehkä maailman paras rokkibiisi <333333333
alxityn kannattanee tarkistaa teoriotaan, väitän että tykkäät tästä enemmän kuin entinen hullu ruispuurosta =)
ei pelkästään tämä kappale,eikä pelkästään se sustain mikä lävistää kappaleen lopussa kaikkeuden...1976! bon scott! bon voyage!
hirveetä indierunkkarimielipidettä täynnä tämäkin otsikko...ottakaa nyt se vittu pois päästänne
saan varmaan bannit jos perustan tänne zz top topikin.........mut vittuku pitäs
Sanotaanko että "Flick of the Switchiin" saakka tuli hyvää musaa, ajoittain jopa loistavaa. "Fly on the Wallista" edespäin on rallalteltu iloista alamäkeä ja "Thunderstruck" on todellakin karseimpia piisejä mitä tiedän, haistakaa entiset yläkerran naapurit pesemätön katiska
Askodisko eli Eissarit kääntyy kuitenkin helposti :n puolelle.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
i've got big balls eiq
mix toi nimi on kirjotettu pienellä?
spåm
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
[quote:a0b4f33f74="psychocandy"]i've got big balls eiq
mix toi nimi on kirjotettu pienellä?
spåm[/quote:a0b4f33f74]
varmaan ollu kapsit päällä ku ollu kello 3 aamulla
perkele, yhessä kaupassa on aina paljon näitten vinyylejä käytettynä, mutta niitten hinnat on pelkkää perseilyä...
no ei pitäs olla vaikee löytää muualtakin, kunhan lakko loppuu. Bon Scottille varaukseton
Bon Scotthan soitti/lauloi aiemmin purkkapopbändissä the Valentines, ja oli skottitaustansa vuoksi mm. taitava säkkipillisti, runpalinakin oli ilmeisesti pätevä, niin ja ryyppääjänä tietty
mulla on high voltage. roknrl
tähtää pönttöön kun seuraavan kerran annat ylen
Mun faija näki AC/DC:n livenä Lontoossa ihan 70-luvun lopussa (1979?), ja kadehdittavaksi ton tekee seikka, että kyseessä oli nimenomaan Bon Scottin AC/DC. Oli keikalla työn puolesta, kun oli silloisen Finnlevyn (nyk. kait Warneria vastaava lafka) PR-päällikkö. Ei siis paikalla varsinaisesti fanina. Sekin on jäänyt tosta vielä mieleen, että lämppärinä soitti nuorten poikien bändi nimeltä Def Leppard. Itte oon nähnyt AC/DC:n livenä kerran, jäähallissa ja oiskohan vuosi ollut 1988.
Kuuntelen tässä pitkästä aikaa Let There Be Rockia. Kyllähän tällainen suoraviivainen "äijämeno" aina välistä jaksaa innostaa. Ei mitään turhaa kikkailua vaan säröriffejä tiukan kompin päälle. Kyllähän Bon Scottinkin laulua ihan hyvin jaksaa, vaikka yleensä taidankin pitää Brian Johnsonia parempana laulajana. Aika jännän kumea rumpusoundi muuten tällä levyllä...
Täytyy kuitenkin loppuun todeta, että on se Black Sabbathin jazzkikkailurummutus & Iommin kitarointi vaan siltikin kovempaa. Mutta hyvänä kolmosena nämä näistä pappahevibändeistä tulevat. Niin ja kakkonen on tietysti Led Zeppelin. Tosin en aina jaksa niitä ihmekikkailuja. Ainakin live-dvd:ltä seurattuna ne tuntuvat todella puuduttavilta.
<@DBGene> senkin karkki
Suuria musiikkihetkiä osa x:
Telttailua armeijassa keskellä metsää, Radiomafian Ulmasella ja Roihalla menossa joku kilpailu, jossa soittajien pitää esittää AC/DC:n kappaleita (sekä laulu- että kitaraosuudet, tietty).
