You are not logged in.
Surely heaven waits for you
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
There'll be peace when you are gone!
<@DBGene> senkin karkki
Sun Kansas tahdon sunnuntaina ongelle
Hyvä bändi
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
PULLO POIS
left right left, the military step
Kyllä se niin vain on, että kunnon humpansoittajalle mikään inhimillinen ei ole vierasta!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
carry on my wayward on parhaita bro -biisejä ja ainoa jonka olen laulanut kahdesti karaokessa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Ei ssaatana. Nyt se on täälläkin. Teini-ikäni diggailun häpeä.
AOR-kolmikko Audio-Visions - Vinyl Confessions - Drastic Measures 80-luvun alusta on loistavia levyjä!
Vinyl Confessions pitäis tosin löytää jostain älppynä...
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
AOR-osasto kiehtoo, Wayward on huippubiisi, Dust In The Wind myös. Hommasin aikanaan kerralla nipun alkuaikojen tuotantoa, sillä luulin että saisin megahienon yhdistelmän americanaa, countrya ja isoja "nyrkki ilmaan"-kertosäkeitä. Sen sijaan siellä olikin biisi biisin jälkeen todella tylsää progea.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Ei ssaatana. Nyt se on täälläkin. Teini-ikäni diggailun häpeä.
Eihän tässä mitään hävettävää ole! Carry On Wayward Son on vaan aivan täydellinen biisi. Dust In The Wind on toki myös ihan hyvä ja onhan esim. Point Of Known Return ihan kelvollinen, mutta Carry On MY Wayward Sonissa vaan kaikki toimii Rock Band tiesi muuten kertoa, että se on jatko-osa jollekin Pinnacle-nimiselle biisille, joka sekin oli muistaakseni ihan hyvä.
<@DBGene> senkin karkki
[quote:f6f754fdcb="Feggy"]Ei ssaatana. Nyt se on täälläkin. Teini-ikäni diggailun häpeä.
Eihän tässä mitään hävettävää ole! Carry On Wayward Son on vaan aivan täydellinen biisi[/quote:f6f754fdcb]
Kyllä :sydan::sydan:
Valo lisääntyy, pitääkin pistää taas "parhaat AOR- ja munarockhitit" -soittolista pyörimään
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:c1c02d3f4a="Alxity"][quote:c1c02d3f4a="Feggy"]Ei ssaatana. Nyt se on täälläkin. Teini-ikäni diggailun häpeä.
Eihän tässä mitään hävettävää ole! Carry On Wayward Son on vaan aivan täydellinen biisi[/quote:c1c02d3f4a]
Kyllä :sydan::sydan:
Valo lisääntyy, pitääkin pistää taas "parhaat AOR- ja munarockhitit" -soittolista pyörimään [/quote:c1c02d3f4a]
Carry On Wayward Son
Tommoset soittolistat Spotifyyn ja linkit jakoon!
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
AOR takaa kevääntulon.. Bostonin More Than A Feeling, Asian Heat Of The Moment, Toton huikea nelosalbumi.. Ay Caramba!
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
AOR takaa kevääntulon.. Bostonin More Than A Feeling, Asian Heat Of The Moment, Toton huikea nelosalbumi.. Ay Caramba!
Oujes!
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
homo
This must be what jail / I will scratch
TAPANI KANSAS