You are not logged in.
Shadows koko ajan Orionissa :x
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
^Nasta laudassa kyllä kannattaa tsekata.
Hitsi kun toi Patrik jää välistä, koska muutenkin pitäs olla kolmessa paikassa.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
Joo Vanishing Point on kyllä kova ja aion itekkin käydä katsomassa.
en ole kolmekybänen emoboy
Kevään vihko ilmestyi. Tota saa ainakin arkiston uudesta osoitteesta Sörnäisten rantatie 25, 5. krs. (En oo varma onko jo Orionissa.)
Le Corbeau, Trouble Every Day, Christiane F, Fear X, Maitresse, Rosetta, Senso, Valkoinen peura, Sininen viikko, Last Picture Show, Ihmeperhe, Punaisen surman naamio, 24 Hour Party People...
+Makavejev-retrospektiivi, -> Sweet Movie :twisted:
TÄÄ ON TUNTEELLISTA KUUNTELE NYT SAATANA MÄ TÄSSÄ MUKIINMENEVÄSTI
KÄRSIN JA SMART CASUALISTI KONTEMPLOIN JUTTUJA
I knew you'd come.
Last Picture Show pitää ainakin mennä kattomaan. Missä välissä näytös?
25. ja 27.2.2010
Yh-hyh, melkoisen kovaa shittiä koko kevät täynnä. Onneksi toi kauhusarja ei sentään ole kovin kaksinen, joten voi keskittyä muihin. Todennäköisesti jään kuitenkin taas vaan himaan.
vittu et tiennyt kenelle vittuilit, mutta vittu tiedät sen nyt
^On kyllä niin paljon kaikkea, että tulee väkisinkin missattua osa.
Tänään ois myös monta hyvää, joista ite aion mennä kattomaan Muukalaisen ohjaajan suosikin Ådalen 31.
[quote:1e2327137a="börjeslandet"]^On kyllä niin paljon kaikkea, että tulee väkisinkin missattua osa.
Tänään ois myös monta hyvää, joista ite aion mennä kattomaan Muukalaisen ohjaajan suosikin Ådalen 31.[/quote:1e2327137a]
Tuun kans!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Arkisto on kyllä se jokseenkin ainoa asia, jota on ikävä kaupungissa asumisesta vaikka Jyväskylässä se tarkoittikin näytöstä kerran viikossa.
Täällähän saa matkata toistakymmentä kilometriä omalla autolla koska julkiset eivät juuri kulje että edes pääsee elokuvateatterin luo, eikä sekään näytä kuin tuoretta paskaa. Kuusankoskella kai olisi elokuvakerhotoimintaa, mutta ne runkkarihomot eivät kuuluta itsestään mitään missään, joten en haluaisikaan moisiin kuulua.
Itsesäälitilitys-spåm.
"[K]yseessä on hyvä ja joutuisasti etenevä kertomus irlantilaissiirtolaisesta, joka pakenee kauas länteen ikävää paholaismenninkäistä."
Yh-hyh, melkoisen kovaa shittiä koko kevät täynnä. Onneksi toi kauhusarja ei sentään ole kovin kaksinen, joten voi keskittyä muihin. Todennäköisesti jään kuitenkin taas vaan himaan.
Oon ollut vähän pihalla näistä leffa-alan jutuista, mutta tosta Björkan listasta pääosa ja Sweet movie muista mainituista toki leffassa nähty
^Ihan niinku noiden elokuvien kohdalla riittäis et on kerran nähny kankaalta...
[quote:0278c4a2e8="börjeslandet"]Tänään ois myös monta hyvää, joista ite aion mennä kattomaan Muukalaisen ohjaajan suosikin Ådalen 31.
Tuun kans![/quote:0278c4a2e8]
Tänään uus yritys klo 17!
[quote:db82bc1bac="börjeslandet"]^Ihan niinku noiden elokuvien kohdalla riittäis et on kerran nähny kankaalta...
7![/quote:db82bc1bac]
Eiqö mikään riitä
Nytkyllä hävettää miten hälläväliä-tyyliin tuli aikoinaan suhtauduttua tv-näytösten missauksiin ton René Clémentin Jeux Interdits'n suhteen... Sehän olikii melekone mestariteos! Pomppasi saman tien jonneki All Time Top-30:in! Uusinta lauantaina! Älkää missatko jos eijole tuoreessa muistissa!
www.kava.fi/esitys/kielletyt-leikit/3049
Pitääpä yrittää lauantaina.
Tämmönen uutinen: Mario Van Peebles vierailee Suomessa
[quote:cebd7375e6="börjeslandet"]Pitääpä yrittää lauantaina.
][/quote:cebd7375e6]
Sama. Vaikka paha aika henk.koht.
Mario oli jo eilen ilmaistapahtumassa puhumassa. Todella viihdyttävä puhuja ja ihan fiksua sanottavaa löyty kans. Tänään klo 19 hän esittelee isänsä tekemän Blaxploitaatiohelmen Sweet Sweetback's Baadasssss Song (normihinnat). Huomenna keskiviikkona klo 21 on taas ilmaistapahtuma, sillä Marion ohjaama isänsä elokuvan kuvauksista kertova Baadasssss esitetään ennakkotiedoista poiketen ilmaiseksi ja Mario taas esittelemässä leffaa.
Mies kiertää myös ainakin Tampereella ja Oulussa.
missaten taas kaikki
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
KAVA oli mukana viikonlopun Educa-messuilla. Ajattelin, että heillä saattaisi olla jotain mielenkiintoistakin tarjolla. Mutta heristelivätkin vain sormea, että sitten muistatte maksaa, jos näytätte leffoja koulussa vitun runkkarit. Teki mieli mennä väittelemään arkiston tehtävästä elokuvien näyttäjänä muillekin kuin pääkaupunkilaisille. Pakkohan niitä elokuvia on laittomasti näyttää, kun kukaan muu ei sitä laillisesti tee.
Meni ehkä vähän aiheen vierestä, mutta KAVAlle
"[K]yseessä on hyvä ja joutuisasti etenevä kertomus irlantilaissiirtolaisesta, joka pakenee kauas länteen ikävää paholaismenninkäistä."
missaten taas kaikki
Rukoile kuolemaan texstari kertoi että viintäkin oli tarjolla :x
Sweet Sweetbäkki oli yllättävän härö ja räkäinen, aika erilainen kuin myöhemmät näkemäni bläkkärit. Diggasin.
Sweet Sweetbäkki oli yllättävän härö ja räkäinen, aika erilainen kuin myöhemmät näkemäni bläkkärit. Diggasin.
Joo ja se leikkaus oli aika mielenkiintoinen ja sekava.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:673a43251c="suavester"]Sweet Sweetbäkki oli yllättävän härö ja räkäinen, aika erilainen kuin myöhemmät näkemäni bläkkärit. Diggasin.
Joo ja se leikkaus oli aika mielenkiintoinen ja sekava.[/quote:673a43251c]
Jpp, Melvin teki ekan leffan Ranskassa ja ehkä jotain tosta kokeellisuudesta tarttui sieltä?
Mun piti katsoa vaan Marion esittely ja vähän alusta, kun oli aika tuoreessa muistissa, mutta leffa imi niin hyvin mukaansa, että oli pakko katsoa loppuun.
Toi on kyllä ihan legendaarinen pätkä. Sääli että jätkä alkoi myöhemmin ohjaamaan Possen kaltaista häpeällistä skeidaa.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Toi on kyllä ihan legendaarinen pätkä. Sääli että jätkä alkoi myöhemmin ohjaamaan Possen kaltaista häpeällistä skeidaa.
Isät ja pojat sekasin. Sweetback ei valitettavasti lämmitä mua niin paljon kun näemmä muita. Top of the heap kandee kattoa..
[quote:cfd5c9f967="Neuvostoliitto"]Toi on kyllä ihan legendaarinen pätkä. Sääli että jätkä alkoi myöhemmin ohjaamaan Possen kaltaista häpeällistä skeidaa.
Isät ja pojat sekasin. Sweetback ei valitettavasti lämmitä mua niin paljon kun näemmä muita. Top of the heap kandee kattoa..[/quote:cfd5c9f967]
Eiku siitähän mun pitkin kirjoittaa, että tää suomessa vieraileva poika on ohjannut melekosta höttöä.. No, ammuttua nuolta ei enää saa takaisin
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Jäi sitten Baadasssss! näkemättä ku kopio oli paskana.