You are not logged in.
Pages: 1
Eiks oo topiccii muka Nero mies, avataan niitä keskusteluhanoja ja Full Moon Fever on oikeasti ihan helvetin kova levy. Torpedos ehkä se kovin. Kasaripsykehäröilytkin toimii.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
:sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan:
:sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan::sydan:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ensitutustuminen Tom Petty & The Heartbreakersiin tapahtui vuonna 1981, kun Hesarissa oli vastailmestyneestä Hard Promises-levystä levyarvostelu. Sen verran siinä tuli kehuja, että Tapiolan Heikintorilla sijainneessa Wager-musiikissa kuuntelin levyä ekan kerran. Kolahti heti sen verran, että lp piti ostaa mukaan. Seuraava ostos oli pari vuotta aikasemmin julkaistu Damn The Torpedoes, joka räjäytti ns. pankin. Täydellinen levy, täynnä toinen toistaan parempia biisejä ja saundit ns. kohdillaan!
Kaksi edeltävää levyäkin tuli hankittua aika nopeasti, joista esikoinen haki vielä vähän linjaa, mutta You're Gonna Get It alkaa jo väläytellä, mitä tuleman pitää. Soundillisesti ollaan vielä toki kaukana Damn The Torpedoesin täydellisyydestä, mutta hyviä biisejä levyllä on paljon, kirkkainpana ehkä Magnolia.
Long After Dark ja Southern Accents oli kumpikin hemmetin hyviä levyjä, mutta sen jälkeen tapahtui jotain. Pack Up The Plantation-live ei enää kolahtanut samalla voimalla ja sitä seurannut Let Me Up (I've Had Enough) oli vieläkin vaisumpi. Sen jälkeen menikin tommoset 20 vuotta, ennen seuraavaa ostosta, joka oli Playback-boksi. Ja nyt sitten viime viikolla hankittu Live Anthology-collector-boksi palautti innon lähes 80-luvun alkuvuosien tasolle. No okei, ei ihan, mutta melkein...
Stevie Nicksin kahdelle ekalle levylle tehdyt kimppabiisit Stop Draggin' My Heart Around ja Run To You on myös parhautta!
Ihana mies, ihana bändi!
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Aijuu vielä, kuulin Live Anthologylta ekan kerran Crawling Back To You:n, joka on ehkä kaunein biisi ikinä... Melkein teki mieli hankkia Wildflowers-levy, mutta ei sillä parin Spotify-kuuntelukerran perusteella oo ton verosia biisejä. Ja se live-versio on sitä paitsi parempi...
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
free fallin lyriikat bold huge
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
hohtava jättikyrpä 2008 bold huge vitusti sheeplovee ja kullii
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Johnny Thundersin Hearbreakershän otti näiltä nimensä, koska ei "tollaisesta baaribändistä mitään koskaan tuu"
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
otsikoidaanko näitten arviot suomessa aina niin että siinä esiintyy sana "pettymys"?
Kesän aikana päätin ottaa projektiksi tutustua näihin jostain syystä missaamiini bändeihin, jollainen Tom Petty & Heartbreakerskin oli. Damn The Torpedos tuli hankittua ja hyväksi todettua. Ensin tekstien yksipuolisuus ehkä hieman häiritsi, mutta sou not. Miksei sitä voi laulaa joka biisissä, että "tuolla menee/tulee/on mun beibi".
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Damn The Torpedos on hävyttömästi, vaivihkaa ja vastoin odotuksia kasvattanut itsestään yhden suosikkirokkilevyistäni. Eka Tom Petty & the Heartbreakers-levy ei ainakaan vielä ole iskenyt ihan samalla tavalla, mutta Hard Promises sen sijaan lunastaa paikkansa levyhyllyssä jo pelkästään loistavan aloitusbiiisinsä The Waitingin ansiosta. Liekö debyytti sitten odotuksiini nähden liiankin southern- ja garage-vaikutteista? Hometown Blues ainakin on liian lähellä sitä bluesia, josta en pahemmin välitä.
<@DBGene> senkin karkki
Ja nyt sitten viime viikolla hankittu Live Anthology-collector-boksi palautti innon lähes 80-luvun alkuvuosien tasolle. No okei, ei ihan, mutta melkein...
On muuten helvetin hyvä live. Mietin ensin, että mitenköhän tuo toimii kun levyillä on sekaisin vetoja 80-, 90- ja 2000-luvulta, mutta toimii. 95% biiseisä sisältää aivan täydellistä menoa. Ja ne loput 5%:kin ovat hyviä. Suosittelen
<@DBGene> senkin karkki
aika miellyttävää musaa tää uusin platta HYPNOTIC EYE
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
petty ilmeisesti henkihieverissä sydänkohtauksen jäljiltä, toivottavasti selviää
EDIT: ei selvinnyt, RIP
Ajaton ja iätön lauluntekijä Tom Petty (19502017) yhdisti hapanta makeaan ainutlaatuisella tavalla
hesarin muistokirjoitus: Tom Petty 19502017
Helvetin hienoja biisejä ja yhden kaikkien aikojen täydellisimmistä rokkilevyistä sai tehtyä. Kevyet mullat. I got lucky, when I found you.
<@DBGene> senkin karkki
Kuuntelen tässä juuri Hypnotic Eyen lopetusbiisiä Shadow People. Hieno biisi. Hypnotic Eyeta tuli muutama kerta ilmestymisen yhteydessä kuunnelltua Spotifysta ja tykkäsin. Olen yrittänyt jostain löytää halvalla, mutta ei ole irronnut. Ehkä nyt viimeistään sitten aika hankkia.
<@DBGene> senkin karkki
Enpä olisi uskonut tätä(kään) koskaan sanovani, mutta Damn The Torpedos kuulostaa ihan saakutin hyvältä.
Miten niin, paras levy
Hypnotic Eye kyllä myös IVK, helvetin hienoa ja oikeudenmukaista että Pettyn viimeiseksi jäänyt levy oli noin hieno
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Pages: 1