En kyllä ollenkaan ymmärrä kuinka joku voi pitää Brian Johnsonin kautta parempana kuin Bon Scottin...ei mitään järkeä, mutta kukin taaplaa tyylillään...
Powerage on paras, en nyt sit tiiä pitääkö olla hirvee lädivaihde päällä tätä kuunnellakseen, energistä meininkiä siinä missä moni muukin. Enkä kyllä sabbathiin vertailisi ollenkaan...yhteys on se, et molemmilta on tullu levyi 70-luvulla? Mieluummin jopa Van Haleniin, jota on tullut viime aikoina kuunneltua jonkin verran...Fair Warning on pirun hyvä levy, ja deby tietty klassikko Kinks-kovereineen ja atomic punkkeineen
En kyllä ollenkaan ymmärrä kuinka joku voi pitää Brian Johnsonin kautta parempana kuin Bon Scottin...ei mitään järkeä, mutta kukin taaplaa tyylillään...
Lähinnä vertasin vain noita kahta laulajaa toisiinsa. Kyllähän Scottin vaihe kokonaisuudessaan on kovempi kuin Johnsonin, mutta jos yksittäisistä levyistä puhutaan niin Back In Black on minusta silti ykkönen.
Enkä kyllä sabbathiin vertailisi ollenkaan...yhteys on se, et molemmilta on tullu levyi 70-luvulla?
Nimenomaan tuon aikayhteyden vuoksi vertaisin. Eihän ne tosiaan kovin samanlaisia ole, mutta miksei sitä silti voisi vähän verrata... Ja huomaa, että laitoin sen "äijämeiningin" lainausmerkkeihin. Voihan tätä ihan samalla tavalla kuunnella kuin muutakin musiikkia, mutta en minä aina jaksa esim. indiepoppailua, psykedeliaa, punkkia tai heviäkään. Tarkoitin vaan että kun tällasta tekee mieli kuunnella niin sillon toimii.
<@DBGene> senkin karkki
En kyllä ollenkaan ymmärrä kuinka joku voi pitää Brian Johnsonin kautta parempana kuin Bon Scottin...
No tietysti Johnsonin kausi on osaltaan helpommin lähestyttävää, sisältyyhän tälle neljännesvuosisadalle osaltaan yhtä vaille kaikki suuren yleisön tuntemat klassikkoviisut (tai no oikeastaan kahta, oi oi oi), mutta itse kyllä myös pidän Bonia oikeana aitona solistina. Silloin pojat olivat vielä poikia ja meininki oli puhtaan hauskaa.
Powerage on paras
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Lemmy ja Bruce oli käymässä särkänniemen akvaariossa:
Lemmy: kato, ahven.
Bruce: aces high.
Älä päästä painiks sitä
Wanha, mutta hyv... eiq eihän se oikeastaan ole edes hyvä.
Kaivoin muuten pitkästä aikaa Powerragen kuunteluun joskus ennen joulua ja olihan se paljon kovempi kuin muistin. Vois taas joskus kuunnella. Tätä pitää soittaa stratumille ens viikonloppuna Brucen Seeger Sessioneitten, Killersin uuden ja Pmmpin Rusketusraitojen välissä
<@DBGene> senkin karkki
Wanha, mutta hyv... eiq eihän se oikeastaan ole edes hyvä.
on se hyvä, ja piti laittaa tuoreeltaan mut aina unohdin. dementia ei tule... öh... mites "se" olikaan...
[quote:779eeecdd8="Alxity"]Wanha, mutta hyv... eiq eihän se oikeastaan ole edes hyvä.
Kaivoin muuten pitkästä aikaa Powerragen kuunteluun joskus ennen joulua ja olihan se paljon kovempi kuin muistin. Vois taas joskus kuunnella. Tätä pitää soittaa stratumille ens viikonloppuna Brucen Seeger Sessioneitten, Killersin uuden ja Pmmpin Rusketusraitojen välissä [/quote:779eeecdd8]
:lol apua: